czwartek, 10 lipca 2014

Zdobycze ostatnich tygodni

Hej
Wczoraj wrocilam z tygodniowego pobytu w Polsce. Troszke sie zrelaksowalam, ale ciezko wrocic mi do rzeczywistosci. Mam nadzieje, ze jakos wroce do pisania postow na bloga i zagladania do innych.
Zaczne od zakupow, ktore poczynilam w ostatnich 2/3 tygodniach, a pozniej postaram sie napisac zalegle posty o kolorowych tuszach z Essence, peelingu do stop Holika Holika i rozowym tuszu z Essence.

W The Body Shop byly ogromne wyprzedaze, dodatkowo z kodem ze sklepu internetowego mozna bylo zdobyc dodatkowe -40% rabatu. Skusilam sie na maslo i zel do kapieli z serii jagodowej /£3, £1.80/, malinowa wode toaletowa /£5.10/ i krem przeciw puszeniu sie wlosow /£3.60/.

Mydlo ponownie z firmy Carex, jednak na razie odpuscilam jedzeniowe zapachy /£0.90/. Plyn do plukania jamy ustnej Listerine zamienilam chwilowo na Colgate Plax /£2.50/.

W Polsce kupilam plyn do higieny intymnej z Ziaja. Mam nadzieje, ze mnie nie zawiedzie. Potrzebowalam odmiany /7.99zl/. Potrzebowalam na szybko balsamu do opalania i skusilam sie na tania Soraye /14.50z/, ktora naprawde swietnie chroni. Posmarowalam niedokladnie plecy mojego faceta i cale plecy mial nieopalone, a na ledzwiach nie nalozylam kremu i mial spalone, widac bylo dokladnie slady, gdzie skonczylam smarowac...

W Rossmannie promocja skusila mnie na maske do wlosow z Alterra / ok. 5zl/ i krem do rak z Isany /ok 5zl/.

Na ktoryms z blogow zachwalano wysuszacz z Miss Sporty, wiec sie skusilam, na razie uwazam, ze jest duzo slabszy od Sally Hansen /7.99zl/. Szukaam rozswietlajacego korektora pod oczy, ktory zastapie Loreal i padlo na Kobo, ktory byl w promocji w Naturze /9.99zl/.
Od mamy dostalam kremowa kredke do oczu i bibulki matowe z Oriflame.

Wiecej zakupow na lipiec nie bedzie. Zapomnialam zrobic zdjecie plynowi micelarnemu Garnier, ale on jest u mnie co miesiac/dwa.



23 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tego wysuszacza z Miss Sporty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę produktów z bbw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że już wróciłaś i wypoczęłaś :)
    Szkoda, że nie wiedziałam o promocji na maskę Alterra, bo zrobiłabym większy zapas.
    U mnie sprawdza się doskonale. O żelu do h int Ziaja mam dobre zdanie, więc powinnaś być zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie maska sprawiala sie ok, ale bez rewelacji, zobaczymy teraz.

      Usuń
  4. muszę kiedyś utrafić na takie zachwycające promocje w rossmanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak obserwuje to zawsze sa jakies fajne promocje

      Usuń
  5. Zaciekawił mnie krem do włosów z TBS. Napiszesz o nim coś więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, ta kredka do oczu z oriflame jest super, czy do rozświetlenia łuku brwiowego, czy na linię wodną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie uzywalam, musze skonczyc te co posiadam

      Usuń
  7. Ten produkt Miss Sporty jest lepszy od Insta Dri? Serio? Muszę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tę maskę Alterry, nie jest zła, ale bez większego zachwytu - przynajmniej na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mialam i byla w miare, bez rewelacji ale za funta nie ma co jej w sklepie zostawiac. chcialam kupic kallosa ale miejsca juz nie mialam

      Usuń
  9. Moja ulubiona maska Alterry :) Ciekawa jestem jak sprawdzi się ten korektor KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie jestem zadowolona chociaz ma ciezsza formule od loreal i mniejsze rozswietlenie, to kolor, trwalosc i krcie mi odpowiadaja

      Usuń
  10. mam ten wysuszacz miss sporty, niestety do sh mu daleko...

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła ta promocja w TBS! Musze zobaczyć, czy u mnie nie ma podobnych promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne nowości i równie świetne ceny w TBS na wyprzedaży, fajnie że jeszcze bon zniżkowy znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń