sobota, 18 października 2014

Moje podklady, korektory i puder.


Hej
Na wielu blogach zachwycalam sie postami o kolekcjach kosmetykow. Postanowilam, ze tez wam pokaze co obecnie posiadam. Dzis przedstawie wam moje podklady, korektory i puder. Nie ma tego wiele, chociaz 4 plynne podklady to moj rekord, wiecej nie mialam i miec nie bede. 

Max Factor Lasting Performance w odcieniu 102 Pastelle to calkowita nowosc, ktora kupilam w Tesco za mniej niz pol oryginalnej ceny. Kolor jest odorbine za rozowy, ale dodajac do niego podklad z Rimmel ladnie stapia sie z moja cera. Za duzo jeszcze o nim nie wiem, bo uzylam go tylko 2 razy, ma dosyc mocne krycie.
Revlon Colorstay do cery suchej w odcieniu 180 Buff byl pomylka, mialam wziac ten do tlustej i mieszanej, ale w pospiechu chwycilam zly. Jego kolor jest dla mnie za rozowy i za ciemny. Mieszam go z Rimmel. Juz wiecej go nie kupie, zdecydowanie wole lzejsze podklady, ten moge nosic tylko dlatego ze Match Perfection jest lekkim kosmetykiem.
Rimmel Match Perfection w odcieniu 103 True Ivory, ma piekny lekko zoltawy odcien i jest rzadszy od poprzednikow. Jednak jego wlasciwosci kryjace i trwalosc jest slaba, dlatego sam na mojej twarzy nigdy nie gosci.
Bourjois Healthy Mix w odcieniu 52 Vanilla to moj ulubiony podklad, ma ladny, zoltawy odcien pasujacy do mojej skory, srednie krycie i dobra trwalosc. Jest to moje 4 opakowanie tego produktu. 

Korektot mineralny Lily Lolo Blush Away kupilam myslac, ze zmieniajac makijaz na mineralny pozbede sie wypryskow, jednak tak sie nie stalo, a nakladanie sypkich produktow bylo dla mnie udrekom. 
Posiadam tez podklad Lily Lolo w odcieniu Warm Peach , ktorego praktycznie nie uzywam, bo baaaardzo podkresla moje zmarszczki, mimo tego ze wykanczam go woda termalna. 


Nivea Tinted Moisturising Day Cream kupilam z polecenia Baby Jane Hudson. Jest to dobry krem tonujacy, w sam raz na lato nad wode, czy pod namioty. 
Mac Prep + Prime puder transparenty to moj ulubieniec, swietnie wykancza makijaz, matuje na dlugie godziny nie zostawiajac na twarzy plaskiego matu.

Collection Lasting Perfection Concealer w odcieniu nr 2, ma dobre krycie, jest ciezkim korektorem, odrobine za ciemnym dla mnie. Ma wielu zwolennikow, jednak ja nie jestem do konca do niego przekonana. Skusilam sie jednak na odcien nr 1, bo zgubilam mojego ulubienca pod oczy z Kobo, a nie chcialam wydawac za duzo pieniedzy na kolejny. 
Bourjois Healthy Mix Concealer w odcieniu 52 jest juz na wykonczeniu, lubie jego lekka formule i to ze nie wysusza.
Korektory

po lewej collection lasting perfection, po prawej bourjois healthy mix

Podklady

od lewej Max Factor, Revlon, Rimmel, Bourjois


od lewej Max Factor, Revlon, Rimmel, Bourjois


Juz jutro pokaze wam moje roze, bronzery i rozswietlacze.



16 komentarzy:

  1. Ja podkładów prawie nie używam, ale mam jeden i jeden bb czy tam cc, (sama już nie wiem). Z korektorôw mam ten bourjois i 3 inne hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten krem tonujący z Nivei - ale w PL chyba niedostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubiłam podkałd Burżuła, ale w wersji serum. Choć teraz stwierdzam, że nie dokońca się u mnie trzyma i póki co z niego zrezygnuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie posty:)
    Też mam otwarte 4 podkłady i to również mój rekord, ale w większości są już na wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. A próbowałaś nakładać minerały gąbeczką bb lub jakąś podobną?
    Z Twoich podkładów nie znam jeszcze żadnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ten podkład Rimmel się u Ciebie nie sprawdził, sama jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o podkład to mam właśnie revlona, ale do tłustej. Zdecydowałam się na najjaśniejszy odcień i jestem bardzo zadowolona ;)
    Ostatnio o mały włos też bym wzięła wersję do suchej skóry, bo złapałam pierwszy lepszy i spojrzałam na odcień i czy nieotwarty. Dopiero po przyjściu do domu zorientowałam się, że nie sprawdziłam do jakiej skóry. Miałam szczęście akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam rimmel i healthy mix i bardzo je lubię:) a korektor mam colecction ale nr 1 i jak dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie kupilam numerek 1 ale jednak kobo byl lepszy

      Usuń
  9. Nie miałam żadnego z tych produktów. Na razie mam zapas mojego podkładu z Astor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podkład match perfection sobie chwalę, ma ładne wykończenie z trwałością gorzej

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać zdjęć róży :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować w końcu chwalony Healthy Mix :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadam podkład Revlona, reszty nie stosowałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio coraz częściej odwiedzam salon Mac, wiec ten transparentny puder w Twojej kolekcji podoba mi sie najbardziej :) nie mam ani jednego korektora u siebie, aż wstyd ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podkład revlon i bourjois bardzo lubię, a korektor bourjois też mnie kiedyś kusil, ale jednak opuściłam sobie jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń