niedziela, 6 kwietnia 2014

Zakupy ostatnich tygodni.


Hej
Ostatnio kupuje naprawde malo, jednak recenzje na blogach okropnie mnie kusza i sprowadzaja na zla droge. Mysle, ze wiecej zakupow w kwietniu nie bedzie, chyba, ze jakies mydlo do rak, bo sie konczy ;) .



Garnier plyn dwufazowy do demakijazu kupilam, poniewaz byl na promocji i pamietalam, ze sie z nim lubilam, jednak strasznie wkurza mnie tlusta warstwa ktora pozostawia. Odzywke Ultimate Blends z Garnier wzielam, bo wersja z olejem kokosowym i maslem kakaowym u mnie sie sprawdza i chcialam poznac inne, byla za pol ceny.

Plyn do higieny intymnej mi sie skonczyl, wiec siegnelam znowu po FemFresh, w UK jest maly wybor tego typu produktow. Revlon Colostay kupilam, poniewaz stan mojej twarzy jest oplakany i potrzebowalam wiekszego krycia. Jednak chwycilam go w biegu i wzielam wersje do skory suchej, a sama mam mieszana. Poza tym kolor w sklepie wygladal lepiej. W domu zobaczylam, ze jest za ciemny i strasznie rozowy, a ja zawsze siegam po zolte pigmenty. Mieszam go z Healthy Mix 51 i jakos wyglada.

Na korektor pod oczy Loreal Lumi Magique namowila mnie iwetto. Na razie jestem zadowolona z zakupu. Max Factor 2000 Calories kupuje zawsze wtedy, gdy nie chce eksperymentowac z nowymi tuszami, a potrzebuje widocznego podkreslenia rzes. Maybelline BrowDrama chcialam wyprobowac po uslyszeniu opini niesia25. Na razie nie uzywalam, ale juz mi szczoteczka nie podchodzi.

W Tesco byla promocja na wode micelarna Garnier, wiec wzielam na zapas. Poza tym plyn dwufazowy zostawia tlusta warstwe, ktora zmywam pozniej woda micelarna.

Sweet and Punchy namowila mnie na paletke Shattered z Urban Decay. Dotknelam i przepadlam. Jeszcze ekspedientka powiedziala mi ze promocja trwa tylko tydzien, wiec musialam ja wziac.


Jak tam wasze zakupy?




51 komentarzy:

  1. Odżywka Garniera mnie zaciekawiła. Chętne bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakupy ;) jestem ciekawa tej odżywki z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co trzymam się dzielnie na odwyku:) Ale kusisz tą paletką z UD, wiem, że teraz jest w Debenhamsie na promocji, kurde...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piekna i tania. skusze swatchami za pare dni eheh. cienie i kredki sa zarabiste. super na wyjazdy. wystaczy puder i brazer i tusz i ta paletka i koniec

      Usuń
  4. Spore zakupy. Ja na razie kupiłam plastry na nos oraz peeling w Hebe :).
    Paletka jest świetna. Ma w sobie kolory, które uwielbiam.
    A przy wybieraniu podkładu nie można się spieszyć! To zawsze źle się kończy :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie plastry na nos nie dzialaja, moze zle uzywam.

      Usuń
  5. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych tutaj delikwentów znam tylko Revlona CS ;P Z podkładami robię tak samo - zazwyczaj mieszam dwa różne odcienie i uzyskuję idealny dla siebie kolor :)
    Paleta UD wygląda baaardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie wole uzywac jednego podkladu. Obecnie 51 healthy mix jest dla mnie w sam raz.

      Usuń
  7. płyn bardzo fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zakupy , ja Revlonu używałam przez zimę teraz na wiosnę i lato szukam czegoś lżejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na wiosne mam 2 ciemniejsze odcienie healthy mix

      Usuń
  9. super zakupy :) szkoda, że u siebie nie widziałam tych odżywek z garniera, chętnie bym sie skusiła na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem gdzie mieszkasz, ale u mnie sa na kazdym kroku.

      Usuń
  10. Ciekawa jestem tej paletki :) Też posiadam ten micel ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. kupuj, jest na promocji w debenhams

      Usuń
  12. Brow Drama okazał się dla mnie katastrofą ;) Chyba pójdzie w kosz... Za to odkryłam świetny żel do brwi z MACa - jest jeszcze lepszy i sporo tańszy od Benefitu, którego uzywałam dotychczas ;)
    Coraz bardziej kusi mnie micel od Garniera - może zdradzę z nim moją ulubioną Biodermę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba u mnie tez katastrofa z Brow Drama.....
      Ja chyba pozostane przy produkcie z Wibo.

      Usuń
  13. Maybelline BrowDrama podczas likwidacji standu w jednym ze sklepów za jakieś 2 funty i po prostu do tej pory nie wiem co to jest. Na usta ciśnie się WTF..... do przeczesania ciemnych brwi jak najbardziej, ale nic poza tym.
    Z Garnierem niebawem zaszaleję, lubię większość produktów do włosów także cieszy mnie dostęp. W końcu :D
    Pokaż paletę UD z bliska, może mnie uwiedzie? choć jakoś z UD ciągle mi nie po drodze :P

    U mnie zakupy skromne, nie wydałam zbyt wiele podczas 40-dniowego odwyku i większość dostanę w swoje ręce w czerwcu, a teraz szykuję się na zaplanowane łowy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzylam tego tuszu do brwi raz i masakra, nic to nie daje.... kasa wyrzucona w bloto. Mama mi wyslala produkt z Wibo, ktory lubie, wiec mam nadzieje, ze dojdzie zanim ten co mam sie skonczy.

      Paletke na pewno pokaze. To sa moje pierwsze cienie z tej firmy i mam wrazenie ze sa lepsze od MACa.

      Usuń
  14. Ja nie kupuję już szósty dzień i dobrze mi z tym:) Ale u Ciebie widzę wiele wspaniałości:) Poza tym, ja właśnie przez pozostawianie tłustej warstwy nie lubię się z dwufazami:( Koniecznie pokaż z bliska paletę UD :) Ciekawość już mnie zżera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuje zawsze kilka dni po wyplacie i pozniej przez 25dni nic .

      Usuń
  15. Na Garnierowy micel na pewno się kiedyś skuszę, tak samo Loreal Lumi Magique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwa kosmetyki sa naprawde warte wyprobowania.

      Usuń
  16. Bardzo chciałabym, żeby w Polsce było dostępnych więcej kosmetyków Garniera do włosów :) A ta paletka wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletke z bliska pokaze na dniach. Myslalam, ze w Polsce jest dostepna seria Ultra Doux.

      Usuń
  17. Piękne łupy :). Płyn dwufazowy bardzo lubię, warstwa jaką pozostawia i tak nie jest taka nieznośna, jak w przypadku innych marek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie jest na tyle nieznosna, ze juz nie kupie.

      Usuń
  18. Czekam aż odżywka z Garniera dotrze do Polski :D Micelka znam i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a myslalam ze ultra doux to to samo

      Usuń
  19. Ja sobie kilka rzeczy kupilam w zeszlym miesiacu, ale teraz znow jestem w pracy i nawet nie mam jak :P Ciagle sie przewija watek tego garniera. Gdyby nie to, ze nie uzywam tego typu produktow, to bym z checia wyprobowala :) ten lorealkowy rozswietlacz-korektor troszke mnie kusil, ale pozostane przy swoich ulubiencach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona z tego korektora, mysle, ze warto sprobowac.

      Usuń
  20. nie chcę krakać, ale ten korektor lorala jest slaby, u mnie widać wszystko czarne na białym :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest spoko juz uzywam od kilku dni i nie jest zle

      Usuń
  21. Ja chyba w IRL nigdy nie widziałam płynu do higieny intymnej :/ Zawsze przywożę z Polski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Polsce jestem raz na kilka lat, wiec musialabym brac ich 10 na rok.

      Usuń
  22. Cieszę się, że dobre wrażenie wywarł na Tobie korektor Loreal :)
    Czekam na prezentację paletki Urban Decay. Obawiam się, że mi też wpadnie w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentacja bedzie w krotce, moze jutro jak dam rade. Korektor jest naprawde fajny, baaaaardzo dobrze sie trzyma, duzo dluzej niz podklad.

      Usuń
  23. Uwielbiam te Garniery do włosów:) Polecam ci na cerę maśc epiduo bo pisałaś ze masz w oplakanym stanie ja też miałąm i mi pomogła dostaniesz ja u GP.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawi mnie ten korektor Lumi Magique :) Pokaż tą paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokaze na pewno. jutro mam zamiar porobic fotki.

      Usuń
  25. bardzo lubię ten płyn z garniera, za to colostay i tusz max factor to dla mnie średniaki.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten płyn z garniera jest na mojej liście;) Co do płynów do higieny to ostatnio kupiłam Ziaje w polskim sklepie, bo ten co miałam to masakra jakaś była;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam na post o paletce bo kolory wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń