poniedziałek, 2 czerwca 2014

Bielenda Arbuzowy Peeling Do Ciala Fruit Bomb SPA

Hej
Czesc moich zdobyczy z Polski jest juz w uzyciu, miedzy innymi Peeling Arbuzowy Fruit Bomb SPA z Bielendy. Jak juz czesc z was wie, nie przepadam za pielegnacja ciala, masowaniem i smarowaniem, jednak ten kosmetyk bardzo mnie zachecil do sprobowania przez to, ze w nazwie ma slowo ''arbuz''. Uwielbiam ten owoc, przypomina mi piekne, letnie dni.

Peeling ten mozna bylo dostac w Biedronce, byly dostepne tez inne wersje owocowe, jednak ja zdecydowalam sie tylko na ta. Mialam w planach kupic maslo z tej serii, ale niestety bylo wyprzedane. Za 100ml produktu placilismy 5,99 zl. Cena wyglada zachecajaco, jednak pojemnosc, jak na produkt tego typu jest bardzo mala. 
Opakowanie jest plastikowe, okragle z odkrecana przykrywka. Wyglad zacheca do zakupu. 
Gdy otworzylam sloiczek, ktory zabezpieczony byl folia uderzyl mnie przepiekny, naturalny, arbuzowy zapach. Poczulam sie jakbym byla w Maladze na plazy... Nie wyczuwam w nim sztucznosci. Konsystencja jest zbita, kolor ma czerwony. Peeling ten jest doscy mocny, gruboziarnisty. Widac w nim drobinki cukru, ktore swietnie zluszczaja naskorek. Nie zauwazyam nawilzenia, jednak skora po kapieli jest gladka. Nie pozostawia tlustego filmu. Zapach pozostaje na ciele przez jakis czas po wyjsciu z pod prysznica. Polubilam ten produkt, jednak ma on kilka minusow: mala wydajnosc- mysle, ze wystarczy mi gora na 7 uzyc i przez swoj kolor bardzo brudzi wanne i kafelki. Gdyby byl bialy i opakowanie byloby wieksze, bylby u mnie czestym gosciem. Na skladach sie nie znam chociaz na pierwszy rzut oka widze parafine, ktora nie wszyscy lubia. 

Sklad:
Sucrose, Paraffinum Liquidum, Silica, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Caprilic/Capric Triglyceride, Persea Gratissima /Avocado/ Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum,Cl26100

Jesli macie okazje go wyprobowac to polecam. Ciekawa jestem pozostalych wersji zapachowych, jednak nie mam do nich dostepu. Moze kiedys znowu beda w Biedronce i wtedy wyprobuje, na razie nie czuje potrzeby kupowania kolejnego peelingu, len powrocil.







34 komentarze:

  1. Tez bym sie na taki peeling skusila, szkoda, ze w mojej biedronce go nie widzialam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach musi być śliczny, ale parafiny w peelingach nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go w rękach, ale tak spojrzałam na skład i nie wzięłam. Choć tak na prawdę parafina nie szkodzi mojemu ciału;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakis swietny nie jest, ale dosyc fajny, mozna sprobowac

      Usuń
  4. A ja nie znalazłam go w biedronce, już pewnie był wyprzedany:/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglada bosko,na pewno przypadłby mi do gustu ,zakupię go napewno

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie skusiłam się właśnie ze względu na tę parafinę.
    Też lubię zapach arbuza w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie sprawdzalam skladu zanim kupilam

      Usuń
  7. Nie kupiłam bo 6 zł za 100 ml to jednak trochę za dużo. Widzę, że u mnie w Biedronce zalegają te peelingi i nikt ich nie kupuje więc może przecenią :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie cena ok, ale jak mozesz poczekac to czekaj hehe

      Usuń
  8. Bardzo atrakcyjna cena, ale ja zgarnełam za 4,99 ;-) Tylko o zapachu winogron ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie ten zapach arbuza tak mnie kusil ale nie udalo mi się go kupić :( wygląda ładnie jak sorbet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor ma ten peeling!
    Ja podczas zakupów w Biedronce skusiłam się na wersję z papają ale jeszcze jej nie używałam :) skusiłam się również na masło z tej serii ale okazało się mega nie wydajne... smarowałam się nim około 1,5 tygodnia tylko :( a nawet ud nim nie smarowałam bo tam używam serum na cellulit także kiepski interes zrobiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten peeling wystarczyl na dwa tygodnie, wiec tez slabo

      Usuń
  11. Szkoda, że w arbuzowym peelingu arbuza w składzie brak :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mi parafina szkody nie czyni ;) muszę obwąchać te zapachy i wybrać coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie ladny, sciera dobrze jest ok

      Usuń
  13. Wyobrażam sobie, że pachnie genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach jest przepiękny, ale jakość i wydajność raczej słabe :-(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak jeszcze znajdę to na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprobowac mozna, tylko baaardzo niewydajny jest

      Usuń
  16. Niestety nie mam dostępu. Jeżeli pachnie w połowie tak jak wygląda to zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie tak jak wyglada, ale juz sie skonczyl

      Usuń
  17. Ależ kusząco wygląda! Jednak do Bielendy mam uraz i póki co nie mam w planach kupowania czegokolwiek tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moj pierwszy produkt z Bielendy, fajny, ale raczej nie bede szukac niczego innego z tej marki.

      Usuń
  18. Z tego co słyszałam to zapach ma obłedny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ladny jest, obledny to za duzzo powiedziane jak dla mnie

      Usuń
  19. Matko, ale mi narobiłaś ochoty na arbuza O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raz dwa trzy i biegnij do sklepu

      Usuń
  20. Musi pięknie pachnieć ale parafiny nie lubię w peelingach bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nie przeszkadza, bo rzadko zwracam uwage na sklad

      Usuń