środa, 27 sierpnia 2014

Promocja w The Body Shop UK

Hej
Cos mi ostatnio internet szwankuje i nie moge napisac dluzszego posta.
Dzis chcialam tylko poinformowac dziewczyny z UK, ze dla posiadaczek kart  LOVE YOUR BODY z The Body Shop w dniach 28 i 29 Sierpnia jest promocja. Przy zakupach za £20 dostajemy -30% i dodatkowo prezent w postaci mgielki, peelingu i kulek rozswietlajacych o wartosci £26.50. Ja na pewno jutro po pracy biegne skorzystac z promocji. Akurat maseczka do twarzy mi sie konczy i nie mam serum do twarzy na noc.



Skorzystacie z promocji??



5 komentarzy:

  1. Ja nie skorzystam bo nie u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo jutro cza jechać na zakupy świetna promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zrobiłam tam zakupy :) ale jeszcze w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tutaj nie ma takich promocji.

    OdpowiedzUsuń