wtorek, 25 lutego 2014

TAG: 40 pytań kosmetycznych

Hej

Ostatnio nie mam czasu na nic. Od poniedzialku zaczelam pracowac, wieczorami ogarniam dom, albo ide na silownie, a ze wstaje o 5 to ide spac ok 22, wiec nawet nie mam kiedy wlaczyc komputera.
Dzis odpowiem na pytania z tagu ''TAG: 40 pytań kosmetycznych'', bo nie chce zeby blog swiecil pustkami, a nie dam rady dzis napisac nic konkretnego.


1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
 Twarz myje wieczorem, a rano oczyszczam plynem micelarnym.

2. Jaki masz typ cery?
 Mieszana, z problemami. 

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
  Zele z Neutrogeny, mialam dwa i obydwa byly bardzo fajne.

4.Czy używasz peelingów do twarzy?
  Uzywam, ale rzadko. Teraz mam zel do mycia twarzy z delikatnym peelingiem, taka wersja dla leniuszkow.

5. Jaka to marka?
 Neutrogena.

6. Jakiego kremu do twarzy używasz?
 Obecnie krem matujacy do cery tlustej z Ziaja. Wieczorem Effeclar Duo.

7. Czy masz piegi?
  Nie.

8. Używasz kremu pod oczy?
 Tak, od niedawna uzywam kremu z Avene, wczesniej nie.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
 Caly czas....

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych?
 Nie

11. Jakiego podkładu używasz?
 Uzywam na zmiane podkladu mineralnego z Lily Lolo i Healthy Mix z Bourjois.

12. Co z korektorem?
 Healthy Mix pod oczy, a na zaczerwienienia uzywam korektora mineralnego w zielonym odcieniu.

13. W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
 Nie mam pojecia, chociaz mysle, ze chlodnej.

14. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
 Lubie, ale niestety nie potrafie dobrze przykleic.

15. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
 Wiem, ale roznie u mnie z tym bywa.

16. Jakiej maskary teraz używasz?
  Jakiejs z Miss Sporty, ktora na szczescie sie konczy.

17. Sephora czy MAC?
 Zdecydowanie MAC, ale z Sephory nic nie mialam.

18. Masz kartę pro do MAC?
 Nie

19. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
 Pedzle i gabka RT.

 20. Używasz bazy pod cienie?
 Tak z UD i Hean.

21. Używasz bazy pod makijaż?
 Nie, bo mnie zapycha praktycznie kazda.

22. Ulubiony kolor cienia do powiek?
 Vex z MAC.

23. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
 Eyeliner.

24. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką?
  Ani razu.

25. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach?
  Mialam duzo, ale nie potrafie ich uzywac, raczej poza Vanilla z MAC nie planuje zakupic zadnego.

26. Używasz kosmetyków mineralnych?
  Tak, podkladu, korektora i pomadki z LL.

27. Ulubiona szminka?
 Ciezko powiedziec, mam kilka ulubionych.

28. Ulubiony błyszczyk?
 Nie lubię błyszczyków. 

29. Ulubiony róż?
 MAC Fleur Power.

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?
  Ostatnio nie, kiedys kupowalam kosmetyki koreanskie.

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
  Jasne.
]
32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
 Nie.

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
 Mam zamiar za jakis czas isc na kurs.

 34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?
 Tak, szczegolnie o 5 rano.

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
 Zbyt ciemny podklad.

36. Lubisz kolorowe makijaże?
 Tak.

37. Która gwiazda według Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
 Nie przygladam sie gwiazdom, chyba ze tym na niebie hehe.

38.Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
 Tusz.

39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
 Tak, ale tylko na silownie.

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
 Nie za dobrze, ale tragedii nie ma.

Mam nadzieje, ze przetrwalyscie. Teraz ide spac, bo budzik nastawilam sobie na 4.50,  musze dac  sobie wiecej czasu na makijaz, bo dzis mi srednio poszlo eheh.


22 komentarze:

  1. Właśnie widziałam gdzieś Twój komentarz i tak się zastanawiałam, że chyba dawno postów nie było, atu proszę :D
    Fajny TAG, taki krótki, można dotrwać do końca ;) Pytanie o kredkę w oku jeszcze mnie bawi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos te calkiem krotkie mi sie nie podobaly hehe
      Czasu niestety malo, nie moge teraz codziennie zagladac na blogi, bede robic to co dwa dni

      Usuń
  2. Byłam ciekawa co słychać i jak nowa praca :) Z czasem na pewno się zorganizujesz i blog na nowo stanie się relaksem.
    Wszystkiego dobrego :) i udanych poranków. Dla mnie nie ma nic gorszego niż poranne wstawanie i jeszcze szykowanie się z zegarkiem w ręku. Z czasem na pewno będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje.
      Nowa praca srednio, ale na powrot po kilku latach jest ok, na pewno za niedlugo poszukam czegos lepszego.

      Usuń
  3. Bedzie lepiej:))) praca fajna?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujdzie w tloku, od poniedzialku szukam czekos lepszego ehehe

      Usuń
  4. Biedactwo:( Nienawidzę wstawać rano, szczególnie przed 6... Dasz radę:) wspieramy:) Może praca wynagrodzi Ci takie wstawanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od pierwszej pracy w 2007 wstawalam ok 5 wiec sie przyzwyczailam, chociaz ostatnie kilka lat jakk z mloda bylam wstawalam kiedy chcialam eheh

      Usuń
  5. powodzenia w pracy, współczuję trudnych poranków, do niedawna łączyłam się w bólu (dziecko), ale nigdy więcej! ja też nie umiem się ładnie umalować o takiej nieludzkiej godzinie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny tag :) Miło się czytało :)

    Ale straszliwa godzina wstawania, brrrr ....

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inni maja gorzej i wstaja np o 4 eheh

      Usuń
  7. oj bidulka jesteś z tym wstawaniem , ale zazdraszczam chodzenia spać tak wcześnie , ja często o tej porze dopiero do domu z pracy wracam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ide do lozka o 22 ale niestety zasypiam przed 24 wiec srednio z tym spaniem a ostatnio moja mala lobuzuje w nocy

      Usuń
  8. Mam nadzieję, że uda Ci się wszystko zorganizować tak, że na wszystko będziesz miała czas i siły :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam problem ze znalezieniem bazy, która by nie zapychała ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na szczescie jej nie potrzebuje

      Usuń
  10. Świetny tag, a wiesz że ja też wstawałam do pracy o 4 rano? dojeżdżałam wtedy, ale pół życia dojeżdżałam. Do dziś mam problemy ze snem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja o 4 na szczescie nie musialam, chcoiaz o 4,50 tak eheh

      Usuń
  11. Ciekawe odpowiedzi :)
    Też nie lubię błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne odpowiedzi :) też mam mieszaną cerę :p i też lubię sztuczne rzęsy ;D

    OdpowiedzUsuń