sobota, 31 maja 2014

Insta Mix V

Hej
Kolejny Insta Mix na moim blogu. Znowu duzo prywaty, malo kosmetykow, ale tak juz bedzie w takich postach. Wybralam tylko garstke zdjec z ostatnich kilku tygodni.

Meliski.

Meliski nr2

Indyjskie jedzonko, pychota.

Moje cudo.

Kotek.

Przyjaciele.

Bylo cieplo, ale juz nie jest niestety.

Relax.

Ciasto rabarbarowe, wyszlo smaczne i szybko zjedzone.

Ceasar salad w pracy.

Szorty poszly w ruch.

Mini piwko.

Pieknotki.

Silownia.

Camden Lock.

W takich warunkach musze czesto podrozowac do pracy... 

Zakupki.

Domowa kawa.

Selfie z mloda.

Selfie solo.

Wycieczka.

Bak mi uciekl ze zdjecia.

Usmiech.

Myszka wysza nam na spotkanie.

Kaczuszki.

Zadowolenie.


Mloda spi, my mozemy jesc ehhe.



23 komentarze:

  1. Masz przepiękną córkę :) i kota też, ale nie wiem, czy zestawianie tego razem nie razi rodziców :p
    No i pierwsze zdjęcie czaruje, ach te melisski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot nie moj. nie mam zwierzakiw poza mezem i corka heh

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia, obie ślicznotki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Twoja córa :) Takie Mel'ki jak na pierwszym by mi się marzyły...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te meliski z serduszkiem:))) córca śliczna:) a jakie ty masz długie włoski:)!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Córcia i zwierzaki cudowni :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamarzyło mi się ciasto rabarbarowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia, a mała dama cudowna!!! :) Mała ślicznotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne Meliski a córka cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi narobiłaś smaku na ciasto z rabarbarem! Myszka urocza:) Prawie tak bardzo jak moje szczurasy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile uśmiechu :)) i te melisski <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje Cudo jest Cudowne ! Uwielbiam tą lokowaną Dziewczynkę ! A Ty pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. Bije od nich dużo radości i szczęścia, zwłaszcza na tych z Małą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne zdjecia. Mala jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczną masz tą córeczkę :-) Rośnie Ci modeleczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Że śliczną masz córeczkę to już pisałam ! :)
    Ale jaką Ty masz figurę cudowną, to jeszcze nie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj figure to ja mam jak babuszka rosyjska ehhe

      Usuń
    2. na zdjeciu tylem to moja 16letnia kuzynka egheh

      Usuń
  16. Śliczna dziewczynka, a jaka radosna :) Kocham meliski nr 2 <3

    OdpowiedzUsuń