piątek, 18 lipca 2014

Insta Mix VI

Hej
Dzis pora na kolejny Insta Mix na moim blogu. Wybrane zdjecia z mojego Instagramu z ostatnich tygodni.
Peeling stop w trakcie.

Jedzonko w pracy.

Kwiaty.

Maseczkowo.

Slimak, slimak wystaw rogi.

Lecimy do babci.

Moj pierwszy i ostatni raz z bubble tea.

Urodzinowy prezent od faceta.

Najwiesza pizza EVER.

Pychota za grosze.

Lecimy do Londynu.

Chinszczyzna w Polsce... kolo chinczyka to nie stalo, ale smakowalo po polsku.

Weselnie z przyjaciolka.

Lena weselnie.

Chorzowskie Zoo.

Sprobowac, czy nie?

Zabawa w Parku Wodnym.

Zoo.

Zoo.

Moja pieknota.

Piwo urodzinowe.

Cosmo buffet, uwielbiam.

Zeby w cycki poszlo.



22 komentarze:

  1. świetne focie ,a Niunia prawdziwa księżniczka:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dam Nobla temu, kto wymysli aby ciasto szlo w cycki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako wegetarianie niewiele byśmy z tego zjedli:)

    Zwierzątka piękne, tylko szkoda, że nie są w naturze, ale świata sami nie naprawimy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Twoja Lena wyszła w stroju weselnym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :). Zgłodniałam przez Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Same cuda :) Czemu w mixach zawsze jest tyle jedzenia, dopiero jadłam, a już mi chęci narobiłaś!
    A prezent urodzinowy boski, jestem zakochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. haha no tak u nas to serwują takich polskich chińczyków, jak i również inne POLSKIE wersje zagranicznych potraw, ale grunt, że brzmi egzotycznie ^^
    śliczną córę masz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeuroczą masz córunie, ma śliczne loczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zakochana w Twojej Pięknocie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nabrałam ochoty na pizzę... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykle smakowicie u Ciebie się zrobiło, a córkę masz prześliczną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi także bubble tea nie podeszła://// śliczną masz córeczkę:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie już to mówiłam kilka razy ale córcię masz przesłodką :) i te ocysska :))) Słyszałam same dobre komentarze o bubble tea.. sama nie miałam okazji spróbować. O Twoich stopkach nawet u mnie na blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, chciałabym dodać ten blog (bezpłatnie) do blogosfery kosmetycznej www.kosmetoblogi.blogspot.com, zapraszam też na strone na fb KosmetoBolgi ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale córa jest do Ciebie podobna! Ślicznota mała! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne fotki:))Pizza mniam:)))

    OdpowiedzUsuń