niedziela, 7 września 2014

Kolejne zdobycze ostatnich tygodni- BBW, Victoria Secret, Carex, Loreal, Garnier.

Hej
Pewnie macie juz dosc zakupow, ale ja sama lubie takie posty, wiec wrzucam chociaz zdjecia.
Mydla Carex znalazlam w Tesco na promocji za £0.47. Plyn micelarny z Garnier za okolo £3.30 kupilam w Superdrug'u a tusz Loreal razem z eyelinerem byl w promocji w Boots za £10.99.


Teraz tylko prezenty od kuzynki z USA. Kilka kosmetykow z Bath and Body Works, mgielke i kosmetyczke z Victoria Secret.



Mam teraz zapasow na sto lat, tylko czasu za malo...



18 komentarzy:

  1. Mam mgiełkę Hawai i uwielbiam ją! Jak dla mnie zapach jest idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam ostatnio w NY i poszalałam w Bath and Body Works :3.

    OdpowiedzUsuń
  3. Garnier mnie kusił w supermarkecie biedronka, lecz się nie poddałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe nowości :) Same cudowności:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mydełka carex po 47 pensów!!! WOW!!!! mam oba ale kupiłam w normalnej cenie:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bylo ich wiecej z fun edition, ale nie mam miejsca w szafce na zapasy >P

      Usuń
  6. Kocham BBW! Żele pod prysznic, mydła i żele antybakteryjne, to moi faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że i u mnie w Irlandii te mydełka się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie micel się nie sprawdził, ale jestem ciekawa tej maskary :)

    OdpowiedzUsuń