wtorek, 23 września 2014

Organix Renewing Moroccan Argan Oil Weightless Reviving Dry Oil

Hej
Moje wlosy od zawsze sa napuszone, bez blasku. Od dluzszego czasu szukam czegos, co by ujarzmilo moja fryzure. Na razie poszukiwania sa srednio udane. Jakis czas temu rozgladalam sie za suchym olejkiem do wlosow, myslalam o tym z Loreal, ale jak zwykle promocja skusila mnie na inny kosmetyk. Postanowilam sprobowac Organix Renewing Moroccan Argan Oil Weightless Reviving Dry Oil, ktory kupilam za nicale £4 w sklepie Boots.

Sklad
Cyclomethicone, C12-15 Alkyl Benzoate, Phenyl Trimethicone, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), CI 26100 (Red 17), CI 47000 (Yellow 11), Alpha Isomethyl Ionone, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Butyl Phenylmethyl Propional, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool

Producent
Ta egzotyczna cenna formuła marokańskiego oleju arganowego natychmiast rozswietla wlosy, dając kolor i podkreśla wielowymiarowy blask, a to przyczynia się do zmniejszenia rozdwajania i walczy z odstajacymi wloskami. 
Sprawia, ze wlosy sa miekkie, gladkie i blyszczace. 

Moja opinia
Producent zaleca spryskanie olejkiem mokrych wlosow, wysuszenie suszarka i ponowne spryskanie dla dodatkowego blasku. Takie stosowanie nie do konca mi odpowiada, poniewaz wlosy staja sie obciazone i lekko przetluszczone. Sama psikam olejkiem na dlonie 2-3 pompki i wcieram w koncowki wlosow, pozniej resztki od ucha w dol. Niestety produkt ten nie zakonczy mojego poszukiwania idealnego kosmetyku do ujarzmiania odstajacych 'baby hair' i napuszenia. Olejek ten ladnie pachnie, szybko sie wchlania i nie jest bardzo tlusty, lepki. Troche ujarzmia wlosy, jednak latwo z nim przesadzic, a efekt ktory otrzymuje nie jest dla mnie wystarczajacy. Koncowki wygladaja zrowiej, wlosy bardziej lsnia, jednak sa dalej napuszone. Moje nowe wloski jak ostawaly tak odstaja, chyba, ze przesadze z olejkiem, tylko wtedy bede musiala ubrac czapke hehe. Zastanawiam sie, czy to moze argan nie jest dobry dla moich wlosow i czy sprobowac czego innego. Olejek ten wykoncze bez problemu, mimo tego, ze jest bardzo wydajny, ale raczej go juz nie kupie. Bede szukala idealu.




18 komentarzy:

  1. Tego kosmetyku nie znam, ale olej arganowy bardzo lubię. Moje włosy też go lubią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadałam maske z tej serii i była dośc przyjemna, włosy były miękkie, gładkie w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mialam tej maski, ten podukt tez jest ok, al nie spelnil moich oczekiwan

      Usuń
  3. A zapuszczasz wygolona czesc czy ciagle podcinasz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapuszczam, mam juz jakos do zuchwy

      Usuń
  4. Szkoda, że do końca się nie spisał...
    W takim razie powodzenia w dalszym poszukiwaniu!
    Nic niestety nie doradzę, bo moje włosy nie lubią olejów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musi to byc olej, moze byc inny wynalazek

      Usuń
  5. ja wiele razy jak przechodzilam obok niego to chcialam zabrac :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najchętniej używam czystego oleju arganowego. A jakiego Korsa sobie upatrzyłaś?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle nad Selma srednia, ale tez kusi mnie jedna toebnka z dKNY a tansza jest i mniej oklepana.

      Usuń
    2. Ja mam Selmę messenger, ogólnie jestem zadowolona, choć trochę drażni mnie jej sztywność;) no i jeszcze mam takiego małego, niepamiętam jak sie nazywa;) Ale faktycznie Selma dość popularna, choć na żywo nie widziałam nikogo z taką samą.

      Usuń
  7. Nigdy nie miałam tego produktu. Poza tym nie suszę włosów suszarką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tego produktu, ja używam tego Bioelixire, Argan Oil Serum, no i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie kusi wersja kokosowa, głównie ze względu na zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam i nie skuszę się - mam jeszcze podobne produkty do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam z Organix olejek do końcówek na bazie olejku kokosowego i niestety jestem trochę zawiedziona. Nie jest zły, ale zdecydowanie nie wyróżnia się niczym specjalnym :(

    OdpowiedzUsuń