wtorek, 29 kwietnia 2014

The Body Shop Brazi Nut Shower Cream- uczta dla zmyslow.

Hej
Troche mnie tutaj nie bylo. Nie wiem jak wiekszosc z was daje rade pracowac i prowadzic bloga, szczegolnie zastanawia mnie jak robia to mamy. Chyba nie potrafie sie dobrze zorganizowac, wszystko jest  niezrobione, chociaz z drugiej strony chodze tez na silownie jak tylko moge, a doba ma tylko 24h.

Dzis pokaze wam jeden z moich ulubionych zeli pod prysznic The Body Shop Brazil Nut Shower Cream. Jestem fanka produktow do kapieli z tej firmy, jednak w cenie regularnej sa dla mnie za drogie, dlatego zawsze biore kilka na promocji. Za £4 dostajemy 250ml produktu, ja kupilam go za mniej wiecej polowe ceny. 

Sklad:
Aqua/Water (Solvent/Diluent), Sodium Laureth Sulfate (Surfactant), Cocamidopropyl Betaine (Surfactant), Glycerin (Humectant), Acrylates Copolymer (Stabiliser), Sodium Chloride (Viscosity Modifier), Parfum/Fragrance (Fragrance), Bertholletia Excelsa Seed Oil (Emollient), Mel/Honey (Natural Additive), Panthenol (Skin Conditioning Agent), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (Emulsifier), Myristamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate (Skin-Conditioning Agent), Citric Acid (pH Adjuster), Styrene/Acrylates Copolymer (Film Former), Benzyl Alcohol (Preservative), Laureth-4 (Emulsifier/Surfactant), p-Anisic Acid (pH Modifier), Methyl Gluceth-20 (Viscosity Modifier), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Disodium EDTA (Chelating Agent), C11-15 Pareth-40 (Surfactant), C11-15 Pareth-7 (Surfactant), CI 19140/Yellow 5 (Colour), CI 17200/Red 33 (Colour), CI 14700/Red 4 (Colour), CI 42090/Blue 1 (Colour).


Zel ten, a raczej krem, ma dosyc gesta konsystencje, jest bezowo-perlowego koloru. Cudnie pachnie slodkimi orzechami z karmelem.Zapach ten jest bardzo mocny i utrzymuje sie na skorze jakis czas po kapieli. Wczesniej mialam tez maslo do ciala z tej serii zapachowej jednak jego won roznila sie od tego w kremie, byla mniej intensywna, nie tak bardzo karmelowa. Produkt ten swietnie sie pieni i jak to zele pod prysznic z The Body Shop jest bardzo wydajny. Nie wysusza skory, cialo po kapieli jest dobrze oczyszczone i gladkie. Jedynym minusem dla mnie jest opakowanie. Pod koniec, gdy nasz zel sie konczy musimy odkrecic zakretke, aby wydobyc caly produkt, albo trzymac butelke do gory nogami, ale to nie jest takie proste. Nawet moj partner, ktory rzadko podziwia zapachy kosmetykow, stwierdzil ze Brazil Nut pieknie pachnie.


Obecnie moje zapasy zeli pod prysznic sie skonczyly i mam nadzieje, ze za niedlugo zgarne cos na promocji z The Body Shop.

Lubicie zele z tej firmy?




27 komentarzy:

  1. Ja dosyc je lubie, ale przez ostatnie pol roku glownie uzywalam pianki z Imperial Leather. Baardzo je lubie i na dlugo starczaja. Brazil Nut pachnie bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że mam tak daleko ten sklep, a może i lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego produktu, ale bardzo mi się spodobał. Chętnie bym wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak znajdziesz w promocji to polecam

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy tego żelu ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Żelu z TBS jeszcze nie miałam, ale wąchałam masło z tej serii- obłęd :) Na pewno do mnie trafi w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zel jak dla mnie duzo ladniej pachnie niz maslo, chociaz maselko tez niczego sobie

      Usuń
  6. tej wersji zapachowej nie miałam jeszcze ale bardzo lubię te żele i balsamy pod prysznic TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie ze tej wersji nie ma w stalej kolekcji

      Usuń
  7. od jakiegoś czasu bardzo mnie korci ta seria zapachowa - uwielbiam masła do ciała TBS ale w tej chwili nie mam pod ręką żadnego ich sklepu, a pamiętam, że ich orzechowe zapachy raczej mi nie pasowały, dlatego trochę boję się kupować w ciemno... z drugiej strony słyszę na temat tej serii tak dużo zachwytów, że pewnie któregoś dnia zamówię z Allegro i będę się modlić, żeby zapach mi pasował :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze zel ci podpasuje, ale maslo moze miec zwolennikow i przeciwnikow, o dziwo inaczej pachnie wedlug mnie, tez ladnie, ale nie zachwca tak jak zel

      Usuń
  8. Chętnie bym wypróbowała, lecz u mnie niestety te żele kosztują dużo więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odwiedz uk podczas wyprzedazy i zrob zapas hehe

      Usuń
  9. mam go w zapasach, niuchnęłam tylko :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam niedawno żel pod prysznic o owocowym zapachu (bodajże malinowy), mnie nie powalił - dostałam go w którymś z boksów. Owszem pachniał bardzo przyjemnie ale nic poza tym - kosztował chyba około 25 zł. więc sporo za żel który pachnie i myje. Miałam też żel ananasowy z source i jest 4 razy tańszy - a różnicy w stosowaniu nie widzę.

    Jak dla mnie to ta marka TBS jest przereklamowana :D
    Wszystko jest śliczne, ładnie opakowane i pachnie upojnie - ale niestety nic poza tym a ceny są wysokie.
    Ale może kiedyś zmienię zdanie, nie wykluczam tego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny regularne sa ogromne to prawda, ale ja nigdy nic w tych cenach nie kupilam. Masla za 3-5funtow, zele za 1.6-2,5funta. Oryginal Source tez spoko, ale baaaardzo niewydajne jak dla mnie i wysuszaja, a tego problemu nie mam z TBS

      Usuń
  11. Ja jeszcze od nich nic nie mialam, musze kiedys poprosic faceta, aby zakupil jakies maslo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maslo warto sprobowac, ja bardzo lubie

      Usuń
  12. Nie znam ale chętnie bym go sprawdziła na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze zapach "brzmi" cudownie :) Przyznaje sie ze nigdy nie mialam nic z TBS, ale jakos nie mam parcia na ta firme. Nie mniej jak beda jakies promocje to moze na cos sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez parcia nie mam, jeszcze do grudnia nic od nich nie kupowalam, ale teraz co jakis czas cos mam. Tylko i wylacznie na ogromnych promocjach, dla mnie nawet pol ceny nie jest wystarczajace w tym przypadku eheh

      Usuń
  14. Nie miałam jeszcze przyjemności obcować z żelami TBS, ciekawi i kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak beda w promocji to polecam, super wydajnosc i wiekszosc zapachow mi sie podobala.

      Usuń
  15. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń