piątek, 30 maja 2014

Zdobycze ostatnich tygodni cz.2

Hej
Dzis miala byc kolejna dawka zakupow kosmetycznych i niby bedzie, ale malutka. Chcialam zdobyc paletke cienie Makeup Revolution Iconic 3, ale nigdzie jej nie potrafie znalezc, a takze peeling do stop z Primarka, ale tez go nigdzie nie ma. Trudno, moze kiedys znajde te kosmetyki jak nie bede ich tak mocno szukac. 


Zachecona przez Iwetto kupilam puder z MAC Prep+Prime. Myslalam o wersji prasowanej, ale akurat nie bylo. Bedzie to moj pierwszy produkt wykonczeniowy w proszku.  Zaplacilam za niego £20. 

Wrocilam tez do odzywki kokosowej Ultimate Blends z Garnier. Dobrze sie u mnie sprawowala, a ta z papaya, ktora teraz uzywam nie do konca mi odpowiada, wlosy sie po niej troche pusza. Zaplacilam £1.95 w Tesco.

zdjecia ze strony bershka i pullandbear

Dzis udalam sie do centrum handlowego Westfield Stratford po jeansy. Kupilam jedna pare w Bershka i druga z PullandBear. Dawno nie mialam zadnych jeansow, wiec sie sprzydadza.
Bardzo nie podoba mi sie jak duzo ludzi robi zakupy w tym centrum handlowym, nie da sie nawet przejsc, okropienstwo. 

Jakis czas temu znalazlam w TkMaxx balerinki Mel za £16,99 z £35. Sa to moje drugie buty z tej firmy, chociaz pierwsze kupilam na ebay i nie pachna, wiec zastanawiam sie czy nie sa podrobkami... chociaz wygladaja identycznie jak te dostepne w Office. Wydaje mi sie, ze sprzydalaby sie im numeracja polowkowa, bo rozmiar 6 jest duzo za duzy a 5 moze mnie obcierac przy dluzszym chodzeniu... 


To wszystkie moje zakupy na teraz, chcialabym jeszcze zdobyc kolorowy tusz z Essence dopoki moja siostra jest w Polsce, ale zobaczymy, czy da rade mi kupic.





18 komentarzy:

  1. Fajne nowości. Najbardziej podobają mi się baleriny :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Też niedawno nabyłam Melissy (ale inny model) i też czuję, że przydałby się rozmiar pośredni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marza mi sie Melissy, ale model Tripii:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne spodnie :) takie jaśniutkie sama niedawno sobie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne zdobycze. :) Marzą mi się meliski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciki śliczne, też muszę się wybrać po jakieś buty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. meliski bardzo lubię, mam też dwie pary i jedna również nie pachnąca, ale wydaje mi się, że nie jest podróbką, tylko zapach chyba już uleciał ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że u nas nie ma tych wersji odżywek Garniera :( Balerinki cudne ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne meliski ;) Ta odżywka to chyba nowość nigdzie jej w Polsce nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne nowości, ja mam paletkę z Makeup Revolution i niestety podczas przesyłki zniszczyły się 4 cienie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się te drugie jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że polubisz się z pudrem MACa. Ja poznałam go dzięki Hexxanie ;)
    W dobrej cenie trafiłaś Melsiki! Dopiero co kupiłam pierwszą parę, ale już mi robisz smaka na nową ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Meliski są boskie :-) Sama mam chęć, ale z moją potliwością stóp muszę sobie odpuścić...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tego pudru z MACa, ja bardzo polubiłam puder w formie sypkiej :)
    No i Meliski wspaniałe, sama chciałam sobie kupić, ale moja mama skutecznie odwodzi mnie od tego pomysłu i teraz sama nie wiem, co zrobić. Wszyscy je chwalą, ale obawiam się, że w tym tworzywie stopa będzie się okropnie pocić w gorące dni, a to byłby dla mnie dyskomfort.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodkie te buty... Chociaż chyba bym się na takie nie zdecydowała, bo wyglądają na takie w których się noga strasznie poci... :)
    A to jakiś nowy cud wynalazek, że one mają pachnieć?
    Ja już tak do tyłu jestem, że nic nie wiem... :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Meliski :) marzą mi się takie buciki..

    OdpowiedzUsuń