sobota, 29 marca 2014

Wykonczeni ostatnich tygodni.


Hej
Zuzywanie kosmetykow ostatnio ciezko mi idzie, zazwyczaj robie denko w polowie miesiaca, jednak tym razem nie byloby o czym pisac. Nie mam czasu na pielegnacje ciala, robie tylko to co konieczne. Kilka koszmarkow poszlo do kosza, na pewno ich wiecej nie kupie. Sa jednak kosmetyki, ktore polubilam i beda wracac do mojej lazienki.


O wszystkich powyzszych kosmetykach pisalam juz na moim blogu. Po dlugich meczarniach zuzylam zel pod prysznic z Soap and Glory o ktorym pisalam tutaj. Obecnie uzywam jagodowego zelu z The Body Shop. Nieszczesna pianka do mycia pedzli z Benjabelle stala bezuzytecznie w mojej lazience juz od dawna, wiec w koncu stwierdzialm, ze musze ja zuzyc, mimo tego, ze nie robi zupelnie nic... Tutaj mozecie o niej przeczytac. Odzywka bananowa  z The Body Shop lepiej by sie spisala jakby byla jadalna... Moja opinia tutaj.

Serum modelujace do biustu z Eveline uzywam juz od dluzszego czasu, jest to moje drugie opakowanie, nie zauwazylam efektu push up, jednak skora jest jedrniejsza. Mozliwe, ze do niego wroce. Tonik Tea Tree z The Body Shop nie stal sie moim ulubiencem, w ogole jakos nie uwazam, ze jest to kosmetyk niezbedny w mojej kosmetyczce. Pachnie bardzo mocno alkoholem, wysusza skore. Nie zauwazylam zadnego pozytywnego dzialania. Garnier plyn micelarny zastapil mojego ulubienca z Loreal, na pewno kupie ponownie. Teraz uzywam plynu dwufazowego z Garnier, ale zaluje zakupu.
Probki z Clarins dostalam przy okazji jakiejs akcji w drogerii Boots. Z olejkiem Huile Lotus sie polubilam i mam kolejna probke, jak bede mogla to go kupie. Zel peelingujacy jakos mnie nie zachwycil i nie zachecil do zakupu.

Maseczka Kind To Skin z Simple bardzo polubilam, dobrze dziala na moja skore i jest tania, niestety niewydajna. Pisalam o niej tutaj. Suchy szampon z Batiste jest w mojej lazience juz od kilku lat, uzywam go jak nie mam czasu umyc wlosow. Nie za czesto, bo moze przesuszyc skore glowy, jednak jego dzialanie jest bardzo zadowalajace. Effeclar Duo + u mnie niestety nie zadzialal, wybieram sie jednak do dermatologa i zobaczymy co mi poradzi. Recenzja tutaj.


Jak wam poszlo zuzywanie kosmetykow? Jak widac u mnie zero kolorowki, ale w nastepnym denku bedzie jej troche.

31 komentarzy:

  1. Sporo zużyłaś, gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze ci poszło! Fajnie, że micel z Garniera okazał się dobry :-)) 
    Batiste niestety mnie nie zachwycił, lecz mam wersję do ciemnych włosów, może jest ona gorsza od innych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialam wersji do ciemnych wlosow, ale jakos mnie nie kusi

      Usuń
  4. Bardzo duże denko. Myślałam nad Eveline do biustu i się jeszcze nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Batiste właśnie planuję wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zużyć, z Batiste nie dogadujemy się za bardzo, Eveline lubię te serie, ale tego do biustu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha - dokładnie ! zgadzam się z Tobą w milionie procent - kochałabym odżywkę bananonową gdyby tylko bbyła jadana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja z nowego Effaclar Duo jestem chyba bardziej zadowolona niż z pierwotnej jego wersji. A na suchy szampon mam od dawna chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne denko i focie mi się podobają :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Soap&Glory Clean on me uwielbiam, ładnie pachnie nie wysusza i bardzo wydajny, suchy szampon u mnie tylko Batiste uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mi sie zapach Cleon on me nie podoba

      Usuń
  11. Używam teraz micela z Garniera i również uważam, że jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się w końcu skusić na micel z Garniera

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się doczekać aż skończę micel z Biedronki, żeby kupić ten z Garniera :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zużyć :) Mam nadzieję, że micel Garnier i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam możliwość używać tego tropikalnego batiste, całkiem fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tego :). Kusi mnie Effaclar Duo+, ale muszę jeszcze przemyśleć swoją decyzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja juz chyba nie kupie nic na wypryski dopoki nie pojde do dermatologa...

      Usuń
  17. wszyscy wykańczają teraz ;) rzuć to eveline i następnym razem sięgnij po serum do biustu Tołpy, polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam dostepu do tolpy. moze w lipcu kupie

      Usuń
  18. Sporo zużyłaś;) To serum z Eveline lubię. dzięki niemu badam sobie piersi;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Same dobre rzeczy słyszałam o tym żelu pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń