sobota, 23 sierpnia 2014

Zakupy ktorych mialo nie byc.

Hej
Chyba zakupoholizm jest silniejszy ode mnie. Nie planowalam juz zadnych zakupow w sierpniu, ale promocje bardzo kusza. Teraz chyba juz nie bede pisac, ze to ostatnie zakupy w tym miesiacu, bo kto wie co mi wpadnie w rece.

Woski Yankee Candle bardzo lubie, cale lato ich nie odpalalam, bo swieczki i zapachy  do domu kojarza mi sie bardziej z chlodnymi dniami. Pogoda w Londynie sie ochlodzila, wiec zamowilam na ebay 5 woskow za £6.25. Wszystkie zapachy poza vanilla chai bardzo mi sie spodobaly. 

Podklad z Bourjois jest na wykonczeniu, tym razem chcialam wyprobowac cos nowego. Na promocji za £4.99 znalazlam Rimmel Match Perfection, ktory bardzo czesto jest porownywany do Healthy Mix. Mam nadzieje ze sie z nim polubie. 

Na Feelunique sa wyprzedaze, bylo -20% na kosmetyki The Balm, plus dostalam minus £5 na pierwsze zakupy. Nie mogam sie nie skusic na taka okazje i zamowilam wychwalane na blogach Mary-Lou Manizer i Bahama Mama. Cena regulrna to £16 i £13,50. Ja za obydwa kosmetyki zaplacilam £18,60. 

Wczoraj zachwycona trwaloscia pomadki Bourjois Rouge Edition Velvet w kolorze Frambourjoise, (usta pomalowalam o 5.30 rano, a kolor utrzymal sie ponad 11h, ok 15 musialam nalozyc balsam nawilzajacy) pobieglam razem z kolezanka do Boots po kolejny kolor Ole Flamingo! Jako, ze byla promocja 3za2, a kolezanka kupila dwie pomadki, zdobylam ja za £5,99 zamiast normalnej ceny £8,99. 


Wiecej grzechow nie pamietam...


24 komentarze:

  1. ja wlasnie jestem w posiadaniu moich pierwszych woskow :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zawsze tak jest, niby mam nie kupować a zawsze coś wpadnie. Mary Lou lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie mnie natalia ciszaaaa namowila na balerinki z mel ehhe

      Usuń
  3. Ja musze zaopatrzyc sie w to cufenko do ust!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te pomadki z Bourjois! a podkład jest jak dla mnie bardzo dobry sama go mam i sprawdza sie bardzo dobrze! Woski cudowne bo miałam wszystkie prócz tego chai i w sumie dobrze ze go nie kupiłam bo widze ze nie bardzo zapach bby mi podszedł.... u mnie tez jest mega wyprzedaż i co chwila zarzekam sie ze nic nie kupie a tu klops..... np na stronie Debenchams są mega wyprzedaże butów Mellisa!!! kupiłam juz 3 pary i co rusz zaglądam czy dołożyli coś jeszcze bo za taką smieszną cenę jak 7.50 GBP to żal nie brać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eh zamawiam chyba czarne balerinki z kwiatkiem za 10,5 twoja wina... ehhh...

      Usuń
  5. Mam trzy z twoich wosków i tez bardzo je lubię, chyba mamy podobny gust zapachowy ;) Zainteresowałaś mnie tą pomadką Bourjois ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo npolecam te pomadki, chociaz po jakis 8h potrafia lekko wysuszc usta ale mozna nalozyc basam przed i w trakcie i po klopocie...

      Usuń
  6. Nie pisz mibo tym... teraz zajrze na debenhams haha

    OdpowiedzUsuń
  7. Wosk Bahama Breeze pachnie obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bahama Breeze na lato był idealny a The Balm udało Ci się w bardzo korzystnej cenie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham te matowe kolorki z Bourjois!! Maja swietna jakosc w stosunku do ceny, tym badziej, ze jeszcze sa promocje w Boots czy Superdrug. Woski z Yankee bardzo lubie, choc ostatnio u mnie kroluja swiece z The White Company, a w szczegolnosci te z linii Wild Mint i Seychelles. Pozdrawiam i sle buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd ja to znam - te zakupy : p woski też nadprogramowo kupiłam : c

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam tak z zakupami. Mówię sobie, że już nic w tym miesiącu nie kupię, a robię zupełnie inaczej;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ci się udało zaoszczędzić na kosmetykach The Balm :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę dwójkę moich absolutnych ulubieńców, czyli bronzer theBalm i Velvet od Bourjois. Kilka wosków chętnie bym przytuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bahama Mama chyba już niedługo będzie w moim posiadaniu bo czeka mnie zakup bronzera i chyba mój wybór padnie własnie na niego.

    Obserwuje i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń