wtorek, 13 maja 2014

Ulubiency i bubel ostatnich tygodni

Hej
Zastanawialam sie czy w tym miesiacu pokazywac wam moich ulubiencow. Jest ich bardzo malo, poniewaz nie mam czasu ani na pielegnacje, ani na makijaz. Mam nadzieje, ze za niedlugo sie to zmieni. Znalazl sie tez jeden bubel, ktorego praktycznie nie uzywalam, nie robi on dla mnie nic.



* L'Oreal Lumi Magique- korektor pod oczy, ktory u mnie sprawuje sie swietnie, uzywam go codziennie, dobrze przykrywa cienie i rozswietla. Recenzje znajdziecie tutaj.
* Nivea Lip Butter- maslo do ust, ktore uzywalam codziennie pod pomadke, dobrze dba o usta, nie przeszkadza przy aplikacji pomadki, cudnie pachnie.
* Mac Jest Eyeshadow- cien do powiek, ktory ladowal na mojej powiece bardzo czesto solo, albo z kreska. Dobry jak sie nie ma czasu na porzadniejszy makijaz, a jednak chce sie, zeby oko dobrze wygladalo.
* Gosh Holographic Hero 549-lakier do paznokci, ktory niedawno pokazywalam na blogu klik. Cudowny efekt holo. Wyglada bardzo efektownie, jakbym mogla nosilabym go codziennie, jednak do pracy nie moge malowac paznokci.


*Maybelline Brow Drama Sculpting Mascara- liczylam, ze ten zel do brwi zastapi produkt Wibo, jednak zupelnie nie potrafie z nim wspolpracowac. Na brwiach nie uzyskuje jakiegokolwiek koloru, a szczoteczka jest tak duza, ze nie wiem jak mozna pomalowac nia wloski... Dobrze, ze mama wyslala mi dwa zele z Wibo to przez jakis czas nie musze sie martwic o to co kupic w UK.


Trafiliscie na jakies buble?




45 komentarzy:

  1. Kocham masełko zNivea, ale już zgubiłam dwa opakowania, nie jeste mi pisane:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe ja mam 3 tzn mialam , jedno juz poszlo, drugie sie konczy, a trzecie prawie cale.

      Usuń
  2. to masło Nivea faktycznie cudnie pachnie! i uwielbiam tę metalową puszkę, jest bardzo zachęcająca i aż chce się używać tego produktu :))
    no i jesteś kolejną osobą, która chwali Lumi Magique, chyba czas się zapoznać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde fajny produkt pod oczy, nie wysusza, rozswietla, dobrze kryje/tzn ogromnych cieni nie zakryje ae takie slabe do srednich na pewno/

      Usuń
  3. kuszące jest te masełko do ust od nivea :)
    a co do lakieru to aż szkoda, że nie możesz mieć w pracy pomalowanych paznokci!
    nie miałam tego produktu do brwi, obecnie używam brow extender od divaderme i sprawdza się dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiem co to divaderme....
      Co do paznokci to szkoda... ale raczej to sie nie zmieni na razie

      Usuń
  4. a ja produkt Maybelline BrowDrama bardzo polubilam :) ale... przerobilam szczoteczke - ucielam ta niewygodna maczuge i zostawilam dalsza czesc szczoteczki, ktora teraz sprawuje sie bez zarzutu :)
    nabiera i naklada na wloski tusz/zel jak powinien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musze sprobowac, ae to raczej juz na cien, bo koloru mi to wcale nie daje

      Usuń
  5. Mam ochotę na masełko Nivea, jednak mam taką kolekcję kosmetyków do pielęgnacji ust, że na razie się wstrzymuję z zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tylko 3 produkty, w tym jedno sie konczy, wiec nie jest zle... tzn mam 4 ale baby lips do pieegnacji nie zaliczam bo nic nie robi

      Usuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym korektorem pod oczy:)i bardzo ładny cień do powiek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprobowac, szczegolnie w promocji

      Usuń
  7. Na to masełko ostatnio polowałam w sklepie, ale nie było tej wersji :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mialam/mam 3 wersje i wszystkie byly dobre. malinowa tylko sredniawy zapach miala

      Usuń
  8. Ooooooo a właśnie miałam się skiusić na ten Brow Drama :) chyba jednak odpuszczę skoro nie polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby dziewczyny obcinaja koncowke/ktora jest ogromna i okragla/ i jakos daje rade, ale ja chcialam ten produkt solo, na szybko do pracy, a on koloru nie daje... plus masakra z nakladaniem.

      Usuń
  9. hero rządzi! ;) dla mnie lorealek za słaby ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze dla mnie za te pare lat tez bedzie slaby, na razie bardzo mi odpowiada

      Usuń
  10. Nigdy nie miałam żadnego z tych kosmetyków :).

    OdpowiedzUsuń
  11. ten balsam do ust mnie ciagle kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam ten lakier do paznokci :) Korektor mam aktualnie w użyciu i jak na razie chyba jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bubla nie miałam i raczej nie sięgnę, teraz maluję brwi tym czymś od Guerlaina, korektor wydaje sie być fajny i lakier do paznokci. :) Nivea mnie niewdzięcznik zawsze podrażni. :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten korektor L'oreala, użyłam raz i aż się boję użyć kolejny. Coś jest z nim nie tak, może się "rozpisze" czy coś, bo na razie żałuję pieniędzy:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Lumi też sie u mnie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  16. masełko jest świetne ,natomiast bubla nie znam

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam masełko Nivea w wersji malinowej, ale strasznie się zawiodłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To malinowe bylo wedlug mnie troche gorsze od pozostalych, nie wiem czy tylko przez zapach ale jakos go tak mocno nie kochalam.

      Usuń
  18. Mam to masełko w wersji malinowej i waniliowej, faktycznie świetnie się sprawdza pod szminkę żeby nawilżyć usta;)

    OdpowiedzUsuń
  19. tez jestem fanką masełka nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award- zapraszam do wzięcia udziału w zabawie.
    http://blondiii2121.blogspot.com/2014/05/liebster-blog-award.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bede miala chwile to wrzuce odpowiedz na bloga.

      Usuń
  21. Nie przejmuj się, że mało ulubieńców.
    Przynajmniej jest to mocna czwórka :)
    Jak wiesz korektor Loreal uwielbiam, a produktu Maybelline będę się wystrzegać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sa to ulubiency, ktorzy raczej sie nie zmienia szybko.

      Usuń
  22. Korektor z L'oreala się również u mnie sprawdza - chociaż wzięłam nr 2 i jest trochę za jasny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam kupić ten produkt do brwi, ale ciągle widywałam tylko najjaśniejszy lub najciemniejszy kolor, ale może to dobrze ;) Cieszę się, że o nim wspomniałaś, bo długo chodził mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze jak mnie wena najdzie to o nim wiecej napisze, fotki zrobione. Ja nie polecam.

      Usuń
  24. Jestes juz kolejną osobą z kolei która lubi to mazidło z Nivei do ust :) Moja koleżanka w pracy się z nim nie rozstaje.
    Moim nagorszym bublem był lakier do ust firmy Collection.. ja bym tego nie wypuscila do sprzedazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez w pracy czesto uzywam maslo z Nivea.

      Usuń
  25. No ja właśnie nie tak dawno temu trafiłam na tego bubla do brwi... Marnuje się biedaczek, ale ja już go nie tknę ;-)
    Ten lakier Gosh bardzo mi się podoba! :-)
    Bardzo lubię masło do ust Nivea (mam karmelowe), kocham cienie z MACa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprobuje obciac szczoteczke tego bubla i uzywac na cienie i zobaczymy.

      Usuń
  26. Witaj
    wyczytałam u Hexx że mieszkasz w UK
    od razu do Ciebie przybiegłam
    lubię pisać z osóbkami które są w podobnym miejscu co ja
    zazdroszczę 3 letniej córeczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O super, witam.
      Jesli zazdroscisz, to pracuj nad coreczka heh

      Usuń
  27. U mnie L'Oreal Lumi Magique się nie sprawdził, bo bardzo szybko się skończył - po miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajna gromadka! Masełko z Nivei ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń