poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Mini zakupy Lipca i Sierpnia.


Hej
Dzis pokaze wam moje lipcowo-sierpniowe zakupy, beda to ostatnie produkty, ktore zakupie w tym miesiacu. Przede mna ogromny wydatek, najwiekszy w moim zyciu, wiec musze zacisnac pasa. 

Odkad zobaczylam paletke Naked 3 z Urban Decay zamarzylam o niej, jednak nie chce wydawac £37 na kilka cieni. Mloda firma Makeup Revolution London stworzyla paletke Iconic 3, bardzo podobna do tej, ktora tak bardzo chcialam miec. Czytalam, ze jakosc cieni i kolory sa super, wiec musialam sie skusic. Zamowilam ja na stronie Superdrug, poniewaz nie moglam jej nigdzie znalezc. Cena £4.
Wszyscy zachwalali pomadki z firmy Bourjois Rouge Edition Velvetskusilam sie na kolor Frambourjois, ktory jest malinowa czerwienia. Cena £8.99.


W Superdrug'u za £3.33 kupilam duze opakowanie szamponu Head and Shoulders, ktorego w mojej lazience nie moze zabraknac. W Tesco za £2.10 wzielam moj ulubiony zmywacz z Sally Hansen. W Boots znalazlam nowosc plyn micelarny z Nivea, kupilam z czystej ciekawosci. Cena w promocji £2.03. Moje wlosy okropnie sie pusza, myslalam nad olejkiem z Loreal, jednak zdecydowalam sie sprobowac suchy olejek z Organix. Moj zel do twarzy jest na wykonczeniu, skusilam sie na nowosc z Neutrogeny. Cena ok £3.00.


Wygralam tez super rozdanie u Pianinki, przesylka doszla. W koncu bede mogla sprobowac serii kokosowej z The Body Shop.



Jak tam wasze zakupy?




33 komentarze:

  1. Fajna ta paletka, ja planuję zakup cieni MUA w brązowej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Make up Revolution to ostatnio szał w blogosferze :) Super jakoś i super przystępna cena :)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety poszalałam w licu i zakupowo i wspópracowo i jakbym to miała zebrać w jedną kupkę i zrobić zdjęcie to spaliłabym się ze wstydu :D Dlatego też wrzucam zakupy systematycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wspolprac zadnych nie mam, wiec kosmetykow duzo u mnie nie zobaczysz.

      Usuń
  4. Czaję się intensywnie na Iconic3 ,ale jak na złość w polskich drogeriach internetowych nie ma!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet na stronie Makeup Revolution byla wykupiona, szal jest na nia.

      Usuń
  5. Daj znać, jak się spisuje olejek z Organix. Miałam kiedyś odżywkę z tej serii i byłam z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O już widzę 2 nowosći które koniecznie musze wypróbować:) chodzi i micel i on ten żel do mycia twarzy:))) ale ci zazdroszę tego że wypróbujesz kosmetyki z the body shop!!!! musze się w końcu wybrać do Belfastu bo tam jest sklep i kupic kilka masełek!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z TBS mialam juz sporo kosmetykow, ale kokosowe mnie bardzo kusily.

      Usuń
  7. Słyszałam, że te cienie są super, gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne sa, troche sie osypuja. Dziekuje.

      Usuń
  8. Fajne zakupy, cienie są przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Iconic3 mam i bardzo lubię ♥ Gratuluję wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranej:) Też mnie kuszą te paletki Iconic, zwłaszcza dwójka (marzy mi się oryginalna naked2, ale póki co tylko marzy, a pomyślałam, że fajnie byłoby najpierw przetestować taki tańszy odpowiednik, czy kolory na pewno by mi odpowiadały).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zatrzymam sie na Iconic 3 mam juz za duzo cieni i tak nie dam rady ich zuzyc.

      Usuń
  11. Paletka mi się bardzo podoba i super wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę wypatrywać recenzji suchego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka jest na mojej wish liście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziś wreszcie dorwałam Iconic 3 ;) U nas były dlugo wszedzie niedostepne ;) Poluję jeszcze na tą pomadke z Bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sklepie MR nie znalazlam, kupiam na stronie Superdrug.

      Usuń
  15. fajne zakupy ! ja też ostatnio sobie kupiłam olejek arganowy z Organix :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem jak będzie się sprawdzać ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ok, ma ladne kolory, dobra pigmentacje/na bazie/ ale osypuje dosyc mocno.

      Usuń
  17. Widzę, że przesyłka z kosmetykami The Body Shop, o której u mnie wspominałaś, już dotarła. Przyjemnego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem tego suchego olejku. Daj znać jak się sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jestem zadowolona, pewnie napisze za jakis czas jego recenzje.

      Usuń
  19. Fajne zakupy, a paletka jest bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń