niedziela, 23 marca 2014

TAG Kocham Wiosne

Hej
Znowu nie mam za duzo czasu na pisanie recenzji i robienie zdjec. Stwierdzilam wiec, ze sama sie otaguje.
Wiosna i Lato to moje dwie ulubione pory roku, co prawda upalow nie lubie, ale slonce uwielbiam.


1. Ulubiony wiosenny lakier?
Wiosna na paznokciach lubie rozowe, pastelowe, malinowe i neonowe lakiery. Na przykalad te:




2. Ulubiony wiosenny produkt do ust?
Od jakiegos czasu uwielbiam pomadki, szczegolnie te fuksjowe i malinowe. Mysle, ze ta wiosna bedzie krolowac Bourjois Color Boost Fuchsia Libre i MAC Lustering.



3. Ulubiony ciuch na wiosnę?
Mysle, ze w tym roku krolowac beda sukienki i spodniczki. Ja zrzucam tluszczyk, wiec bede teraz sie chwalic figura hehe.

4. Ulubiony kwiatek?
Nie jestem fanka kwiatow, ale ten mi sie dzis spodobal jak bylam nad jeziorkiem. Taki wiosenny.



5. Ulubiony wiosenny dodatek?
Zdecydowanie okulary przeciwsloczne, poniewaz mam bardzo wrazliwe oczy.

6. Które wiosenne trendy podobają Ci się najbardziej? (Makijaż, moda, cokolwiek!)
Bardzo lubie, gdy wiosna wracaja pastele, chociaz sama rzadko ubieram rzeczy w tych kolorach, bo jasne pogrubiaja , tzn pokazuja prawde ehhe.


7. Zapach kojarzący Ci się z wiosną? (można podać konkretną świecę, wosk itp)
Z wiosna kojarza mi sie kwiatowe zapachy.

8. Ulubione perfumy na wiosnę?
Zawsze zapominam o perfumach, obecnie uzywam Marc Jacobs Honey i mysle, ze beda super wiosna.

9. Co kojarzy Ci się z wiosną?
Slonce i kampingi, oh uwielbiam wyjazdy pod namiot. Juz mam zaplanowany jeden na Wielkanoc.




10. Ulubiona rzecz związana z wiosną?
Przebywanie na swiezym powietrzu, w koncu nie pada i mozemy uzywac zycia.

11. Czy robisz wiosenne porządki?
Nie robie, w ogole ciezko mi sie zabrac za sprzatanie, malo czasu i ochoty.

12. Masz jakieś plany na Święta Wielanocne/ Majówkę?
Jak juz wczesniej napisalam, na Wielkanoc jedziemy pod namioty na 4 dni do New Forest. Bylam juz tam raz czy dwa i wiem, ze bedziemy sie swietnie bawic. Na majowke jeszcze planow nie mam, nawet nie wiem kiedy jest.


11 komentarzy:

  1. Piasek na paznokciach wygląda świetnie :). Wiosną uwielbiam wybierać się na długie spacery z moim psiakiem więc 10 jak najbardziej! Ale za to sprzątam, bo lubię ;). Szczególnie wśród kosmetyków :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tag. :) Lubimy to samo.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Boje sie kempingow:P i mnie sprzatanie relaksuje:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory lakierów oraz pomadek, wlasnie takie wiosenne :-)
    Bardzo fajny tag, przeczytałam go jednym tchem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam fazę na bardzo podobne kolory paznokci i ust :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna:DD jeszcze nie byłam w Uk pod namiotem zachęciłąś mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę wypadu pod namiot! Życzę pięknej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fuchsia Libre Bourjois kusi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam wielką ochotę na kilka zapachów MJ ale lurka żaden nie trzyma się u mnie dłużej jak 2 godziny :/

    OdpowiedzUsuń