sobota, 10 maja 2014

Insta Mix z ostatnich tygodni IV

Hej
Szykuje sie do napisania kilku postow na zapas, ale jakos nie moge sie do tego zabrac. Zapraszam wiec na Insta Mix z ostatnich tygodni. Wstawiam tylko niektore fotki z Instagramu, bo naprawde wrzucam tam wiele, jednak jest to prywatny profil, wiec pelno fotek rodzinnych.
Wiosna przyszla... i poszla.

Znalezlismy piekny park blisko domu, o ktorym nie mielismy pojecia.

Moje cudo.

Troszke padalo.

Ulubieniec na pazurkach.

Trafalgar Square.

Gdzie w City.

St. Paul's

Bolognaise.

Cwiczymy z mloda.

Dzisiejsze.

Pychotka. Uwielbiam grzyby i szpinak.

Spacerek z mapa 14,5km.

W koncu koniec pracy i pora na silownie.

Jaka mama taka corka.

Sesja.

Egipt w Londynie.

Urodziny faceta.

Telefon sie popsul teraz do grudnia musze jakos przezyc z starym ze zbita szybka.


Chinczyk...

i piwko.

My.


A teraz siedze i ogladam Eurowizje jak pewnie czesc z was.

26 komentarzy:

  1. Śliczne dziewuszki :) Pięknoty dwie :)
    Znalezienie parku bardzo na plus..zrobiłam się głodna...makaron bym wciągnęła :)
    Oglądam a jak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Ja znowu sobie makaron ze szpinakiem zrobilam ehehhe

      Usuń
  2. super zdjęcia! ja również ogladam : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne masz zdjęcia z córką. Ja również oglądam Eurowizję ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie ogladam;) a co ostatecznie zrobilas z wygolonymi wlosami-dalej golisz, czy zapuszczasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapuszczam. na razie przekladam wlosy z drugiej strony.

      Usuń
  5. Super rodzinnie u Was :)
    Ja mam nadzieję, że wiosna jeszcze wróci ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądacie z córeczką :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wyszłaś na tych zdjęciach z córeczką :) Obie jesteście bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje córeczkowe cudo rozczula mnie za każdym razem , a Ty w świetnej formie jesteś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. W swietnej formie mam zamiar byc. Na razie waga stabnea na -8kg i 5kg mi zostalo, ale nie chce isc... wlasnie pieke ciasto ehheheehehheeh

      Usuń
  9. Lubię te twoje zdjęciowe mixy:). Poza tym muszę powiedzieć, że świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, mam nadzieje, ze w koncu przestane podjadac w pracy i waga sie ruszy, bo stoi....

      Usuń
  10. Ale ona jest prześliczna. Świetny blog. Mam nadzieję, że w Londynie ładniejsza pogoda niż w Cambridge :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Pogoda srednia, niby slonce, ale deszcz...

      Usuń
  11. Twoją Córą zachwycam się za każdym razem, jest prześliczna! Z Waszych wspólnych zdjęć bije cudowna energia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, tylko mi pozowac nie chce tylko miny robi hehe

      Usuń
  12. Czy to ciasto to marchwiak? :)

    A Ty z każdym miksem coraz piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to carrot cake, kupne ale pyszne, sama tez dobre robie ale za duzo z tym roboty

      dziekuje

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Uwielbiam je! :)
      Akurat ja lubię piec, więc mi to nie robi :D W niedziele planuje upiec! Pokusiłaś! :)

      Usuń