wtorek, 20 maja 2014

Zachciewajki, czyli chcialabym, chciala

Hej
Dzis pokaze wam to, co chcialabym kupic lub dostac w najblizszym czasie. Mysle, ze bede musiala zrezygnowac z wymarzonej torebki Michaela Korsa na ten rok, bo niestety nie wygralam na loteri, a szkoda. Przez to, ze zmienilam rozmiar ubran brakuje mi troche podstawowych rzeczy, poza tym za niedlugo lece na wesele przyjaciolki do Polski, wiec kilka rzeczy by sie przydalo.


1. Mam bardzo malo torebek i potrzebuje jakas, ktora bede mogla wziac na wesele, a pozniej uzywac na codzien. Na pewno nie bede w nia duzo inwestowac. 
2. Pomadka Girl About Town chodzi za mna od dawna, mam nadzieje, ze niedlugo dobije do 6 pustych opakowan i wkrotce ja zdobede.
3. Torebka do pracy z Fossil. Potrzebuje czegos dosyc sportowego, pojemnego i dobrej jakosci na codzien, mysle, ze poprosze o cos z Fossil na urodziny.
4. Naked 3 dalej czeka na chciejliscie, moze sama sobie kupie w ramach prezentu.
5. Pomadki Bourjois Rouge Edition Velvet kusza z kazdej strony, jak tyko uzbieram punkty na karcie Boots to sobie sprawie jeden kolor.
6. Nie mam juz zadnych jeansow, wiec musze nabyc z dwie pary, jakis rok temu wyrzucilam jedne, ktore uwielbialam, ale myslalam, ze sie juz w nie nigdy nie zapne... pewnie teraz by sie przydaly. Mysle, ze skocze do Pull and Bear.
7. Od dawna szukam maskary w mocnym, turkusowym kolorze, ale za niewysoka cene. Niedawno dowiedzialam sie, ze w jednym sklepie w Londynie mamy Essence, sprobuje wiec ja nabyc... rozowa tez mnie kusi.
8. Chcialabym powrocic do kremow BB, mysle, ze sa super rozwiazaniem na lato. Nie wiem jeszcze, czy zdecyduje sie na pewniaka ze Skin79, czy zaryzykuje i kupie cos innego.
9. Rozowa maskare I Love Extreme z Essence poleca BabyJaneHudson, moja z Max Faxtora jest na wykonczeniu, wiec pewnie sie na nia skusze.
10. Moj Blot Powder z MAC jest juz na wykonczeniu, po wyplacie kupie moj pierwszy puder sypki- Mac Prep+Prime.
11. Wesele przyjaciolki juz w lipcu, a ja nie mam za bardzo butow, w ktorych moglabym isc, wybiore sie wiec na poszukiwania.
12. Kilka razy uzylam peelingu w plynie z Tony Moly, teraz chcialabym sprobowac tego, ktory jest do zdobycia w Primarku, jednak na razie go nigdzie nie widzialam.
13. Co prawda mam kilka sukienek, ktore moglabym ubrac na wesele, jednak po pierwsze bylam juz w nich na innym, a po drugie sa one na mnie za duze... na drugi dzien chyba ubiore swietny garnitur z Zary, ktory odziedziczylam po siostrze/ nowka, raz smigana hehe/.


Jak tam wasze plany zakupowe?


27 komentarzy:

  1. Paletka Naked jest świetna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny po co ja tu wlazłam...od razu wypatrzyłam maca..wyguglowałam..przepadłam..kradnę..boję się o swoj portfel hehhe:)
    Ciekawa jestem jak wygląda turkusowa maskara :) pokażesz jak zdobędziesz?
    Fajne chciejstwa - spełnienia punkt po punkcie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja puder zobaczylam u Iwetto....
      Maskare na pewno pokaze, jak w koncu ja zdobede

      Usuń
  3. Śliczna sukienka! Ta szminka Maca od lat mi się podoba, ale obawiam się, że dla mnie ma zbyt intensywny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 1, 4 i 12 sama bym sobie chętnie kupiła, jakbym tylko miała jakiś magiczny przypływ gotówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie cos sama kasa mi nie wyrasta na koncie

      Usuń
  5. Jak to dobrze mieć siostrę :)
    Pomadkę Bourjois również mam w planach, tylko czekam na dobrą okazję.
    Niestety podczas ostatniej akcji w Rossmannie mój kolorek był wykupiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja albo czekam na punkty albo na okazje. Na razie mam 3,30 na karcie wiec troche brakuje.

      Usuń
  6. Paletka Naked <3 i torebka Korsa <3 Zazdroszcze mega bardzo Boots'a :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wkleilam torebki korsa hehe ta akurat primarkowa

      Usuń
  7. Naked poki co odlozylam na kieeeedys tam:)
    W planach nic nie mam...ale uleglam chwili i kupilam piwrwszy macowy cien: D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wesele kuzynki w czerwcu i też butów nie mam :( Tzn teoretycznie mam, ale jakoś chcę nowe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tajka taki sam efekt na ustach uzyskasz tańszą wersją MUA Velvet lip kosztuje tylko 3 funty!!!
    A co do Naked 3 to wpisz sobie na YT makep revolution iconic 3 i oglądnij sobie porównanie do palety naked 3 wychodzi ze ta paleta z makeup revolution jest lepjej napigmentowana i tak samo sie trzyma jak Nake 3 a różnica w cenie jest ogromna!!! makeup revolution 4 funty a naked 3 37funtów sama sie o tym dowiedziałam jak już kupiłam naked 3 :///// makeup revolution jest dostęona w superdrug ale u mnie stacjonarnie nie ma tylko przez sklep internetowy można zamawiać .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialas moze te pomadki z mua? hak sie sprawuja. jak znajde ta paletkw to kypie a sis na urodziny poprosze o zakiet alvo kurtke

      Usuń
  10. Fajna lista, podobna do mojej. Moja ciągle rośnie, ciekawe kto za to zapłaci. ;))) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chcę którąś z pomadek z Burżuja, ale u nas na promocji w rossie były tak zmacane, że szkoda gadać... a w pełnej cenie to trochę za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne rzeczy z chciejlisty

    OdpowiedzUsuń
  13. Girl About Town uwielbiam, koniecznie ją sobie spraw!
    Właśnie myślę nad kolorowym tuszem do rzęs, zapomniałam, że Essence takie ma.

    OdpowiedzUsuń
  14. też chętnie przytuliłabym torebkę korsa, no ale cóż, nie mam szczęścia w totolotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 2, 5 i 4 to też moje zachciewajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletkę Naked też chciałabym, oj chciałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naked3 też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za mną również chodzi naked, ale dwójeczka. Prep+Prime tez jest na chciejliście, ale jeszcze się waham.. koniecznie daj znać jak się sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka Naked mi sie marzy cudna jest

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemne zachciewajki, niech się wszystkie spełnią! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Twoich chciejstw mam Naked 3 i takie szpilki nude :)
    Ale moja znajomość z Naked nie jest tak oszałamiająca jak większości dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń