niedziela, 3 sierpnia 2014

Essence Colour Flash Mascara

Hej
W okresie letnim mam strasznie malo czasu na cokolwiek, a szczegolnie na blog. Kilka razy zabieralam sie za napisanie notki, ale jakos nie wiedzialam jak zaczac. Staram sie odwiedzac blogi innych dziewczyn, ale to tez mi srednio idzie.

Dzis pokaze wam dwie kolorowe maskary z firmy Essence- Colour Flash 01 miss early-greenbirdy i 02 miss sue blue, ktore sa swietnym rozwiazaniem na lato.

Od producenta:
może podkręcimy kolor? pogrubiające tusze COLOUR FLASH mascaras to prawdziwie wielozadaniowe mistrzostwo. możesz nakładać je jak zwykły tusz do rzęs, jako wierzchnią warstwę na tusz podstawowy, a nawet na włosy – zawsze dodając do swego looku kolorowe refleksy w odcieniu szmaragdowej zieleni, błękitu, fioletu i różu. Dwukolorowy look jest jeszcze bardziej trendy – pomaluj górne rzęsy czarnym tuszem, a dolne kolorowym lub odwrotnie. zaszalej i pomaluj różnymi kolorami rzęsy obu oczu – efekt wow! gwarantowany! możesz stosować kolorowy tusz też na włosy i łatwo usunąć go potem ciepłą wodą i szamponem. 

Sklad:

AQUA (WATER), PARAFFIN, SYNTHETIC BEESWAX, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, STEARETH-20, CETYL ALCOHOL, GLYCERYL BEHENATE, STEARETH-2, ALCOHOL DENAT., JOJOBA ESTERS, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, TOCOPHEROL, CAPRYLYL GLYCOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SIMETHICONE, METHYLPROPANEDIOL, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, BHT, SILICA, MICA, SODIUM HYDROXIDE, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, May contain: CI 19140 (YELLOW 5 lake), CI 42090 (BLUE 1 lake), CI 75470 (CARMINE), CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Opakowanie tuszu jest proste, plastikowe, w kolorze maskary z zoltym napisem. Szczoteczka jest klasyczna, dosyc duza. Obydwa kolory sa naprawde ladne, zielony- turkus i kobalt. Pierwsze kilka tygodni tusz jest bardzo mokry i ciezko nim sie maluje, poniewaz kolor slabo sie przenosil na rzesy. Aby uzyskac mocny kolor musimy nalozyc 3 warstwy. Podkrecenie jest znikome, pogrubienie tez srednie, jedynie wydluzenie w miare widac. Gdy pomaluje oko zielonym tuszem, oko wygada na chore, dlatego uzywam go tylko w polaczeniu z czarnym. Trwalosc tez jest srednia, maskara ta sie nie kruszy, jednak pod koniec dnia delikatnie rozmazuje sie pod okiem. Mimo wszystkich wad lubie ten produkt i siegam po niego jak nie mam ochoty na makijaz oka. Wystaczy troche koloru na rzesach i makijaz skonczony. Zaluje tylko ze pogrubienie i wydluzenie jest tak slabe. 


Producent mowi, ze mozna tego produktu uzywac na wlosy, ja jeszcze nie probowalam, moze jabym miala 15 lat mniej... 
W przyszlym roku te kupie jakis kolorowy tusz, jedna mysle, ze zainwestuje w produkt innej marki, bo chcialabym wiekszego pogrubienia i wydluzenia.


Na oku 3 warstwy.


Znacie jakies dobre, kolorowe tusze?



21 komentarzy:

  1. Okropny :D Nie rozumiem fenomenu kolorowych tuszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie uzywam go samego. tylko na czarny tusz, na koncowki

      Usuń
  2. Bardziej podoba mi się niebieski. Bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski jest całkiem ladny :) Ja jednak nie wyszłabym tak na miasto, bo wolę klasyczną czerń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wychodze, ale tylko nakladajac kolor na czarna maskare

      Usuń
  4. Podobają mi się kolorowe tusze (niebieskie) jednak nigdy nie trafiłam na porządny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowe tusze to nie dla mnie. Jestem zwolenniczką klasycznej czerni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pomocą takich tuszy można wyczarować naprawdę świetne letnie makijaże!
    Sama jestem nudziarą i używam jednak czarnych, czasem brązowych. Kiedyś miałam fioletowy, może kiedyś ponownie skuszę się na ten kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trafisz na jakis porzadny kolorowy tusz to daj znac.

      Usuń
  7. Śliczny ten morski. Ja lubię ciemne fiolety i zielenie. Ładnie wydobywają kolor tęczówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiolet tez mnie kusil, ale ja potrzebuje bardziej kryjacego tuszu.

      Usuń
  8. Mam ten turkusowy ale rzadko po niego sięgam, nie mam gdzie go nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. raczej nie kupuję kolorowych maskar, zawsze sięgam po tradycyjną-czarną, bo o ile kolory podobają mi się na rzęsach innych, tak na moich nie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam tylko czarnych tuszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam latem czasem zaszaleć i zmienić tusz na kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten zielony, ale mimo wszystko nie jestem do niego przekonana i rzadko kiedy używam...

    OdpowiedzUsuń