sobota, 14 czerwca 2014

Zakupy ostatnich tygodni cz. III


Hej
To juz ostatnie zdobycze ostatnich tygodni. Skromnie, ale sa to produkty z chciejlisty, wiec jestem zadowolona, ze udalo mi sie je zdobyc. Teraz skupiam sie na poszukiwaniu sukienki lub sukienek na wesele przyjaciolki, na ktore wybieram sie za 2 i pol tygodnia. Buty juz na szczescie mam. Mysle, ze jak zdobede kilka ubran i akcesorii na ktore poluje to pokaze je na blogu.

Na ebay'u zamowilam skarpetki peelingujace z Holika Holika. Kosztowaly one okolo £4. Wczesniej mialam dwa razy podobny produkt z Tony Moly, ale raz bylam zadowolona, a za drugim razem juz mniej. Na pewno zrobie recenzje tego produktu.

Musialam kupic tez plyn do higieny intymnej, jak zwykle padlo na FemFresh. Niedlugo bede w Polsce, moze skusze sie na cos i innego. Macie jakies typy?

Lato kojarzy mi sie z kolorowym makijazem, a wychodzac z domu o 5.30 nie mam czasu na czasochlonny makijaz, kupilam wiec dwa kolorowe tusze z Essence, ktore pokaze wam juz niedlugo. Chcialam je zdobyc w UK, ale niestety nie byly dostepne. 


Wybieracie sie na jakies wesela w najblizszym czasie?



24 komentarze:

  1. ...Plyn do higieny intymnej to jak najbardziej ten z Nivea lub Lactacyd. Unikaj tego z Dove ;)...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy. Te kolorowe tusze mnie kuszą :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na te tusze :) a co do wesel to wybieram się na moje własne ;) baw się dobrze u przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same nieznane mi produkty;) co do higieny intymnej ja lubie laktacyd;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - i jestem tylko jemu wierna :) jest to jedyna kategoria kosmetyczna, która pozostaje niezmienna od lat ;)

      Usuń
  5. Jestem ciekawa tych kolorowych tuszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tych kolorowych tuszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te skarpetki, najlepiej na mnie działają :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tych skarpetek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Podobnie interesują mnie również tusze ;)
      Do higieny intymnej z przyjemnością polecę Ci Sorayę z serii Lactissima - recenzowałam u siebie na blogu jeśli jesteś ciekawa ;)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od lat jestem wierna produktom do higieny z Ziaji. Na moje szczęście są one bardzo łatwo dostępne w Irl. Skarpetki używałam z innej firmy (zabij, nie pamiętam :P) i też byłam zadowolona :-)
    Na wesele miałam wybrać się we wrześniu, ale najprawdopodobniej jest odwołane. Nie narzekam, dzięki temu kilka minut temu zabukowałam bilety na wczasy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie kolorowe tusze, robią całą robote:) Do higieny intymnej polecam Ziaje. Skarpet nie miałam, ale chyba się skusze i zamówie. Daj znać jak się sprawdziły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam tusze z Essence ;) Ten Indygo, a drugi wybrałam Malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w poszukiwaniu sukienki! Mam nadzieję, że się pochwalisz :)
    Do higieny intymnej moge polecić Lactacyd :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tych skarpetek! Ja sobie zamówiłam, ale zanim doszły dowiedziałam się, że jestem w ciąży, więc nadal czekają na swój moment;D Będę zaglądać rządna rezultatów;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiły mnie te tusze z Essence, koniecznie pokaż jak prezentują się na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa recenzji skarpetek i sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja teraz czekam na moje skarpetki peelingujące :) już nie moge się doczekać aż przyjdą !! tyle dobrego na ich temat czytałam i nawet na YT jest filmik jak działają strasznie się na nie nakręciłam!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tego płynu do hig intymnej, sama dlugo mialam jeden z ziaji, bardzo wydajny, teraz kupilam lactacyd pojemność nieco mniejsza, ale poki co o dzialaniu nie potrafie powiedzieć zbyt wiele

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam na recenzję tych skarpet , mam chęć :)

    OdpowiedzUsuń