niedziela, 8 czerwca 2014

Loreal Skin Perfection kremowy ze do mycia twarzy


Hej
Do demakijazu twarzy zazwyczaj uzywam plynu micelarnego /od kilku miesiecy jest to Garnier/ i zelu, jednak nie znalazlam jeszcze takiego produktu do mycia cery, ktory by mnie zachwycil i zostal ze mna na dluzej. Praktycznie za kazdym razem kupuje inny produkt. Jedyny nad ktorym sie zastanawiam jest Neutrogena Delikatnie Peelingujacy, ktory niedawno zdenkowalam. 
Tym razem skusilam sie na produkt Loreal'a Skin Perfection do skory suchej i wrazliwej, ktory byl w promocji. Tak, zawsze kupuje zele, ktore sa przecenione... takie zboczenie.


Skin Perfection jest to zel o kremowej konsystencji i perlowym kolorze. Pachnie bardzo delikatnie, praktycznie niewyczuwalnie. Opakowanie jest standardowa tubka, dozowanie jest dobre, nie wylewa sie za duzo produktu. Kosmetyk ten nie podraznia skory, jest bardzo delikatny. Dobrze myje twarz, zmywa makijaz bez problemow, jednak ja potrzebuje glebszego oczyszczenie. Nie wysusza i nie sciaga skory. Produkt ten nie zrobil na mnie wiekszego, wrazenia i raczej do niego nie wroce, jednak nie moge go zaliczyc do bubli. Nie wiem w co zainwestuje jak skoncze ten zel. Moze kupie Neutrogene z pompka. Za 150ml w cenie regularnej placimy £4.49. Ja kupilam go za okolo £2.00.





Czego uzywacie do mycia twarzy? Mozecie polecic jakis zel, ktory dobrze oczyszcza??



29 komentarzy:

  1. Nie znam żelu. Obecnie szukam jakiegoś fajnego :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez szukam, tzn jak mi sie skonczy to poszukam

      Usuń
  2. Jakoś mnie ten żel nie przekonuje :) Na co dzień używam emulsji Cetaphil, ale jeśli wymagasz naprawdę mocnego oczyszczania to nie wiem, czy byłby wystarczający Bardzo dobrze zmywa makijaż i oczyszcza twarz, przy tym jest delikatny, skóra jest oczyszczona, ale nie jakoś specjalnie wysuszona. Po przemyciu tonikiem jest naprawdę dobrze. No, ja mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobacze ta emulsje to kupie, bo wiele osob chwali

      Usuń
  3. Ostatnio używam olejku Lierac, do suchej skóry jest akurat, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja większość kupuję przecenionych kosmetyków :)
    Szkoda, wydawać pełną kwotę, skoro można poczekać na dobrą okazję.
    Za tym żelem raczej nie będę się rozglądać, bo twarz oczyszczam mydłem savon noir.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W uk zawsze cos jest na promocji i ja sprawdzam na mysupermarket.com i tyle

      Usuń
  5. A ja go lubię, zmywa dobrze, nie wysusza, spisuje sie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mowiez ze jest zly, bo nie jest, ale ja potrzebuje czegos wiecej. moze przez to ze mam tlusta skore

      Usuń
  6. ja właśnie preferuje bardziej delikatne oczyszczenie więc pewnie dla mnie byłby ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam ten balsam z Clinique ale nie jestem zadowolona - chyba nie podoba mi się ta formuła, poza tym ściąga mi skórę..Wracam do pianki miętowej z Logona - jest świetna zwłaszcza w upały :) Natomiast w fazie testów mam ciekawy peeling migdałowy z Make me bio ;)
    Z uwagi na naczynka preferuję delikatne oczyszczanie a raczej zmuszona jestem preferować ...chciałabym mocniej ale nie mogę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam nic z tych ktore wymienilas, ja potrzebuje cos mocno oczyszczjacego, ciekawa jestem tego mydla o ktorym Blanka pisala

      Usuń
  8. Ostatnio używam mydełka Alepp i nie zamieniłabym na nic innego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mialam tego mydla, jestem jego ciekawa. Mozna nim oczy myc? Ja zelem myje cala twarz oczy tez

      Usuń
  9. Bardzo dobrze oczyszcza żel Effaclar, ale on się do oczu nie nadaje. Ja sobie też chwalę żel z Clarins (seria pomarańczowa). Żaden inny tak dobrze nie radzi sobie z demakijażem oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos mnie effeclar nie przekonuje.

      Usuń
  10. Obecnie kończę moje zapasy pianki Decubal - jest świetna, ale jej marna dostępność sprawia, że raczej w najbliższej przyszłości się nie spotkamy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja aktualnie zużywam żel Lovena?Taki z Netto czy jakiegoś Lidla, ale mi nie służy chyba, więc zaraz skończy jako żel pod prysznic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tego wynalazku, ja chyba jednak wroce do Neutrogeny

      Usuń
  12. Używałam tylko płynu micelarnego z tej serii i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej serii miałam micela i serum. Micela ile się nie mylę testowałaś ;-) Serum też niby ok ale nie zrobiło na mnie piorunującego wrażenia... Obecnie do oczyszczania używam pianki Clean&Clear która jest bardzo delikatna (aż za bardzo ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak uzywalam plynu micelarnego loreal i by dobry poza wydajnoscia. mysle, ze wroce do neutrogeny

      Usuń
  14. ja polecam micela z tołpy :) tego nie miałam jeszcze okazji użyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. micela mam z garnier i jestem zadowolona, szukam zelu

      Usuń
  15. U mnie ostatnio tylko aleppo i olejek myjący, najlepiej mi służą:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też często sięgam po kosmetyki, które akurat są przecenione - czasem można w ten sposób trafić na perełkę ;)
    Ja do solidnego oczyszczania twarzy bardzo lubię mydła Alepp. Ostatnio miałam żel z Balneokosmetyków i też fajnie się sprawdził, ale to bardziej do cery trądzikowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy mowia o tym Aleppo, musze kiedys sie skusic

      Usuń