niedziela, 13 kwietnia 2014

Loreal Lumi Magique korektor rozswietlajacy pod oczy mam i ja

Hej
Przez dluzszy czas poszukiwalam dobrego korektora pod oczy. Posiadam korektor Healthy Mix z Bourjois, ale mam numerek 52, ktory jest odrobine dla mnie za ciemny. Po przeczytaniu recenzji korektora rozswietlajacego L'Oreal Lumi Magique na blogu Iwetto wyruszylam na poszukiwania tego kosmetyku. W wielu drogeriach odcien najjasniejszy 1 jest wykupiony, ale jakos go znalazlam. Produkt ten kosztuje £8.49 w Boots. Mamy do wyboru dwa odcienie 1-light i 2-medium. 


Producent obiecuje:
Korektor można nałożyć przed podkładem lub bazą – efekt będzie wówczas dyskretny. Nakładając korektor na podkład wykorzystamy w pełni rozświetlające moce tego produktu. Flamaster z pędzelkiem jest bardzo wygodny w użyciu, co ułatwia precyzyjną aplikację.Produkt nakłada się punktowo lub kreską, a następnie należy go wklepać delikatnie opuszkiem palca, aby produkt idealnie stopił się ze skórą. Efekt: świeża i nieskazitelna skóra; niedoskonałości zamaskowane; okolice oczu wygładzone i rozświetlone.









Moja opinia:
Opakowanie korektora Lumi Magique jest doscy dobrze wykonane, w kolorze rosegold. Aplikator jest w formie plastikowego pedzelka, wystarczy przekrecic koncowke korektora, ab wydobyc tyle produktu ile potrzebujemy. Odcien light jest jasny, wpadajacy w roz. Konsystencja jest wedlug mnie posrednia, ani rzadka, ani gesta, taka w sam raz. Produkt latwo sie aplikuje, ja wklepuje go opuszkami palcow. Krycie jest srednie, pewnie nie da rady z ogromnymi cieniami pod oczami, ale jak dla mnie jest wystarczajace. Okolice oczu sa dobrze rozswietlone. Korektor nie podkresla zmarszczek, chyba, ze przesadzimy z jego iloscia. Trwalosc jest rewelacyjna, po calym dniu pracy na mojej twarzy nie pozostaje za duzo podkladu, ale Lumi Magique jest na swoim miejscu, powiedzialabym nawet ze dosyc trudno go zmyc. Ten produkt raczej nie nadaje sie do zakrywania niedoskonalosci, ale do rozswietlania okolic oczu, kosci policzkowych, czy grzbietu nosa, a takze zakrywania malych do srednich cieni jest swietny. Jedyne co mi w nim nie odpowiada to cena, ale nastepnym razem kupie ten produkt na promocji. 


Mialyscie? Co o nim sadzicie?



34 komentarze:

  1. Mnie też Iwetto narobiła na niego smaku i przymierzam się do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi iwetto co chwilke na cos robi smaka ehhe

      Usuń
  2. szukam ideału pod oczy dlatego też pewnie i na ten się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idealem pewnie nie jest, ale naprawde waarty uwagi

      Usuń
  3. Wygląda bardzo fajnie i ładnie kryje :). Podoba mi się. Obecnie mam już korektor, ale później może skuszę się na ten.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny efekt daje :) i nie zbiera się w załamaniach widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam kolor numer 2? I w sumie jest okay, ale mnie jakoś sczególnie póki co nie zachycił. W Polsce są dostępne 3 kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzialam tutaj numerku 3. potrzebowalam czegos jasnego, bo blada jestem ostatnio.

      Usuń
  6. Poczekam na promocję i kupię go na pewno :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co slyszlam promocja w rosmannie bedzie za niedlugo

      Usuń
  7. Ja chcialabym taki z eveline, ale nie moge go nigdzie dostac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tego z eveline nie znam, bo nie mam dostepu

      Usuń
  8. Świetnie, że jest trwały i że nie wysusza! :)
    Będę miała go na uwadze, choc narazie mam jeszcze korektor w sztyfcie z Benefit, który też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mialam nic z benefitu tzn poza mini wersja tuszu i primera, ale loreal polecam

      Usuń
  9. Wypróbowałabym z chęcią, miałby misję! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakis duzych cieni nie zakryje, ale na pewno rozswietli oko

      Usuń
  10. Cieszę się, że też jesteś z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że to taka tańsza wersja touche eclat :-) Też czaję się na niego od jakiegoś czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mialam produktu YSL, ale teraz mi nie potrzebny

      Usuń
  12. Pieekne masz oczka!!! Bardzo fajnie, ze jestes zadowolona z zakupu, a to ze nie wysusza to wielki bonus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo zadowolona, jeszcze do niedawna nie uzywalam korektora ale teraz uzywam codziennie

      Usuń
  13. Muszę go mieć! Wiem, że będzie się dobrze sprawował, bo nie oczekuję dużego krycia. Czekam tylko na przecenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprobowac, teraz w Rossmanie bedzie chyba-40proc wiec polecam kupic

      Usuń
  14. ja lubię takie korektory, ale nie do zakrywania sińców pod oczami, ale rozświetla ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wedlug mnie zakrywa srednie since i rozswietla, wiec dwa w jednym.

      Usuń
  15. Jest na mojej liście ;) Jak tylko wykończę to co mam, to pewnie się skuszę ;) Szukam czegoś rozświetlającego pod oczy więc powinien się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie również Iwetto natchnęła do zainteresowania się tym korektorem. Jego zakup mam w planie, ale tylko na jakiejś dobrej promocji, mam nadzieję, że taka się niebawem pojawi, bo nie mogę się doczekać jego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam dwa odcienie 1 oraz 2 ! wszystkie inne korektory poszły w zapomnienie :))))

    OdpowiedzUsuń