środa, 13 sierpnia 2014

Miss Sporty Nail Expert Turbo Dry Top Coat


Hej!
Od dluzszego czasu do wysuszenia i wzmocnienia lakieru do paznokci uzywalam Sally Hansen Insta Dry. Swietnie sobie radzil, jedynym minuesem byla cena i to, ze dosyc szybko robily sie z niego gluty. Bedac w Polsce pomyslalam, ze sprobuje czegos innego i przegladajac blogi natknelam sie na produkt z Miss Sporty- Nail Expert Turbo Dry Top Coat. Kupilam go za mniej niz 10 zl. Jego pojemnosc to 8ml.

Od producenta:
Odżywka przyspieszająca wysychanie lakieru
Nałóż ją bezpośrednio na lakier.Już po 60 sekundach paznokcie będą suche i zabezpieczone przed wszelkimi uszkodzeniami. Lakier trzyma się o wiele dłużej w nienaruszonym stanie na paznokciach.

Moja opinia:
Sama nie wiem co myslec o tym kosmetyku. Z jednej strony rzeczywiscie przyspiesza wysychanie lakieru, troche zwieksza jego trwalosc, jednak jego niebieski kolor wplywa na odcien lakieru podstawowego, wiec jesli zalezy wam na utrzymaniu wybranej barwy na paznokciach to nie jest to produkt dla was. Cena jest naprawde przystepna, dzialanie dobre, nie musze martwic sie, ze jak pojde spac to obudze sie z odbita na lakierze posciela . Kolejna rzecz, ktora nie do konca mi odpowiada to pedzelek, jest twardy, dlatego musimy delikatnie malowac, zeby nie zrobic sladow na swiezo pomalowanej plytce. Zuzylam pol buteleczki i konsystencja sie nie zmienila. Nie zauwazylam dodatkowego nablyszczenia, czy zmatowienia. 

Czy kupie ponownie? Nie wiem, mozliwe ze czasami dla odmiany po niego siegne. Jednak jak sie skonczy to wroce do Sally Hansen. 





23 komentarze:

  1. Ja go bardzo lubię, szkoda, ze nie nadaje się do jasnych lakierów. Rzeczywiście zmienia kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolor, choć z drugiej strony szkoda, że potrafi wpłynąć na kolor lakieru. Ja używam takiej niedrogiej bazy Joko i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam na niego ochotę :) Przemawia za nim dobra dostępność bo zamawianie Poshe czy SV wiąże się z czasem i dodatkowym kosztem za przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i chciałabym chciała, ale nie umiem uzywać top coatów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podziwiam za cierpliwosc podczas malowania paznokci

      Usuń
  5. Nie używam top coatów :P sama nie wiem dlaczego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię jakoś tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Insta Dri i szału u mnie nie robi. Tego pana nie znam choć widziałam szafę miss sporty w Boots.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tego topa w boots u mnie nie bylo, kupilam w pl. SH dla mnie jest super.

      Usuń
  8. kupilam go sobie ostatnio w Polsce, ale jeszcze nie zdarzylam wyprobowac :)
    szczerze mowiac to myslalam, ze buteleczka jest zabarwiona na niebiesko a sam produkt jest bezbarwny :)

    obecnie uzywam Sally Hansen oraz kultowy Good To Go Essie, i z obu jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Essie jeszcze nie mialam, ale mialam Seche i kicha byla.

      Usuń
  9. Lubię go i używam a jak skończę sięgnę po coś innego dla odmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziwne, że zrobili go z takim niebieskim odcieniem, przecież to top coat więc powinien być zupełnie przezroczysty..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, bo dzialanie i cene ma dobra

      Usuń
  11. Szkoda, że wpływa na kolor. W przypadku jasnych kolorów zwłaszcza nie jest to dobre...
    Używam Top Coat i wysuszacza Inglot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie mialam nic do paznokci z Ingot

      Usuń
  12. Wiazalam z nim wielkie nadzieje, nawet kolor moglabym przebolec, ale niestety na mnie nie dziala.

    OdpowiedzUsuń