niedziela, 9 marca 2014

MAC Lustering- przebila ulubiona Plumful!?!


Hej
W zeszlym tygodniu przez gorszy humor skusilam sie na nowa pomadke- MAC Lustering. Myslalam o czyms, co bedzie sie dobrze sprawdzalo na codzien, ale bedzie mialo mocniejszy kolor. Przejrzalam swatche w internecie i zdecydowalam sie na szminke z wykonczeniem Lustre. Mam juz Plumful, ktora jest moja ulubiona pomadka ostatniego miesiaca.



Lustering to szminka o kolorze malinowo-arbuzowym. Jak dla mnie to delikatniejsza wersja Impassioned wymieszanego z Girl About Town. Pachnie ja to pomadki MAC delikatnie, slodko, budyniowo. Latwo i szybko aplikuje sie na usta. Mozemy stopniowac krycie, od delikatnego, w sam raz do pracy, do calkowitego. Nie wysusza ust, nie zauazylam jednak nawilzenia. Niestety nie jest tak swietna jak Plumful, bo odrobine wchodzi w linie moich warg. Wykonczenie ma odrobine blyszczykowe. Trzyma sie bez jedzenia i picia okolo 3/4h. Schodzi rownomiernie.  



Swatche w roznym oswietleniu.





U mnie na ustach wyglada ta, przy okazji pokazuje moj dzienny makijaz.



Jest to moja druga ulubiona pomadka na dzien dzisiejszy. Bardzo polecam jej zakup. Teraz chcialabym zdobyc Girl About Town i jakias czerwien, ale to moze przy okazji BACK 2 MAC.


Macie? Lubicie?

Milego weekendu.













16 komentarzy:

  1. Oj faktycznie śliczna ;) Też jestem fanką Plumful, więc może i ta podbije moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie w nim ładnie, ale kolorek nie dla mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny kolor! Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam, ale kolor przepięknie wygląda na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor i dziewczyna cud malina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny kolor :-)
    Uwielbiam szminki MACa ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieeeekna:D a co tam z wlosami wymyslilas?:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma ładny kolor i ślicznie się w niej prezentujesz :) Bardzo lubię wykończenie Lustre pomadek MACa, więc przyjrzę się jej z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie są piękne. Uwielbiam pomadki MACa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale kolor jest piękny, a Tobie jak pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolor, idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor - ładnemu we wszystkim ładnie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń