poniedziałek, 5 maja 2014

Gosh Nail Lacquer Holographic Hero 549

Hej
Od dawna szukalam jakiegos holograficznego lakieru, myslalam o Color Alike, ale niestety nie mam do nich dostepu. Na jednym z blogow zobaczylam Gosh Holographic Hero 549 i od tej pory poszukiwalam go w Superdrugach. Niestety zawsze byl wykupiony. W koncu, pare dni temu, znalazlam ten lakier i to za polowe ceny.

Jest to cudny srebrny kolor z milionami drobinek mieniacych sie na chyba wszystkie mozliwe kolory. Za 8ml lakieru placimy £3.99, jednak jak juz wspomnialam ja kupilam go za £1.99. Lakier ma dobra konsystencje, nie jest ani za rzadki, ani bardzo gesty. Pedzelek jest cienki, mimo tego, ze takich nie lubie dobrze sie nim maluje. Potrzebujemy 2 warstw do pelnego krycia. Efekt jest niesamowity. Moje paznokcie sa w beznadziejnym stanie, rozdwajaja sie okropnie, ale to wina pracy i raczej niz na to nie poradze... chyba, ze prace zmienie ;). Paznokcie pomalowalam bez base coat'u i mysle, ze przez to lakier odprysnal po poltorej dnia. Mimo tego, ze jego trwalosc nie jest swietna to go bardzo polecam, jest przepiekny. 


Tak, wiem mam okropne skorki i paznokcie, dlatego tez malo lakierow pokazuje na blogu, jednak ten musialam. 



Lubicie lakiery holograficzne? Polecacie jakis dostepny w UK?




33 komentarze:

  1. Holo lakiery zawsze wyglądają świetnie :) Z lakierami na rynku UK nie pomogę, ale w Polsce najbardziej lubię serię Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Holo to nie moja bajka...;) ale dzis zaopatrzylam sie w 3 rozo-czerwienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozo czerwienie i maliny kocham eheh

      Usuń
  3. czyżbyś u mnie widziała? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mozliwe, ale mysle ze to bylo na kilku blogach eheh nie pamietam bo to bylo kilka miesiecy temu

      Usuń
    2. hehe no dawno już teraz lakier króluje na blogach :)

      Usuń
  4. Na tego posta czekałam :-)
    Przepięknie wygląda!
    Nie każdy holograficzny lakier mi się podoba, ale ten jest boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem zachwycona hehe, szkoda ze do pracy nie moge malowac paznokci....

      Usuń
  5. Ładny kolorek, podoba mi sie :)
    http://anieszkaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, już go gdzieś widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba nawet ładniejszy niż Color Alike :) Pięknie się błyszczy, mieni... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki on piękny *.* tak błyszczy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie takie lakiery ale nie u siiebie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze takiego lakieru. Bardzo podoba mi się taki efekt na paznokciach :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za srebrem na paznokciach, anie takim holograficznym wykończeniem. Jestem fanką kremówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kremowki to ja uwielbiam ale jesc ehhe

      Usuń
  13. Ładny, choć ja nie przepadam za takimi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  14. To się nazywa holo! Jest świetny! Nie wiem nawet czy jest do dostania w Polsce, kiedyś chyba był ale nigdy go nie spotkałam w żadnej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde jest ekstra, zawsze mozna przyleciec w odwiedzinach do uk po lakier hehe

      Usuń
  15. Muszę przyznać, że prezentuje się obłędnie :)
    Na pewno przykuwa spojrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  16. już widziałam na którymś blogu i podobał mi się bardzo :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaa, naprawdę zwraca na siebie uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba! w moich zbiorach nie ma holografków :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię lakiery holograficzne, ale mało która firma potrafi zrobić prawdziwe holo. Sama długo miałam ochotę na ten odcień, lecz jakoś potem zapomniałam o nim ;)
    Jest kilka udanych serii z paru firm, ale stacjonarnie nie bardzo dostępne. Wyłącznie online... Color Club miał ciekawą odsłonę oraz zerknij na A-England :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos nie za bardzo lubie zakupy przez internet, szczegolnie kosmetyki wole pomacac... co innego zamowic jakas paletke z ud, ktora moge dotknac a co innego jakies nowosci. moze kiedys kupie z polskiej firmy...

      Usuń
  20. Jest przepiękny! Uwielbiam takie lakiery

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam holografa :) ten prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie z nim polubilam na pewno za tydzien bedzie na moich paznokciach

      Usuń
  22. Efekt holo jest tutaj obłędny! Ja niedawno zaopatrzyłam się w Briar Rose od A-England, ale nie doczekał się jeszcze premiery. Holo nie jest w nim tak widoczne jak w przypadku tego Bohatera, ale myślę, że i tak się wybroni, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń