poniedziałek, 31 marca 2014

Ulubiency ostatnich tygodni.

Hej
Dzis pokaze wam ulubiencow ostatnich tygodni, nie ma ich za wiele, ale wybralam same perelki, ktore uzywalam codziennie.

Real Techniques Miracle Complexion Sponge  to gabka do nakladania podkladu, o ktorej pisalam tutaj. Zmienilam moje zdanie o tym produkcie, tzn. polubilam go bardziej. Spisuje sie swietnie rano, gdy na makijaz mam 15minut. Uzywam tej gabki suchej, wydaje mi sie, ze mokra podkresla pory. Pedzel do podkladu stoi nieuzywany, nie dlatego, ze jest zly, ale dlatego, ze nakladanie nim podkladu trwa dwa razy dluzej. Mysle, ze za jakis czas kupie Miracle Complexion Sponge ponownie.
Krem nawilzajacy-matujacy 25+ z Ziaja robi furore w blogosferze, dlatego tez sie na niego skusilam. Jest bardzo tani, ladnie, delikatnie pachnie, szybko sie wchlania, nie zapycha, matuje... same plusy. Napisze o nim w krotce.

Po porazce z tuszem Wibo wrocilam z podkulonym ogonem do Max Factor 2000 Calorie. W koncu widac, ze mam rzesy. Nie osypuje sie, nie rozmazuje, wydluza i podkreca rzesy. Nie robi efektu WOW, ale jest naprawde dobrze. 
Wibo Eyebrow Stylist zakupilam w Polsce, na poczatku denerwowalo mnie, ze na szczoteczke nabiera sie za duzo produktu, jednak jakos sobie z tym poradzilam. Super podkresla brwi i zajecie to nie zajmuje dlugo, a jak juz pisalam, ja czasu na makijaz mam malo. Juz sie konczy i musze jakos ten tusz zdobyc. Myslalam o GimmeBrow, albo zelu z Maybelline, ale opinie maja srednie, a cena wieksza.



Przez to, ze nie mam czasu malowac oczu stawiam na mocny kolor na ustach. W tym miesiacu krolowaly pomadka MAC Lustering i Bourjois Color Boost Fuchsia Libre. Cudne kolory, nie wysuszaja ust, schodza rownomiernie, nie podkreslaja lini warg. Super. 

Napiszcie mi jakie produkty was zachwycily ostatnio.



47 komentarzy:

  1. Widzę tutaj także moich ulubieńców. Mam na myśli jajko RT, krem Ziaja oraz pomadkę Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. warto sprobowac, duzo nie kosztuje

      Usuń
  3. Tą pomadkę bym przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na notkę o kremie Ziaji, od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym tygodniu bedzie, krotko zwiezle i na temat hehe

      Usuń
  5. Ja poczatkowo nie lubilam zelu z Wibo, ake stwierdzam ze ostatnio po niego glownie siegam. Raz dwa i po sprawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wkurzalo, ze za duzo sie nabiera... a teraz bede za nim tesknic

      Usuń
  6. Też poczekam na kremik Ziaja, juz ostatnio widziałam go w aptece, ale coś mnie tknęło i nie wzięłam.A MAC mają wszyscy tylko ja nie :p Czas to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze warto sprobowac ten krem, tani jest, zawsze mozna komus oddac

      Usuń
  7. Gąbka Realtechniques jest również moim ulubieńcem:) Nie zamienię, na żadną inną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pewnie bym zamienila na bb jakby mi ktos dal hehe

      Usuń
  8. Nie miałam nic z tych kosmetyków, ale zaciekawiła mnie ta gąbeczka. Ja używam płaskiej i jestem całkiem zadowolona. U mnie ulubieńcem ostatnio jest odżywka Gliss Kur i błyszczyk od Wibo XXL :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę tu moich dwóch ulubieńców - krem ZIaja i kredkę Bourjous którą uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam pomadki MAC! Kremu z Ziaji nie znam, ale chętnie dowiem się o nim czegoś więcej skoro taki dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudow nie robi, ale nawilza, matuje, nie zapycha i robi kilka innych dobrych rzeczy

      Usuń
  11. ta pomadka Mac jest piekna, mam ja i po prostu, ah! uwielbiam ja! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. krem ziaja jest u mnie na czarnej liście, pisałam o jego toksycznym składzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tej gąbeczki, to będzie mój następny zakup, gdy zużyję te, co mam :) A co do szminek z MAC, to to kosmetyczna poezja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie MACzki polubilam, impassion jest beznadziejna, uzywam raz na rok i zawsze sie na nia wkurzam

      Usuń
  14. Ten krem z Ziaji bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoim naustni ulubieńcy są mi dobrze znani i też pałam do nich gorącym uczuciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne mazidła do ust! Kocham takie kolory na ustach! Choć niekoniecznie na swoich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham na swoich, najbardziej sie sobie w nich podobam

      Usuń
    2. Tobie pasują, z takimi mi się właśnie kojarzysz! :)

      Usuń
  17. Mam krem z Ziaji i Eyebrow Stylizt i z obu też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pomadki!
    Z chęcią przeczytam więcej o kremie z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Krem Ziaji miałam i byłam bardzo zadowolona :)
    Pomadka MAC wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ulubiency. Sama lubie mocne szminki,wiec jestem za. U mnie w tym miesiacu krolowala pomadka z Miss Sport - sweet berry, polecam!
    Zaciekawilas mnie kremem, chyba sama wyprobuje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miss sporty dawno nic nie mialam.

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. piekna jest, chociaz na ustach nie jest az tak mocna

      Usuń
  22. o to jajo to ja też chyba polubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znowu gdzies je polozylam i nie uzywam ahha, musze odnalzec

      Usuń
  23. Oj gąbka RT jest boska. na sucho używasz? Może spróbuję;)

    OdpowiedzUsuń