środa, 30 kwietnia 2014

Nip+Fab Pistacjowe Maslo Do Ciala, Czyli- Kochanie Czy Ja Smierdze?

Hej
Dzis napisze o kosmetku, ktory jest bardzo lubiany przez wiele blogerek- Nip+Fab Pistachio Sundae, ja jak zwykle wylamie sie z tlumu. Dzialanie ma niezle, o czym za chwile, ale niestety ma jeden ogromny minus- zapach. Chyba jeszcze nie czytalam zlej opini o tym masle.

To pistacjowe maslo kupilam w sklepie Savers za £2.49/teraz cena troszke sie podniosla do £2.99/. W innych sklepach kosztuje 3 razy wiecej, tyle na pewno bym na nie nie wydala. Jego pojemnosc to 200ml. Zdecydowalam sie na Pistachio Sundae, poniewaz wszedzie bylo o nim glosno. Zaluje, ze bylo nie moglam powachac go w sklepie, gdyz opakowanie bylo zafoliowane. Zanim zaczelam uzywac to maslo zdenkowalam 2 z The Body Shop, ktore naprawde bardzo polubilam. Nip+Fab nie jest tak geste jak produkty TBS, jest bardziej kremowe, jak dla mnie to bardziej balsam niz maslo. Ma sliczny zielony kolor, szybko sie wchlania, w miare dobrze nawilza, chociaz nie wiem, czy tak jak producent zapewnia poradzilby sobie z bardzo sucha skora. Uwielbiam pistacje... jesc, pamietam jak przywozilismy ogromne paczki ze Slowacji i Czech jak chodzilam do podstawowki. Kilka kilogramow potrafilo zniknac w niecaly tydzien. Jednak juz po otwarciu opakowania Pistachio Sundae, intensywny zapach, ktory uderza w moje nozdrza, przyprawia mnie o bol glowy. Jest on strasznie mocny, slodki, orzechowy, zamulajacy... jesli tak mozna opisac zapach. Gdy sie nim nabalsamuje, co 5 minut pytam mojego meza, czy nie smierdze, bo sama nie moge wytrzymac z tym zapachem. Najgorsze jest to, ze utrzymuje sie on na skorze kilka dobrych godzin. Mysle, ze przez tego smierdziela/ i oczywiscie lenistwo/ moje codzienne nawilzanie ciala poszlo w odstawke. Teraz balsamuje sie gora dwa razy w tygodniu. Na pewno zuzyje ten produkt, jednak jak tylko zobacze, maslo w TBS za grosze to bede sie nimi smarowac naprzemiennie.


Sklad:
Aqua (Water), Glycerin, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Glyceryl Stearate SE, Cyclopentasiloxane, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Parfum (Fragrance), Butyrospermum Parkii (Shea) Nut Butter, Copernicia Cerifera Cera (Carnauba Wax), Benzyl Alcohol, Xanthan Gum, Coumarin, Ethylhexylglycerin, Persea Gratissima (Avocado) Fruit Oil, Xylitylglucosides, Anhydroxylitol, Dehydroacetic Acid, Disodium EDTA, Xylitol, Benzyl Salicylate, Mel (Honey), CI 19140 (Yellow 5), CI 42090 (Blue 1)


Poniewaz ten produkt jest malo dostepny w Polsce, a kusi wiele z was na pewno kupie je do kolejnego rozdania/ ktore pewnie zrobie przed wyjazdem do Polski na urlop/. Mimo mojej niecheci do Pistachio Sundae mysle, ze wiele z was je polubi, ale polecam najpierw je powachac.


Mialyscie jakies maslo z Nip+Fab? Co myslicie o pistacjowych kosmetykach?


34 komentarze:

  1. ja nie mialam, ale uwielbiam zapach pistacji :D
    http://anieszkaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi pieknie pachnąć ,ja osobiście uwielbiam pistacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uwielbiam ale ten balsam jest okropnje duszacy

      Usuń
  3. skład taki sobie, zwłaszcza te slikony mi się nie podobają :/
    nie mniej z uwagi na to jaka furorę robi chciałabym go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet nie zwrocilam uwagi na sklad

      Usuń
  4. Kurczę a to mi zabiłaś ćwieka ;) Myślałam o nim w samych superlatywach...kocham pistacje, lubię też słodkie zapachy ale duszący zapach..
    Niemniej też bym chciała wypróbować z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej najpierw go powachaj. Z pistacjowych kosmetykow lepiej wypada Dove

      Usuń
  5. Nie znam tego masła ani tej marki, ale na zapachy jestem bardzo wrażliwa ;-)
    Jeśli mi się zapach nie podoba, to nie ważne jest już działanie...
    Czasem nie jestem nawet w stanie wykończyć takiego śmierdziela - w najbliższym czasie planuję wpis o takim właśnie jednym gagatku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go jakos wykorzystam, ale juz smaruje sie przez to duzo rzadziej.

      Usuń
  6. Już go miałam kupić, skuszona tymi ochami i achami ale udało mi się go powąchać - takiego mulącego smrodku dawno nie czułam. Sięgnęlam więc po wersję mango (chyba? w żółtym opakowaniu) i byłam zachwycona tym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W koncu ktos ma takie zdanie jak ja na temat tego zapachu

      Usuń
  7. Lubię pistacje, ale kosmetyki o ich zapachu juz mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Dove pistacja i magnolia cudny zapach

      Usuń
  8. Nie wiem czy zapach by nie był dla mnie za mocny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli jestes wrazliwa na zapachy to nie polecam

      Usuń
  9. Myślę, że mi również zapach nie przypadlby do gustu ;/ W wakacje kupiłam masło NIP+FAB, ale o zapachu wiśni. Czekam na jego kolej, bo wiem że pięknie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba juz sie nie skusze na zadne z nip fab, szczegolnie jesli nie bede mogla powachac

      Usuń
  10. Czasem zapach potrafi zepsuć całkiem fajne produkty...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego masła. Kolor ma świetny. Szkoda tylko, że zapach Ci nie odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kolorek ma fajny, chociaz wole opakowania TBS.

      Usuń
  12. Ja uwielbiałam to masełko, właśnie ze względu na zapach, bo inne właściwości ma przeciętne. A zapach, wiadomo, rzecz subiektywna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie spoko nawilza, chociaz TBS lepiej. Zapach okropny ma.

      Usuń
  13. Jak jest intensywny i jest parafina to go nie chcę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam to masło , już w sumie końcówkę. Osobiście ten zapach lubię.

    OdpowiedzUsuń
  15. To tak samo, jak ja miałam z masłem migdałowym TBS, wielbię migdały, ale zapach tego masła to na pewno migdały nie były:/ Widziałam to masło, które opisujesz ostatnio chyba w Saversie, ale wiedziałam, że masło to jednak nie jest to, co lubi moja skóra i nie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na sklad nie zwracalam uwagi, bardziej chcialam sprawdzic o co takie halo na necie.

      Usuń
  16. Szkoda, że taki smrodzik z niego, bo wyglądał interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze tobie podpasuje zapach, mi niestety nie.

      Usuń
  17. Lubię zapach pistacji, więc mogłabym się z nim polubić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez lubie, ale nie w takim natezeniu.

      Usuń
  18. Fakt, czytałam same dobre recenzje. Mimo wszystko jak będę miała okazję - zakupię. Ot tak aby samej przekonać się jakie jest naprawdę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duzo osob lubi ten zapach, ale dla mnie on jest tak duszacy jak kadzidelka.

      Usuń
  19. haha tytuł mówi wszystko! ;)

    OdpowiedzUsuń