sobota, 30 sierpnia 2014

Zgarniete na promocji w The Body Shop i nowe Melisski

Hej
Promocje mnie ogromnie kusza, chyba musze zaczac z tym walczyc. W czwartek i piatek w sklepie The Body Shop bylo -30% na caly asortyment plus gratis przy zakupach o wartosci £20. Poczatkowo myslalam, ze moge wybrac cos za ta cene, dostac znizke i dostane dodatkowe kosmetyki, jednak az tak dobrze nie bylo. Musielismy wydac £20 juz po odjeciu 30%, ja wydalam £21, jednak za ta cene dostalam 6 kosmetykow, wiec nie jest tak zle.




Poczatkowo myslalam o zakupie kremu na noc i maseczki, jednak nie moglam sie zdecydowac, w koncu wyszlam z czyms czego nie planowalam kupic, a nawilzacza na noc dalej nie mam, ale chyba bede tymczasowo uzywac Ziaje.
W moim koszyczku zanalazlo sie serum Vitamin C Skin Reviver w zestawie z Vitamin C Microdermabrasion, cena zestawu to £20, osobno te kosmetyki kosztowałyby mnie £15 i £14. Kolejna rzecza na ktora sie skusilam byla maska Blue Corn 3in1 Deep Cleansing Scrub Mask za £10.



W gratisie dostalam mgielke Japanese Cherry Blossom Fragrance Mist. Nie do konca moj zapach, ale nie jest zly, na pewno zuzyje, jej cena regularna to £7.50. Poza tym zgarnelam 75ml peeling do ciala Satsuma Body Polish(£5), ktory pachnie oblednie i kulki rozswietlajace Brush On Radiance, ktore oddam siostrze, bo sama mam dwa kultowe rozswietlacze, ktore wystarcza mi pewnie na tysiac lat. Mala odsypke sobie na pewno wezme, cena £14.



Poza tym jedna z dziewczyn sprawila, ze zajrzalam na strone Debenhams i na promocji kupilam buty Mel z £35 na £10,50. Szkoda, ze nie moglam sie skusic na wiecej, bo byly super sandalki za £9.


zdjecie ze strony Debenhams

Eh w tym miesiacu przesadzilam.
Jutro pojade porobic zdjecia kosmetykom, wiec w koncu beda jakies recenzje na blogu. 






19 komentarzy:

  1. Ale fajne zakupy. Tez bym
    Kupiła coś z TBS ale nie mam dostępu. A melisski lubie nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez skusiła ta promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super promocja TBS jak dla mnie :). Na pewno bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namawiaja tymi promocjami na zakupy.. gdyby nie maile od nich nie wydaabym grosza

      Usuń
  4. Ja czekam aż TBS zrobi 50% OFF wtedy to się na serio mozna obkupić :) Zawsze robię spore zakupy i mam na długo. Widziałam te buty w Debenhamsie, ale akurat wtedy z budżetem było kiepsko i sobie odmówiłam. Na szczęście jedne Meliski już mam więc serce jakoś mniej bolało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuje masla i zle do ciala jak sa za £2-5 drozszych nie biore. To sa moje 3 meliski wzielam bo czarnych balerinek nie mam a czesto mi potrzebne

      Usuń
  5. Podobają mi się meliski:) Nigdy jeszcze nie miałam, ciekawa jestem czy są takie wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zakupy ! napisz koniecznie więcej o Blue Corn 3in1 Deep Cleansing Scrub Mask, nie znam jej a zaciekawiła mnie bardzo :) Melki piękne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju jak ja dawno nie byłam w TBS!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy zestaw kosmetyków udało Ci się upolować. Ja z TBS bardzo polubiłam masełka, ich kosmetyków do pielęgnacji twarzy praktycznie nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Melisski są moim marzeniem. W końcu sobie jakieś sprawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety konsetyków The Body Shop nigdy nie próbowałam, bo niestety nie mam do nich dostępu, a bardzo chętnie bym spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupów z TBS zazdroszczę :) Ale fakt, że promocje kuszą niemiłosiernie i nawet jak się czegoś nie potrzebuje to i tak kupujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie pewnie skusiłyby kuleczki rozświetlające :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i jak zadowolona z mellisek??? JA DZIŚ ZNÓW ZAJRZAŁAM NA TA STRONKE I ZNÓW ZAMOWIŁAM MELLISY ZA 8.40!
    Super promocja w the body shop!!

    OdpowiedzUsuń