wtorek, 30 września 2014

Wykonczeni ostatnich miesiecy.

Hej
Zbieralam sie do tego denka od dawna i zebrac sie nie moglam. Slabo mi poszlo w tym miesiacu, jeszcze dzis wykonczylam dwa produkty, wiec dodalam zdjecie na koncu. Cos sie z jakoscia zdjec stalo, ale to tylko denko, wiec mam nadzieje, ze jakos to przezyjecie.


Zacznijmy od szamponu Garnier Ultimate Blends z kokosem i kakao. Slabo oczyszczal, dobrze sie pienil, jakos go nie polubilam, potrzebuje wiekszego oczyszczenia. Kolejny plyn micelarny z Garnier zuzyty, na razie nie znalazlam nic lepszego.

Zele z The Body Shop uwielbiam szczegolnie za zapachy i wydajnosc. Tym razem wykonczylam jagodowy.
Mydlo Carex zawsze gosci u mnie w denku, sama kupuje jedzeniowe zapachy, ale tym razem to nie byl moj wybor.

Warming Mineral Mask z The Body Shop swietnie sie u mnie sprawdzala, super oczyszcza cere, rozgrzewa. Teraz testuje inna maske z tej firmy. 
Kolejny mini Batiste do kolekcji. Dalej lubie i bede zawsze miala w szafce.
Bourjois Healthy Mix to podklad, ktory byl moim ulubiencem, obecnie zuzywam dwa inne, ale cos mi sie wydaje, ze szybko wroce do Bourjois.


Jagodowe maslo The Body Shop uzywalam strasznie dlugo, ale znowu olewam nawilzanie ciala. Chyba teraz odstawie ciezkie masla na miesiac, czy dwa  i zuzyje balsam z Bath and Body Works.
Mala wersja zelu z mandarynkowgo z peelingiem z The Body Shop pachniala cudownie, ale nie lubie sie ze scrubami do ciala, a ten byl wyjatkowo delikatny i malo wydajny.




25 komentarzy:

  1. U mnie też Batiste czy Carex pojawiają się regularnie, ale w tym miesiącu zużyć brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spore denko, moje prawie zawsze jest niewidoczne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Batiste używam raz na jakiś czas, a micela lepszego od garniera chyba nie znalazłam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mały Batiste ostatnio zamawiałam żeby go w torebce nosić w razie co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu czemu czemu u mnie nie ma the body shop:((( u mnie micel Garnier dotychczas tez wygrywa plebiscyt

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne denko. Mam micel Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe denko, chciałabym wypróbować coś z TBS. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Micel z Garniera jest świetny, dobrze Ci poszło ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko micela i suchy szampon- bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Micel Garnier stale gości w mojej łazience.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mydełka Carex też uwielbiam , zwłaszcza wersję dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainteresowałaś mnie maseczką TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam nic z tych rzeczy. ale własnie wczoraj zamówiłam sobie podkład bourjis healthy mix. ciekawe jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam zapach jagody! te masło musiało byc obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem denko można zaliczyć do bardzo udanych :) Maska z TBS mnie zaciekawiła, ostatnio nie mam ochoty na własnoręczne kręcenie glinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam swoje pierwsze zele z tbs zobaczymy czy tez mi przypadną do gustu : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie miałam Bourjois Healthy Mix, koniecznie musze go wypróbowac, bo czytałam wile pozytywnych opinii na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana nominowałam Cię do Liebster Blog Award, będzie mi miło jak weźmiesz udział :)

      Usuń
  18. Ta maska rozgrzewająca z TBS mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bourjois to jeden z moich podkładów do których wracam. Szkoda że zmienili opakowanie na szklane i wybrali tradycyjną pompkę, zamiast wygodnego airless

    OdpowiedzUsuń
  20. Z Twojego dneka miałam b. dużo rzeczy i widzę, że mamy ten sam gust kosmetyczny :)

    OdpowiedzUsuń