środa, 21 maja 2014

Liebster Blog Award

Hej
Juz kilka razy zostalam nominowana do Liebster Blog Award, jednak nigdy nie mialam czasu, zeby na ten tag odpowiedziec. Odpowiem na pytania zadane przez Iz.



Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'.
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,
więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Tutaj troche oszukam i nominuje 3 blogi.

1. Ulubiony film/ serial?
Nie ogladam seriali, a ulubiony film to chyba staruszek '' Dirty Dancing'', ostatnio wcale nie ogladam telewizji, dawno tez nie bylam w kinie.

2. Gdybyś miała wybrać jeden kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie makijażu, co by to było?
Tusz do rzes. Twarz wyglada od razu lepiej jak widac, ze ma sie rzesy, bez tuszu prawie ich nie mam.

3. Jak wygląda Twoja codzienna pielęgnacja włosów i twarzy?
Wlosy myje co 2/3 dni roznymi szamponami, ale zawsze w mojej lazience stoi HeadAndShoulders. Raz na jakis czas nakladam olejek Alterra. Zawsze uzywam odzywki, ostatnio Garnier Ultimate Blends daje rade. Nic wiecej nie robie z moja czupryna.

Makijaz zmywam plynem micelarnym z Garnier. Rano na twarz nakladam krem matujaco-nawilzajacy z Ziaja i krem pod oczy z Avene. Wieczorem myje twarz zelem przy pomocy szczoteczki, pozniej nakladam serum z Natural Source.

4. Ulubiony szampon i odżywka?
Head and Shoulders i odzywka brazowa z Ultimate Blends, ale idealem nie jest.

5. Najlepszy dzień w Twoim życiu?
Nie mam pojecia, nie powiem, ze to byl dzien narodzin mojej corki, bo prawda jest taka, ze bywaly lepsze i latwiejsze dni heh. Moze moj slub bedzie takim dniem... jak kiedys do niego dojdzie. Najlepsze dni jak dla mnie sa pod namiotami, uwielbiam.

6. Pomadka czy błyszczyk?
Zdecydowanie pomadka, blyszczyki za bardzo sie kleja do wlosow.

7. Twoje hobby?
Wspinaczka, blog, wedrowki turystyczne.

8. Najprzystojniejszy aktor wg Ciebie to...?
Kiedys podobal mi sie George Clooney, ale troche sie chlopak zestarzal. Tak sobie przelecialam tych aktorow na google i Hugh Jackman jest w moim typie.

9.Twoje największe uzależnienie?
Internet niestety...

10. Najpiękniejsze miejsce jakie odwiedziłaś to... ?
El Chorro w Hiszpanii, Beacon Brecons w Walli, Nerja w Hiszpanii... w ogole Andaluzja jest przecudowna.

11. Czego nigdy nie zrobisz w swoim życiu?
Nie mam pojecia, pewnie nie zmienie plci hehe.

Nominuje
http://w-odcieniach-nude.blogspot.co.uk/
http://mymixoflife.blogspot.co.uk/
http://zielone-serduszko.blogspot.co.uk/

Moje pytania:
1. Dlaczego prowadzisz bloga ?
2. Twoj jeden najlepszy kosmetyk  ?
3. Jakie ksiazki polecasz ?
4. Gdzie chcialabys mieszkac, gdybys mogla przeprowadzic sie gdziekolwiek ?
5. Twoj ulubiony kolor ?
6. Jakie masz plany na wakacje ?
7. Ulubiona czesc garderoby ?
8. Gdybys mogla cos w sobie zmienic, co by to bylo ?
9. Twoj typ faceta ?
10. Kraj, ktory chcialabys odwiedzic i dlaczego ?
11. Makijaz neutralny, czy mocne kolory ?


19 komentarzy:

  1. fajna metoda by dowiedzieć się czegoś więcej o innych osobach prowadzących bloga :)
    widać, że lubisz podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za nominacje:) odpowiem niedlugo:)))
    Internet, skad ja to znam;) moj kosmetyk bez ktorego nie wyobrazam sobie zycia, to czarny eyeliner

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja eyelinera uzywam od czasu do czasu, dalabym rade bez niego zyc

      Usuń
  3. Hahaha - ale to pewne, pewne z tą płcią..uważaj gender się rozrasta w siłę LOOOOL :D
    Dirty Dancing achh :)) RIP Patric - teraz "nie robię" takich facetów..aczkolwiek Hught mmhmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukalam aktora podobnego do mojego faceta i ciezko bylo ahahah

      Usuń
  4. Bardzo fajne pytania i odpowiedzi :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh ten Internet... :D Dzięki za odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji! Bardzo lubię czytać takie posty i tym samym nieco lepiej poznawać inne blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez lubie czytac odpowiedzi an pytania, szczegolnie u tych blogerek ktore bardzo lubie

      Usuń
  7. Fajna ta gra. Można dowiedzieć się kilku ciekawostek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna, tylko inni sa bardziej pomyslowi z pytaniami niz ja

      Usuń
  8. Dziekuję za nominację :)
    Postaram się opowiedzieć w wolnym czasie :)
    Internet - to również moje uzależnienie... :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podpisuję sie pod uwielbieniem dla Hugh Jackmana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet go nie znam, ale z wygladu fajny chlopak eheh

      Usuń