sobota, 1 marca 2014

''Obciac, czy nie obciac?'' - oto jest pytanie

Hej
Jak pewnie juz wiecie, jakies pol roku temu, moze troche mniej ogolilam czesc glowy. Teraz jak zaczelam pracowac i musze miec zwiazane wlosy, nie wyglada to najlepiej i zastanawiam sie czy nie obciac wlosow na takie, ktore bede mogla miec rozpuszczone w pracy. W internecie szukalam jakis pomyslow, troszke ich znalazlam, ale boje sie, ze bede miala problem z ukladaniem fryzury, a nie mam rano na to czasu.





Wlosow farbowac nie moge i nie chce, ale mysle nad kupieniem kredy i chce zaszalec z kolorami.

Obciac wlosy, czy nie?
Jesli nie to jak zapuscic zgolona czesc wlosow ?
Wiedzialam, ze predzej czy pozniej tego pozaluje hehehe





15 komentarzy:

  1. wow, odważnie! taka fryzurka pasuje tylko do 'małych' główek, Tobie bardzo w niej dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie obcielam hehe , ogolilam juz kilka dobrych miesiecy temu, ale mysle nad bobem, bo wtedy nie bede musiala kucyka robic w pracy

      Usuń
  2. Zdecdydowanie bob :) Będzie Ci łatwiej w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jakbys je jakos spiela?? Ja czesto robie sobie koka. Z tym ze ja moje wlosy mam zgolone od okolo pieciu lat, takze przez stadium boba zdazylam przejsc :-p i niekoniecznie byl to styl najlatwiejsz w utrzymaniu w ryzach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie dlatego sie zastanawiam... moge zrobic, ale mi sie to nie podoba....

      Usuń
  4. Bob jest fajny, ale wymaga ukladania...ake z drugiej strony bedzie larwiej wyrownac dlugosc;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z pewnością nie będą Ci się układały tak jak na tych zdjęciach.. to może być błąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie tak sobie mysle ze pewnie sie przyliza I type z tego bedzie

      Usuń
  6. Hmm rozumiem dylemat. Uwielbiam długie włosy, ale wiązanie/spinanie do pracy pewnie stanie się upierdliwe, więc może fajnym pomysłem byłoby ścięcie. Jednak z drugiej strony takie fryzurki jak na zdjęciach na bank wymagają modelowania, więc trzeba by było codziennie poświęcać im trochę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm ładne te fryzurki znalazłaś i myśle że z boba szybciej wyrównasz długosć...... ślicznaś ty:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Te boby są super! Myślę, że warto spróbować, wyglądają naprawdę efektownie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama zeszłam do boba z bardzo długich włosów kilka miesięcy temu i bardzo sobie chwalę. Stylizacja naprawdę nie zajmuje dużo czasu, 15 minut max.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się takie 'wygolone' fryzury, ale sama nie mam odwagi się tak obciąć:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem zwolenniczką długich włosów, więc nie doradzę :)

    OdpowiedzUsuń