poniedziałek, 17 marca 2014

Insta Mix z ostatnich tygodni II


Hej 
Dzis kolejna porcja moich zdjec z Instagramu. Wszystkich nie wrzucam, bo byloby za duzo mojej corki. Zero kosmetykow, ale to prywatny profil, wiec ludzi nie chce zanudzac hehe.

Fretka na farmie.


Osiolki.

W UK wiosna pelna para.

Czas ogarnac autko.

Moj slodziak.

Ciemno wszedzie, glucho wszedzie... mglaaaa.

Moja.

Zeszly tydzien byl okropny, jestem w szoku, ze nikogo nie pogryzlam.

Silownia.

Dieta cud.

Usmiech prosze.

Kochanie.

Smieszka.

Pani fotograf.

Lena.

Kucyk.

Slonecznie.

Pozowanie...

Moje cudne oczka.

Wiosennie.


Makijaz w wykonaniu corki.

Sniadanie mistrzow.

Biegamy, powoli ale jednak. Moj rekord 4,5km/ nie zrobilam foty na koncu hehe/

I to by bylo tyle.








18 komentarzy:

  1. Śliczna dziewczynka :).
    Mogę się dowiedzieć co zawiera w sobie śniadanie mistrzów? Wygląda apetycznie :3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. owsianka, miod, rodzynki, owoce lasu

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. powoli hehe ale idzie ok. mysle ze za miesiac dam znac co i jak

      Usuń
    2. Bede wypatrywac:))) ja stracilam 3 kg:D jeszcze 5 i bedzie bosko:D

      Usuń
    3. dzis tyle zjadlam ze szok i same zle rzeczy... musze sie powstrzymac .... masakra

      Usuń
  3. Kochana fretka :-)
    A córeczka przesłodka :-) Dostrzegam podobieństwo do ciebie, mimo że córa ma niebieskie oczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja Córcia jest Cudowna! i oczka i loczki mnie rozwalają !:*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna córeczka:))) Owsianka pychotka:) ale pizza też apetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię oglądać takie miksy zdjęciowe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna córcia :) a śniadanie mistrzów wygląda baaardzo apetycznie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzyła mi się kiedyś fretka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I Mama i córcia piekne modelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną masz córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny mix, super zdjecia :) / u mnie konkurs, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń