niedziela, 2 marca 2014

Insta Mix z ostatniego tygodnia

Hej
Instagram mam od niedawna, ale musze przyznac, ze mnie wciagnal. Dzis mozecie zobaczyc troche zdjec z ostatniego tygodnia. Mam nadzieje, ze sie nie zanudzicie.

Moj lobuz w bagazniku.

Gdzies nad morzem.

Ciasteczkowy Potwor w Londynie.

Mloda niedaleko London Eye.

Big Ben.

Gherkin.

London Bus.

Silownia.

Lena.

Hiking.

Hiking.

Ups, trzeba zmienic trase.

Hiking-mapa specerku.

Silownia.

Calusek.

Wyglupy.

Ja.

I znowu ja...

Kameleon na farmie.

Owieczka.

Pani Farmerka.

Swinka Piggy.

I tyle. Buziaki.


41 komentarzy:

  1. Ooooo nie wiedzialam, ze masz insta. Zaraz ide poszukac :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie! gdzie link do insta? :P

      Usuń
    2. prywatny, wiec linka nie daje hehe niektore foty tu wrzuce co jakis czas hehe

      Usuń
    3. ej ja chce, mój wiadomo jaki ;)

      Usuń
    4. zaczelam cie fallowowac hehe karolina l

      Usuń
  2. Świetne fotki, Lena jest słodziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne:)Lenka ma cudne oczka, ciasteczkowy potwór wymiata, kameleon - marzenie córki i jej "przyjaciela":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje
      rzeczywiscie kameleon zarabisty byl

      Usuń
  4. Twoja córeczka jest przecudna! Jej oczy sprawiają, że można zmięknąć :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka oba śliczna i włoski jak u lalki :D Fajne fotki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, tak wloski ma cudne chociaz zaczynaja sie prostowac niestety

      Usuń
  6. Śliczniutka dziewczynka. :* :) Chciałabym się przejechać takim autobusem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, wpadnij do londynu duuuuuzo ich hehe

      Usuń
  7. Śliczna córcia - po mamusi rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. szkoda ze ciastek nie robi ehehhe

      Usuń
  9. Piękne zdjęcie nad morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ macie świetny ten plecak do noszenia Małej!

    Widok znad morza cudny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swietny tylko do 18kg a mloda mysle juz z 16kg ma... w ogole po 3h spaceru moj faceta pada ehhe

      Usuń
    2. A to się nawet nie pytam skąd, bo mój Lordas już 16kg przekroczył, więc długo by nie posłużył... ;)

      Usuń
  11. Mnie Instagram nie kręci, ale lubię oglądać mixy zdjęciowe tu na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie niby nei kreci ale kreci eheh

      Usuń
  12. Śliczna jest Twoja córeczka :) Widać, że zadzior po mamie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, mama az taki zadzior nie jest na zywo hehe

      Usuń
  13. Ale masz śliczną córeczkę! Bardzo fajny mix :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani Farmerka jest przeurocza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% !! Śliczne zdjęcia :-)

      Usuń