wtorek, 8 kwietnia 2014

Insta Mix z ostatnich tygodni III

Hej
Dzis szybko photo mix z ostatnich tygodni. Mam nadzieje, ze tego typu posty was nie nudza, szczegolnie, ze bedzie bardzo niekosmetycznie.

Spacerek w parku, po wspinaczce.

Oznaki wiosny.

Czyzby?

Placki ziemniaczane po zbojecku. Uwielbiam.

Czas na piknik.

Kwiatki na angielski dzien mamy.

Lenka tez sie uczy wspinaczki.

Zmeczona?!

Trzeba sie troszke ruszyc.

Samoebka z corka.

Przepyszna salatka ceasar.

Prezent urodzinowy wybrany.

Radosc z otrzymanego prezentu.

Malo orzechowe i banany, mniaaam mniaaam.

Torcik urodzinowy homemade.

Gotowa na imprezke.

Kolejna samoebka musi byc.

Moja milosc.

Kolejny prezent. 

Artistiko hehe.

Chyba cos sie dobrego stalo...

Silka.

Cwiczymy, nie spimy.

Gotowa na imprezke.

Mam nadzieje, ze milo sie ogladalo.




25 komentarzy:

  1. Bardzo lubię oglądać takie mixy :) Jakie fajne te świeczki sówki na torcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja tez, ale w domu nigdy nie robie, za duzo babrania sie

      Usuń
  3. Pieknas Ty, a twoja Corcia jest przeurocza!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia. Mała jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fotki!
    Ile przysmaków tu widzę, można zglodniec ;-)
    A Lenka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia :) Ależ ja się dawno nie wspinałam! Tęsknię za ścianką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie bylam na sztucznej sciance wieki, baaardzo tesknie, ale to drogi interes.

      Usuń
  7. Super mix:) Ps. wygladasz slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zdjęcia!
    A córeczka-śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mi narobiłaś ochote na tego placka po zbójnicku!!!! córcia ślicznotka:) mój synek właśnie dzis wybrał sobie rower na urodziny:) radość nie do opisania:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudno uwierzyć, że to Mamunia z Córunią - raczej jak siostrzyczki :)
    Obie jesteście piękne i cudne :)
    Mała na kamieniu <3 pewnie jakby baterie wyjęli na sekundę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziekujemy, mloda udawala jak zwykle

      Usuń
  11. Masło orzechowe i banany <3
    Polecam złożyć na dwa i zapiec w sandłiczu :D

    OdpowiedzUsuń