poniedziałek, 1 września 2014

To byl ostatni raz- NIVEA Daily Essentials Sensitive 3in1 Micellar Cleansing Water


Hej
Czasami potrzebuje zmian, mimo tego, ze uwielbiam jakis kosmetyk to potrafie sie nim znudzic i kupuje cos innegoi dla odmiany. Moim ulubiencem w demakijazu jest plyn micelarny z Garnier, jednak widzac na promocji nowosc z Nivea- Daily Essentials Sensitive 3in1 Micellar Cleansing Water postanowilam sprobowac.

Woda micelarna Nivea, jest opakowana w przezroczysta buteleczke o pojemnosci 200ml z zamknieciem na klik. Dozowanie produktu jest latwe, dziurka jest dosyc mala, wiec mozemy kontrolowac ilosc kosmetyku, ktory chcemu uzyc. Ten produkt do oczyszczania twarzy przez producenta skierowany jest do osob z wrazliwa skora, jednak ja sama mam cere normalna i okolice oczu czesto mnie deliaktnie szczypia w trakcie zmywania makijazu. Uzywam wody micelarnej do demakijazu, dlatego oczekuje od niej zmycia wysztkiego, od tuszu do podkladu, jednak Nivea mnie zawiodla, nie domywa maskary. Moja twarz nie jest di konca oczyszczona i musze dodatkowo myc twarz zelem. Niby tak czy siak wieczorem to robie, jednak dla mnie dzialanie tego kosmetyku jest za slabe. Daily Essentials Sensitive 3in1 Micellar Cleansing Water kupilam za £2.04, jednak cena regularna to £4.07. Nie polecam, bede musiala kupic ukochanego Garnier'a, a Nivea bede uzywac tylko rano dla odswiezenia cery. 


Sklad:
Aqua, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Panthenol, Glyceryl Glucoside, Glycerin, Sorbitol, Decyl Glucoside, Poloxamer 124, Polyquaternium-10, Disodium Cocoyl Glutamate, Citric Acid, Sodium Chloride, Sodium Acetate, Propylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Trisodium EDTA, Phenoxyethanol


Mialyscie ten produkt? Co o nim sadzicie? Czym zmywacie makijaz?





6 komentarzy:

  1. Ja się z pielęgnacją Nivea nie lubię i już nawet nie pamiętam, kiedy ostatnio sięgnęłam po jakiś ich produkt...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale skoro nie zmywa dokładnie tuszu to na pewno nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skończyłam go kilka dni temu. Używałam tylko do zmywania twarzy, bez oczu. Był taki w miarę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uzywam raczej nic z nivea chyba ze krem: ) szkoda że ten płyn się nie sprawdzil u Ciebie: (

    OdpowiedzUsuń
  5. Do produktów Nivei nie mam zaufania, polubiłam tylko ich masełka do ust :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A już miałam nadzieję, że stworzyli coś dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń