piątek, 21 marca 2014

La Roche Posay, Effaclar Duo [+] - zbawienie dla mojej twarzy?

Hej
Od wielu lat zmagam sie z niedoskonalosciami twarzy. Raz jest lepiej, raz gorzej, jednak nigdy nie bylo dobrze. Jakis czas temu zakupilam Effeclar K z La Roche Posay, jednak po 2 miesiacach uzywania nie zauwazylam roznicy. Stwierdzilam, ze zakupie kultowy Effeclar Duo i mialam nadzieje, ze zdziala cuda. Jak sie zdecydowalam to w sklepie byla juz tylko nowa wersja [+]. 
Uzywam ten krem na noc na cala twarz od niecalych 2 miesiecy.

Producent mowi:
EFFACLAR DUO to kompletny produkt do pielęgnacji skóry, który łączy 4 składniki aktywne działające na dwa główne objawy pojawiające się na skórze skłonnej do trądziku: Poważne miejscowe zmiany skórne: niacyna i pirokton olaminy do walki z rozprzestrzenianiem się bakterii i wyeliminowania niedoskonałości. Pory zatkane łojem: kombinacja kwasu LHA i kwasu linolowego odblokowuje pory, usuwając jednocześnie nagromadzone w nich martwe komórki tworzące te zatory. Te aktywne składniki w połączeniu z kojącą, niedrażniącą woda termalną La Roche-Posay zmniejszają zaczerwienienie. Wersja [+] dodatkowo ma walczyc z przebarwieniami.
Formuła bez parabenu.


Sklad:
AQUA / WATER, GLYCERIN, DIMETHICONE, ISOCETYL STEARATE, NIACINAMIDE, ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE, SILICA, AMMONIUM POLYACRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE, METHYL METHACRYLATE CROSSPOLYMER, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, ZINC PCA, GLYCERYL STEARATE SE, ISOHEXADECANE, SODIUM HYDROXIDE, MYRISTYL MYRISTATE, 2-OLEAMIDO-1,3-OCTADECANEDIOL, NYLON-12, POLOXAMER 338, LINOLEIC ACID, DISODIUM EDTA, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, CAPRYLYL GLYCOL, XANTHAN GUM, POLYSORBATE 80, ACRYLAMIDE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYLTAURATE COPOLYMER, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, SALICYLIC ACID, PIROCTONE OLAMINE, PARFUM

Moja opinia:
Krem ten ma dosyc lekka konsystencje, bialy kolor i delikatny zapach, dla mnie troche pachnie jak lekarstwo. Wchlania sie bardzo szybko, mysle, ze nada sie pod makijaz, jedna ja uzywam go wieczorem. Wydajnosc jest dobra, spokojnie wystarczy mi na kolejny miesiac. Cena to £15.50 jak dla mnie dosc wysoka, sama kupilam go w jakiejs promocji. Teraz najwazniejsz- dzialanie. Szczerze, nie zauwazylam prawie zadnego. Pory sa takie same jak wczesniej, wypryski nie zniknely, twarz nie jest dobrze nawilzona i dodatkowo uzywam olejku z Clarins. Jedyne co sie zmienilo, to odrobine zmniejszylo sie wydzielanie sebum, ale ja odczuwam to troche jak przesuszenie twarzy. Zaluje, ze mi nie pomogl, poniewaz moja twarz jest w zlym stanie i nic mi nie pomaga. Mozliwe, ze ma to podloze hormonalne, albo przez sposob odzywiania, jedna dalej mam nadzieje, ze znajde cos co temu zaradzi.
Na pewno nie kupie ponownie.



22 komentarze:

  1. Miałam tą starszą wersję i też wcale się nie sprawdziła :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starszej nie mialam ale pewnie duzej roznicy nie ma

      Usuń
  2. Moze byc to na tle zywnosciowym:( mi pomogly kwasy i tak ostatecznie to pochodna witaminy A-silny steryd brany przez 5 mscy. Teraz mam problem tylko z zaskornikami i moze jakis tam pryszcz okolo okresowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiam sie nad kwasami, ale nie umiem sie za to zabrac

      Usuń
    2. Na pierwszycraz najlepiej do kosmetyczki. U lepiej teraz poczekac juz do jesieni:(

      Usuń
  3. A takie achy i ochy sa wokół niego ;/ Zrezygnuj z ostrych przypraw i moze zrob badania hormonalne, ja jestem po 30 i tez mam problemy z cera i wiem ze to te nieszczesne hormony ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malo jem ostrego, moze za duzo slodyczy heh ale warzyw i owocow duzo jem

      Usuń
  4. Dla mnie kosmetyki apteczne są przereklamowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi on pomógł, kiedy miałam zepsutą cerę po 3 krokach z Clinique, ale nie zużyłam do końca opakowania, potem już wróciłam do mojej normalnej pielęgnacji, a resztę kremu zużył mój TŻ, tak się polubił z tym kremem, że teraz ciągle go kupuje i na niego on faktycznie działa, zresztą, na mnie też podziałał,ale mi tylko zależało na chwilowym polepszeniu cery, bo nie mam z nią jakichś większych problemów. Szkoda, że Tobie nie przypasował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zaluje. Moj facet uzywal ze mna Effeclar K, bo ma bardzo rozszerzone pory, ale tez mu nic nie pomoglo

      Usuń
    2. Effaclar K nie używałam, ale miałam też taki podobny krem z Avene, który miał oczyszczać i polepszać cerę, ale niestety musiałam go odstawić po tygodniu, bo tylko tyle byłam w stanie wytrzymać - nie dość, że cuchnął okropnie, to jeszcze miałam wrażenie, że dosłownie wżera mi się w skórę. Myślałam, że coś z nim jest nie tak, ale było ok, data dobra i w ogóle, także może on po prostu taki jest. Mój facet też go próbował, ale zapach mu nie podszedł i w końcu poszedł do kosza:)

      Usuń
  6. niestety nie miałam,ale bardzo fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem, czy ta nowa wersja działaniem się tak bardzo różni od starej. Nie używałam żadnej, ale miałam na Effaclar duo ogromną ochotę.
    Jednak opinie są tak sprzeczne, że na razie się nie zdecyduję raczej, bo swoje kosztuje. No i ważniejszy powód to ciągłe kuracje dermatologiczne, więc nie szaleję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam z niego zadowolona :) Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno temu miałam Effaclar K, był taki w miarę ale nie na tyle dobry żeby go kupić ponownie. Wersji duo nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  10. K u mnie okazał się bardzo mocny, więc w szoku jestem, że w ogóle nie działał.
    Duo uwielbiam za łagodne działanie i z moją cerą radzi sobie doskonale.
    Mam nadzieję, że znajdziesz w końcu panaceum dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nie miałam z tej firmy jeszcze żadnego produktu, ale skoro nic nie zadziałał a jeszcze wysuszył to na pewno nie skuszę się na ten produkt :(.

    OdpowiedzUsuń
  12. o to kiszka:( za taką cene to szkoda ze nic nie działa......

    OdpowiedzUsuń
  13. mam wersję bez plusa i niby nie widać żadnych spektakularnych efektów, a jednak od paru miesięcy nie mam problemów ze skórą, a pory jakby ciut się zmniejszyły :) jak skończę tę tubkę to chętnie spróbuję wersji z plusem, bo mam dwie małe blizny po pryszczach, których chętnie bym się pozbyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam duzo pryszczy podskornych i niestety ich ilosc sie nie zmniejszyla ani odrobine, pory tez sa w takim samym stanie jak byly

      Usuń
  14. Szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie Effeclar Duo też się nie sprawdził:( Pryszcze pozostały niewzruszone, a tylko podrażnił mi skórę i spowodował wyprysk kontaktowy:/ Początkowo nawet nie sądziłam, że to on, ale przy trzecim podejściu już nie miałam wątpliwości. Polecam Ci serum z kwasem glikolowym z Biodermy, jest delikatne, ale skuteczne.

    OdpowiedzUsuń