piątek, 8 sierpnia 2014

Ulubiency ostatniego miesiaca.

Hej
W lipcu moj makijaz byl dosyc delikatny, jednak znalazlam kilka kosmetykow wartych uwagi.Od kilku tygodni jestem przeziebiona, wiec ciagle wycieranie nosa i kaszlenie, nie pozwala mi na malowanie ust, a podklad po kilku chwilach zostaje na chusteczce. O dziwo zaczelam czesciej uzywac perfum, bo tak szczerze mowiac nie zawsze o nich pamietalam. Z pielegnacji nic mnie nie zachwycilo, dalej lubie maselka z The Body Shop i ich zele, wode micelarna Garnier i krem z Ziaja. Kilka nowosci okazalo sie kosmetykiem godnym polecenia.



Zacznijmy od korektora pod oczy z KOBO - Modeling Iluminator, ktory zastapil mi innego ulubienca z Loreal. Kupilam go w Polsce, na promocji za 9,90zl. Ma bardzo dobre krycie, niska cene, dobrze sie utrzymuje, nie wysusza i dzieki dosyc jasnemu odcieniowi ladnie rozswietla okolice oczu.

Puder MAC Prep+Prime to moj pierwszy sypki produkt tego typu. Mialam juz 2 inne produkty wykonczeniowe/ matujace z tej firmy {Mineral Skin Finish Natural i Blot Powder}, jednak one nie spisaly sie az tak dobrze jak Prep+Prime. Kosmetyk ten bardzo dobrze matuje, jest wydajny, trwaly, latwo sie go aplikuje. Cena ok £20,50. Mimo tego, ze go polubilam jak sie skonczy chcialabym sprobowac jakis inny puder sypki, moze ten z NARS.

Perfumy Honey M. Jacobs'a dostalamw styczniu na moja rocznice, poczatkowo wydawalo mi sie ze jest bardzo nietrwaly i malo go uzywalam. Jednak zapach ten jest w sam raz na lato, wiec do niego wrocilam i o dziwo utrzymuje sie naprawde dlugo, czuje go dosyc mocno na ubraniach przez caly dzien. Cena £49,50.

Kredke do oczu z Oriflame w cielistym kolorze dostalam od mamy. Swietnie sie utrzymuje, ma piekny kolor nie jest bialy jak kredka NYX Milk, ale nie jest pomaranczowa jak Scandaleyes z Rimmel. Cena ??

Malinowa wode toaletowa z The Body Shop kupilam niedawo, ale polubilam ja za jej zapach i trwalosc. Utrzymuje sie podobnie do Honey. Uzywam ja na codzien. Slodki, owocowy zapach swietnie pasuje na upalne dni, mysle, ze w inne miesiace do niego nie wroce, ale teraz to strza w dziesiatke. Cena  £8.45.


Prawie polowa Sierpnia za nami, a ja dopiero wyskakuje z ulubiencami...



36 komentarzy:

  1. Cieszę się, że puder MAC się sprawdził.
    Wracaj szybko do zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresował mnie ten korektor KOBO :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zdrówka życzę!!!

    Ja nie moge sie doczekać aż w przyszłym tyg pójde w koncu do stacjonarnego sklepu the body shop po genialne masełka!!!!
    Te perfumy od dawna mnie kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wygladaja te perfumy :)
    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buteleczki perfum M. Jacobs'a są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycam się ciągle flakonikami Marca Jacobsa... To są małe dzieła sztuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ten puder mac, ale w kompakcie i niestety mnie zawiódł. trzeba było kupić sypki... a mgiełka malinowa mnie kusi, ale nie mam gdzie powąchać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mialam wziac prasowany ale byl wykupiony i na szczescie wzielam sypki.

      Usuń
  8. szukam ładnej cielistej kredki, więc przy wyborze wezmę pod uwagę tą z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie lepsza niz ta z rimmel czy nyx

      Usuń
  9. bardzo mi się podobają zapachy MJ ale tak krótko się u mnie trzymają ….

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w zimie slabo sie trzymaly teraz naprawde od rana do wieczora

      Usuń
  10. Muszę się przyjrzeć temu korektorowi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poluję na ten korektor, słyszałam kilka pozytywów o dobrym skryciu więc muszę go mieć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kryje naprawde dobrze, ja tam go wole od tego z collection

      Usuń
  12. puder z Mac sprawdza się super,jest delikatny, nie obciąża i daje efekt bardzo naturalny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie ta pszczółka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ochotę na wodę z The Body Shop :) kilka razy zastanawiałam się nad truskawkową ale w końcu nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastanawialam sie nad mgielka bo byla na promocji, ale w koncu wzielam wode toaletowa.

      Usuń
  15. M.Jacobs jestem bardzo ciekawa i bardzo kusi;)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem zapachu wody malinowej TBS. Miałam z tej serii żel pod prysznic i moim zdaniem pachniał jak domowy sok malinowy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachna bardzo letnio, pewnie zapach duzo sie nie rozni od zelu.

      Usuń
  17. Te perfumy pszczółkowe mnie bardzo ciekawią od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U niektorych niestety krotko sie utrzymuja.

      Usuń
  18. Dużo zdrówka życzę :-)
    Zastanawiam się nad tym pudrem od MAC właśnie... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwazam, ze warto go wyprobowac.
      Dziekuje

      Usuń
  19. Korektor z Kobo czeka u mnie w zapasach na wypróbowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak u ciebie sie sprawdzi.

      Usuń
  20. Też bardzo lubię te perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam znów chęć na Prep + Prime. Miałam kiedyś, ale posłałam w świat, bo się nie przetłuszczałam i był mi w sumie niepotrzebny. Teraz bym sie chyba na nowo z nim zaprzyjaźniła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie swiece i nie zapowiada sie na zmiane.

      Usuń
  22. Zdrowiej szybko :)
    Ciekawa jestem pachnideł z TBS - a i pszczółki bym nie odganiała jakby przyleciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mam tą kredkę z Oriflame i również bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń