środa, 18 czerwca 2014

Wykonczeni ostatnich tygodni

 Hej
Ostatnio slabo idzie mi zuzywanie kosmetykow, czasu mam strasznie malo, jednak z tego denka jestem w miare zadowolona. Czesc produktow ma juz swoich nastepcow, nad niektorymi sie zastanawiam, czy kupic ponownie. Krem i korektor nie zalapaly sie na zdjecie grupowe, bo skonczyly sie dzis, a fotki robilam wczoraj.


*Garnier Micellar Cleasing Water- woda micelarna, ktora jest ze mna od dawna, na zdjeciu jeszcze troszke zostalo, ale mysle, ze jutro bede musiala biec po kolejne opakowanie.
 *Garnier Express 2 in 1- produkt, ktorego nie polubilam i jest dla mnie zbedny, na pewno nie kupie ponownie. Recenzja tutaj.

*Bielenda Arbuz Peeling Do Ciala- przyjemny, ladnie pachnacy i dobrze scierajacy peeling z jednym duzym minusem/ wydajnoscia. Recenzja tutaj. Na razie nie planuje zakupu peeingu, chyba ze co mnie skusi zapachem.
*The Body Shop Brazil Nut Shower Gel- zel do kapieli o cudownym zapachu, uwielbiam, jak znajde w promocji to na pewno kupie, chociaz z TBS wiekszosc zeli sie u mnie sprawdzila. Obecnie uzywam Dove pistacjowy, ktory na paczatku mi sie podobal, teraz zapach nie do konca mi odpowiada. Recenzja tutaj.


*Schwarzkopf Liquid Silk Conditioner- mam ta odzywke w spray'u baaardzo dlugo, jest wydajna i ladnie wygladza wlosy, ulatwia rozczesywanie. Kupie ponownie, ale nie jestem pewna na ktora wersje sie skusze.
*Garnier Ultimate Blends Conditioner- odzywka z mlekiem waniliowym i papaya. Nie polubilam tego produktu, nic nie robil i wydaje mi sie ze wlosy mi sie po nim puszyly. Wrocilam do kokosowej wersji z tej serii.

*MAC Blot Powder- fajny puder do torebki, mega wydajny, ale mnie nie zachwycil, jest ok, ale potrzebuje wiekszego zmatowienia. Poza tym czasami potrafil mi zrobic ciasto na twarzy. Obecnie uzywam Mac Prep+Prime Loose Powder.
*Burjouis Healthy Mix- podklad, ktory posiadam w 3 odcieniach i lubie go nacodzien, poniewaz nie daje efektu maski. Krycie i trwalosc moglyby byc wieksze, ale nie jest zle. Zuzyty kolor to 51, teraz juz dla mnie za jasny.


*Avene Soothing Eye Contour Cream- bardzo dobry krem pod oczy, taki pod makijaz. Szybko sie wchlania, dobrze nawilza i nie podraznia. Recenzja tutaj.
*Loreal Lumi Magique Concealer- korektor ten byl w moicch ulubiencach, gdyby nie cena i slaba wydajnosc, kupilabym go ponownie. Zastanawiam sie nad nastepca... moglaby byc jakas promocja na Loreal w Boots inna niz 3 za 2. Recenzja tutaj.


Jak wam poszlo denko??




36 komentarzy:

  1. Micel Garniera też jest u mnie na wykończeniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Co Ty mówisz, dużo zużyłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Micelarny płyn także mam na wykonczeniu jest bardzo wydajny!!! a podkład takze używam do codziennego makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten plyn wystarcza na poltorej miesiaca, czasami na 2.

      Usuń
  4. Ciekawe zużycia :) i jak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sie ciagle czaje na garniera, ale w koncu musze kupic :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze ci poszło :-)
    Zużyć puder to nie lada osiągnięcie ;-)
    Mnie chyba nigdy nie udało się zużyć pudru w kamieniu do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zuzylam ich troche, bo nie kupuje nowego az nie skonczy mi sie poprzedni, albo np wiedze ze sie skonczy za tydzien czy dwa

      Usuń
  7. Ja bym ten krem pod oczy wyprobowala !

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam teraz ten peeling bielendy, podoba mi się zapach. Myślałam, że Blot dobrze matuje :/ ja mam studio fix i niby wszystko ok, ale nie matuje tak długo jakbym chciała. Lumi magique polubilam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z mac mialam blot i mineralize skinfinish natural i teraz prem prime i chyba ten trzeci najfajniejszy

      Usuń
  9. Mam peeling arbuzowy ale jeszcze nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odżywka Garniera mnie zaciekawiła. Ciekawe jak by zareagowały na nią moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej polecam ta kokosowa, jest naprawde dobra

      Usuń
  11. muszę się w końcu skusić na micele z garniera :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach ten słynny micel z Garniera , muszę kiedyś w końcu go kupić ;) Zainteresowałaś mnie tym kremem Avene ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem polecam wrazliwym oczom i mlodym dziewczynom

      Usuń
  13. Uwielbiam zapach serii z orzechem brazylijskim:) Jest dość charakterystyczny, nieoczywisty i na pewno nie dla każdego, ale ja za nim przepadam:) Generalnie w ogóle lubię ich żele, wg. mnie różnią się tylko zapachem, działanie mają takie samo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zel ma duzo ladniejszy zapach, maslo bylo fajne, ale zel by hitem.

      Usuń
  14. Micel z Garniera jest genialny :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Micel z Garniera mam i bardzo lubię, jest mega wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odzywke w sprayu mialam, mi jakoś ona nie przypasowala, wygladzala, ale niestety nic ponad to

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie poszło :) i kolorówka - to dla mnie zawsze niemały sukces;)
    Zainteresował mnie krem pod oczy - skoczę poczytać co o nim pisałaś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. The Body Shop Brazil Nut Shower Gel też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zużyć :) używam teraz tego micela garnier i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dosc duzo tego wszystkiego zuzylas :) Musze sprobowac tej serii Ultimate Blends.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie denka w tym miesiącu nie ma bo wstyd wstawić zdjęcie z dwoma kosmetykami :P Zaczekam do następnego ;-) Odżywka w sprayu to mój must have. gdy tylko kończę opakowanie od razu kupuję następne :-) O odżywce z mleczkiem waniliowym i papają dziś u mnie na blogu.. jak dla mnie to bubel miesiąca (roku?;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Te kosmetyki Bielendy są teraz podobno przecenione w Biedronce, planuję kupić masełko i peeling arbuzowy, jeśli tylko je znajdę u mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mysle zeby kupic ten peeling z Bielendy bo jest po 4 zł,ale jeszcze sie wacham.

    OdpowiedzUsuń
  24. Garnier Micellar Cleasing Water cały czas kusi by kupić, ale musi poczekać aż wykończę dotychczasowe zapasy micelków.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię płyn micelarny z Garniera. To mój ulubieniec. Healthy Mix używam obecnie i jestem z niego zadowolona, choć po kilku godzinach i tak zaczynam się świecić. Blot także posiadam, ale jestem ciekawa Prep+Prime. Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejkuuu, ale mnie kusi ten peeling z Bielendy... A tu tyle peelingów czeka w zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od dawna chciałam się skusić na ten puder z MAC i na podkład Burjouis Healthy Mix. ale jak na razie zostanę przy swojej miłości. Ale na peeling z bielendy się skuszę na pewno :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń