poniedziałek, 26 maja 2014

Zdobycze ostatnich tygodni cz.1


Hej
Wraz z gosciem z Polski przylecialy do mnie moje zalegle wygrane na blogach i kilka rzeczy o ktore poprosilam. Znalazly sie u mnie kremy i maseczka z Floslek wygrane u Smeti. Niby sa dla osob po 40stce, ale mysle, ze ich bede uzywac, mam nadzieje, ze nic mi nie zrobia. Dodatkowo dostalam mala zawieszke z Swarovski, ktorej nie zalczylam do zdjecia.
Poprosilam o odzywke 8w1 z Eveline, poniewaz mi sie konczy, a takze peeling arbuzowy z Bielendy, ktory pachnie cudownie.

Na jednym z blogow wygralam krem pod oczy z Eveline i mydelko z otrebami. Kupilam tez w Wilkinsonie tusz do rzes z Essence, niestety kolorowego nie ma u nas, wiec zastanawiam sie nad Rimmel od Kate.

Pare tygodni temu kupilam chusteczki nawilzone z Nivea, ktore uzywam przed silownia, spisuja sie swietnie. Zdobylam tez plyn dufazowy do demakijazu ocy, o ktorym niedawno pisalam.


Pod koniec tygodnia wpadnie do mnie jeszcze kilka rzeczy, ktore na pewno pokaze na blogu.

A wy zaszalalyscie? Jak wasze szczescie w rozdaniach?



41 komentarzy:

  1. U mnie ostatnio szczęścia brak ;) Dwa razy miałam niezłego farta i mega paki, raz miałam małą paczuszkę, ale bardzo fajną i raz, o którym nawet nie chce mi się mówić ;)
    Ale liczę na szczęście, może znowu się do mnie uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje szczęście w rozdaniach jest nijakie, ale za to sama uskuteczniam zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W rozdaniach bardzo sporadycznie biorę udział, w sumie to nie wiem dlaczego ale ... jak coś chcę, to po prostu kupuję :)
    Niby nic nie kupuję ostatnio, ale spora gromadka już się ubierała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz niestety nie moge sobie pozwolic na wszystko co chce.

      Usuń
  4. Trochę tego nazbierałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam odżywkę 8 w 1 jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapach arbuza, więc jestem ciekawa jak spisze się sam kosmetyk.
    Fajne nowości, szczególnie wygrane. Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tą odżywkę z Eveline :) Za niedługo pewnie moja mi się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie szczęścia raczej brak, nigdy nie zdarzyło mi się jeszcze od tak czegoś wygrać, chyba, że pracą, czy innego rodzaju wysiłkiem włożonym ;) nawet 3 w lotka nigdy nie ustrzeliłam :P
    mam nadzieję, że twoje łupy będą dobrze się spisywać :)
    a tego peelingu arbuzowego jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten peeling byl w Biedronce. Ja jestem za leniwa na konkursy w ktorych trzeba sie wysilic. Licze na szczescie.

      Usuń
  9. Piling arbuzowy zapowiada się bardzo kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kosmetyki z Flosleku miałam kiedyś, ale oddałam mamie. Ostatnio jednak podkradam jej krem na dzień (a mam 25 lat), muszę przyznać że super się spisuje i nadaje pod makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zaczne je uzywac jak skoncze ziaje, wiec pewnie miesiac minimum

      Usuń
  11. Fajne nowości. :) U mnie ostatnio jakaś posucha, nic nie wygrywam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Peeling arbuzowy mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  13. niezła dostawa samych fajnych rzeczy ;) u mnie ostatnio spokój, po promocjach czas na chwilę bez zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie wygląda to mydełko z otrębami ;) A nawilżane chusteczki idealna sprawdzają się na siłownie i nie tylko latem to dla mnie niezbędnik w torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat mydelko bedzie sie kurzyc, bo nie wiem co z nim zrobic hehe

      Usuń
  15. Na ten peeling arbuzowy sama mam chętkę ! gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, dawno to wygralam. peeling warto wyprobowac

      Usuń
  16. Uwielbiamy paczki z Polski :D

    OdpowiedzUsuń
  17. masz ostatnio szczęście, niech trwa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bylo kilka dobrych miesiecy temu niestety ale licze ze szczescie wroci hehe

      Usuń
  18. Nienawidze zapachu arbuza w kosmetykach, uwazam ze jest mega sztuczny i nic nie ma wspolnego z prawdziwym arbuzem ale chce kupic peeling z innym owocem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten jakos abrdzo chemicznie nie pachnie, mi sie bardzo podoba

      Usuń
  19. Ciekawi mnie ten peeling arbuzowy Bielnedy, sama zastanawiałam się nad jego zakupem ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, za niedlugo o nim napisze

      Usuń
  20. Jak się sprawdza u Ciebie odżywka Eveline? Ja stosuję ją od jakiegoś czasu jako bazę pod lakier, ale niestety nie daje u mnie żadnych efektów :( Nie tylko nie poprawia stanu paznokci, ale wręcz paznokcie z dnia na dzień stają się coraz bardziej łamliwe i słabe... Liczyłam na to, że będzie alternatywą dla Micro Cell 2000, którą kocham i która uratowała moje paznokcie, ale nie mogę jej teraz nigdzie kupić, nie wiem, co to się stało. Niestety Eveline nie jest dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie sprawdzala sie dobrze, teraz ciezko powiedziec bo w pracy katuje paznokcie i pare dni tmeu obcieam bo sie okropnie rozdwoily.

      Usuń
    2. Nie wiem, czy odzywka nie zaczela zle dzialac na moja plytke, ale na pewno dam znac.

      Usuń
  21. Ja trochę zaszalałam, a i w rozdaniu się poszczęściło;)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję:)
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! Mi póki co dopisuje pech ;-) W tym miesiącu u mnie bardzo skromnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez pech, te kosmetyki wygralam chyba 3 miesiace temu

      Usuń