wtorek, 22 kwietnia 2014

Wykonczeni kolejnego miesiaca


Hej
Dzis kolejne zuzycia ostatnich tygodniu. Nie jest tego duzo, ale u mnie raczej nigdy nie bedzie ogromnych ilosci wykonczonych kosmetykow. Ostatnio znowu zrobilam sie leniwa jesi chodzi o pielegnacje.
Makijaz tez jest minimalny, oczy maluje bardzo rzadko, jakos nie mam na to czasu.


The Body Shop Blueberry Shower Gel- jeszcze niewykonczony, ale mysle, ze dzis juz go nie bedzie. Jagodowy, wydajny zel pod prysznic. Bardzo lubie zele z TBS, ale za kazdym razem kupuje inny zapach, wiec pewnie do tego nie powroce.
The Body Shop Ginger Anti-Dandruff Shampoo- szampon przeciwłupieżowy imbirowy. Wedlug mnie nic specjalnego, puszy wlosy, nie pomaga przy swedzeniu skory glowy tak jak Head and Shoulder.
The Body Shop Passion Fruit Body Butter- pieknie pachnace maslo do ciala, dobrze nawilza, dosyc dlugo sie wchlania, ale w zimie mi to nie przeszadzalo. Jak skoncze smierdziela z Nip+Fab to na pewno kupie kolejne maslo z TBS.

Garnier Ultimate Blends Conditioner The Sleek Restorer- dobra odzywka do wlosow, ktora ladnie wygadza i nablyszcza wlosy, ulatwia rozczesywanie. Nie robi efektu wow, ale bede do niej wracac.
Fem Fresh Daily Intimate Wash- kolejne opakowanie plynu do higieny intymnej. Myje, nie podraznia.

Carex Chocolate Orange Hand Wash- pieknie pachnace mydlo do rak, kolejne opakowanie w uzyciu.

Miss Sporty Studio Lash Mascara- tusz do rzes, ktory szalu nie zrobil, raczej go nie kupie ponownie. Recenzja tutaj.
Wibo Eyebrow Stylist- moj ulubieniec do podkreslania brwi, idealem nie jest, bo na poczatku strasznie duzo sie jej nabiera na szczoteczke, ale nie znalazlam niczego lepszego od tego produktu, a na pomalowanie brwi mam rano okolo 3 minut.
Batiste Dry Shampoo Tropical- Miniaturka suchego szamponu, ktory bardzo lubie, uzywam od czasu do czasu w sytuacji kryzysowej, albo gdy mam lenia na calego. 
Nivea Lip Butter- maselko do ust, ktore nosze zawsze przy sobie. Swietnie nawilza usta, ladnie pachnie, jest super wydajne. Obecnie zaczynam wersje macadamia.


33 komentarze:

  1. Nie przesadzaj. Denko całkiem spore :). Masełko Nivea i szampon Batiste bardzo mnie kuszą. Następnym razem kiedy będę kupowała coś do brwi to skuszę się na Wibo ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak jest nieźle. :) Gratuluję denka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele i masełka z TBS również bardzo lubię i co chwila testuję jakieś nowe zapachy. Nie pamiętam, żebym wróciła do takiego, które miałam wcześniej, chociaż nie wykluczam ponownego zakupu masła w wersji shea bliżej zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa kiedy ta odżywka z Garniera będzie w Polsce, bo strasznie mnie kusi ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne denko :) u mnie będzie kombo z dwóch miesięcy;)
    Nie miałam nigdy żeli z TBS - miałam za to masła (brazyliskie orzechy, papaja i jagoda) ale nie przypadły mi do gustu..
    Zapach mydła brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten płyn do higieny, kupiłam kiedyś w UK i nawet się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Batiste, choć wole cherry bo niestety tropical mi nie przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś jestem już sceptyczna jeśli chodzi o TBS, masła mi nie pasują, w żelach czuję jakąś sztuczność, masło do rąk mi nie pasuje. Nie wiem, czemu tak jest... A ten płyn do higieny też często używam, trzeba przyznać, że tutaj nie ma za dużego wyboru...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na masełko z Nivea i z chęcią bym spróbowała też tej odżywki z Garniera;)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masełka i żele TBS uwielbiam:) Miałam odwrotną kombinację: jagodowe masło i żel o zapachu marakui. Zapach jagody nie przypadł mi do gustu, marakuja owszem, ale pod koniec żel jakby zmienił zapach:/ Za to wykończyłam ostatnio masełko o zapachu malinowym i strasznie już za nim tęsknię:( Pachniało bosko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masła z TBS mają niepowtarzalne zapachy i choć kosztują krocie, to trudno mi znaleźć coś co mogłoby być ich odpowiednikiem pod względem sensorycznym:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam pecha do maselek Nivea-2x zgubilam;((

    OdpowiedzUsuń
  13. The body shop, marzy mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masełek z nivei nie znam, ale kurczę, trochę się wydają niehigieniczne w stosowaniu... Batista małeo ostatnio sama wykończyłam:) Bardzo ciekawy gadget:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę wypróbować ten wariant odżywki z Garniera, może okaże się pomocna na obecne problemy...
    Fem Fresh kupuję w wersjach kremowych, nie mogę się do nich przyczepić choć wybór żaden, to działają tak jak powinny :)
    Nie przepadam za pielęgnacją z TBS, ale mam kilku ulubieńców jednak żele pod prysznic średnio mnie zaciekawiły. Poszczególne warianty zapachowe to nie moja bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Masełka Nivei uwielbiam. Tak samo jest z Batiste. Muszę się wreszcie skusić na masło TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam jedynie masełko do ust Nivea (karmelowe) oraz szampon Batiste, który jednak u mnie spisał się bardzo przeciętnie ;-)
    Z TBS kusi mnie jedynie wersja o zapachi marakuji, który uwielbiam.
    Czekam na pojawienie się tej limitki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po za masełkiem nie miałam nic z powyższych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. masełko jest świetne ,muszę je sobie sprawić

    OdpowiedzUsuń
  20. dobre denko! uwielbiam żele TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Maselko mam i uwielbiam, suchy szampon tez. Ciekawa jestem tej odzywki z Granier, widzialam ze duzo osob je chwali. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj nie przesadzaj, całkiem sporo się tego uzbierało. I na dodatek kolorówka, więc najważniejsze że do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Musze chyba wypróbować ten żel Wibo :) Gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne denko! Odżywkę z Garniera z przyjemnością bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyobrażam sobie jak pięknie musiał pachnieć jagodowy żel TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tego masełka chętnie bym spróbowała :-) Miałam kiedyś olejek do ciała z TBS o zapachu marakuji i pachniał obłędnie...

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic z tych kosmetyków jeszcze nie wpadło mi w dłonie ;P. Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form .

    OdpowiedzUsuń
  28. Kuszę mnie takie masełka, jeszcze żadnego nie mam ale planuję nabyć ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam masełko od Nivea, ale mam je w mojej ukochanej karmelowej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Masło passion fruit mój absolutny faworyt!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń