wtorek, 4 lutego 2014

Wyniki rozdania

Hej
Przyszedł czas na wyniki rozdania noworocznego.
Losowanie odbyło się za pomocą maszyny losującej, która wygląda tak.


Losów było dużo, następnym razem chyba skorzystam z jakiegoś programu do rozdań.

Mieszamy....

Maszyna losująca wylosowała szczęśliwca.

Edyta H. Tarxjant
GRATULUJE

Proszę wysłać maila na mój email klawcel@gmail.com z adresem na który mam wysłać wygrana. 
Czekam na niego 3 dni.
Od razu informuje, ze paczkę wyśle 11.02.2014.

Osoby, ktore odejda z obserwatorow, nie beda mogly brac udzialu w kolejnych rozdaniach.




45 komentarzy:

  1. piękna sierotka hehe czekam na kolejne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) Wlasnie.. ja sie zabralam za odreczne pisanie ale liczba zgloszen przerosla moje oczekiwania i zastanawiam sie czy jakos interaktywnie tego nie zrobic :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczniutka córa :-)
    A zwyciężczyni gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ta Twoja 'maszyna losująca':)
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maszyna losująca najlepsza <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O raaaaaany! :O ej, bo nie wierzę....
    Ucałuj Maszynkę ode mnie! Jupi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna dziewczynka. Gratulacje dla zwycięzcy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    Świetna maszyna losująca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maszyna losująca jest prześliczna. :) Zwyciężczyni gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już kiedyś to pisałam, ale nie zaszkodzi powtórzyć :D Uroczą masz Córę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje a maszyna losująca jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maszyna losująca jest taka słodka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :)
    Śliczną masz córkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale śliczna dziewczynka :)
    Gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń