piątek, 4 kwietnia 2014

Ziaja krem nawilżający matujący 25+ - ulubieniec pielegnacyjny

Hej
Dlugo szukalam kremu na dzien, ktory mnie zadowoli. Chcialam cos co szybko sie wchlania, nie zapycha, nawilza i bedzie sie nadawalo pod makijaz. Z pomoca przyszly mi recenzje blogerek. Tak poznalam krem Ziaja nawilzajaco-matujacy 25+.


Producent mowi:
Lekki, nawilżający krem - zapewnia efekt matowej cery oraz zmniejsza widoczność porów skóry i zaskórników.
równowaga cery tłustej i mieszanej
redukcja sebum i zaskórników

DZIAŁANIE
Absorbuje nadmiar sebum.
Likwiduje połysk i matuje skórę.
Zmniejsza aktywność gruczołów łojowych.
Redukuje widoczność porów i zaskórników.
Wiąże wodę i zapobiega jej nadmiernej utracie.
Trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skóry.
Skutecznie regeneruje lipo-strukturę naskórka.
Chroni przed promieniami UV i przedwczesnym starzeniem.


UDOWODNIONA SKUTECZNOŚĆ*
•redukcja sebum o 29 %
•redukcja ilości poryfin o 60% **
•wzrost nawilżenia skóry o 39 %

Moja opinia:
Kremu tego uzywam codziennie rano od jakis 2 miesiecy i jestem z niego bardzo zadowolona. Co prawda nie uwazam go za jakis siodmy cud swiata, ale jak na swoja cene jest naprawde dobry i spelnia wiekszosc obietnic producenta. Aplikacja jest bezproblemowa, krem sie bardzo szybko wchlania i doslownie po minutce moge nakladac podklac. Ma lekka konsystencje, bialy kolor i delikatny, dosyc przyjemny zapach. Nie mam problemu z rolowaniem sie produktu. Skora jest dobrze nawilzona, nie mam problemu z suchymi plackami. Nie wiem jak sobie poradzi z przesuszona twarza, ale dla cery normalnej i tlustej powinien sie sprawdzic. Widoczne jest delikatne matowienie i zmniejszylo sie u mnie wydzielanie sebum, jednak na noc uzywam Effeclar Duo z La Roche Possay, wiec on mogl to sprawic. Nie zauwazylam zmniejszenia sie widocznosci porow i zaskornikow, ale tez na to nie liczylam. Cena kremu nawilzajacego matujacego 25+ wynosi okolo 10 zl, wiec jest naprawde tani. Jako ze ja nie lubie czekac na wchlonienie sie produktu dlugich minut, a od kremu na dzien oczekuje nawilzenia i matowienia, a przynajmniej nie sprawiania, ze skora sie blyszczy, ten kosmetyk naprawde sie u mnie sprawia. Wieczorem mam zamiar uzywac czegos przeciwzmarszczkowego, o glebszym, mocniejszym dzialaniu, a rano pozostane przy Ziaji. Nawilzenie jest naprawde zadawalajace. Nie zauwazylam zapychania, chociaz ja caly czas mam problemy z wypryskami, bez roznicy czego uzywam. Mialam drozsze produkty i byly znacznie gorsze. Kolejny czeka w zapasie. Polecam wyprobowac, bo nawet jak sie nie sprawdzi duzo nie stracicie, a mozecie sie z tym kremem bardzo polubic. 




16 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie, że kremik ten się sprawdził!
    Warto gu spróbować, za taką cenę mamy niewiele do stracenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie, ze sie u Ciebie sprawdzil tego typu kremik. Ja nigdy nie stosowalam kosmetykow matujacych, no chyba ze czasem pudru wykonczeniowego matowego, ale tez w sumie nie ma takiej potrzeby. Piekne fotki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Ja tez nigdy tego typu kremu nie uzywalam, ale ten mi naprawde odpowiada.

      Usuń
  3. Ja uzywam od tygodnia i poki co jestem na tak:D

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety przez jego toksyczny skład mówię mu nie, pisałam o tym na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam sie na skladach i rzadko je czytam

      Usuń
  5. Ooo, fajna recenzja. Chętnie go wypróbuję bo cena naprawdę zachęca a jeśli zmniejsza produkcję sebum to już w ogóle :). Jak tylko skończą mi się kremy do twarzy to idę go szukać :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to jakas ogromna roznica, ale zdecydowanie odczuwalna.

      Usuń
  6. No i w takie obietnice to ja mogę uwierzyć a nie wszędzie poprawa o 80, 90% :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nawet tych obietnic nie czytam

      Usuń
  7. Oho, ale jak to się stało, że o nim nie słyszałam... używam matującego z phenome i bardzo sobie chwalę, ale ta cena..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kosmetyki Phenome maja ceby z kosmosu. Mysle ze warto sprobowac Ziaji duzo nie stracisz jakby co

      Usuń