środa, 8 października 2014

Nowosci, czyli cos co blogerki lubia najbardziej.

Hej
Dzis pokaze wam moje male zakupy z ostatnich tygodni. Nie ma tego duzo, ale na razie mam duze zapas, wiec mi wstarcza na jakis czas. 
W TkMaxx za £3.99 dorwalam TurbieTwist- recznik do wlosow, ktory spisuje sie znakomicie. Zakupilam takze szampon Batiste za niecale £2 i moj ulubiony podklad Bourjois Healthy Mix na promocji w Superdrug za £7.99.

Siostra przywiozla mi z Polski kilka kosmetykow Ziaja z serii z liscmi manuka, o ktorej ostatnio wszedzie glosno. Kupilam tonik, paste oczyszczajaca oraz zel z peelingiem. Wszystkie produkty czekaja na swoja kolej, wiec nie wiem jak sie spisza. 


W Tesco niedaleko mojego domu likwidowali szafy Max Factor i Loreal, wiec ceny tych kosmetykow byly obnizone o 50%. Chcialam jakis korektor, bo zgubilam mojego ulubienca z Kobo, ale niestety wykupili. Skusilam sie jednak na podklad Max Factor Lasting Performance za £4.50



Przepraszam za nieobecnosc, ale obecnie duzo sie u mnie dzieje, wiec nie mam czasu na pisanie... nawet na czytanie waszych blogow nie mam czasu.






35 komentarzy:

  1. Ale ręczniczek jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kosmetyki, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam turbany do włosów, teraz marzy mi się termiczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest pierwszy taki turban u mnie w posiadaniu, ale pewnie kupie jeszcze jeden, bo jest duuzo lepszy od recznika zawinietego.

      Usuń
  4. Ten turban musi być super :D
    Lubię wersję Blush suchego szamponu, a ten sam podkład z Bourjois i kosmetyki Ziai mam zamiar sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio popularne te turbany, chyba sobie sprawie..

    OdpowiedzUsuń
  6. taki turban chętnie bym sobie sprawiła

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne nowości :). Czekam na prezentację turbanu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. od niedawna mam tez ten podkład z bourjois :) i niestety jeszcze nie mam nic z liscie manuka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje 4 opakowanie tego podkladu, ale uzywam na zmiane z innymi

      Usuń
  9. Turban jest na mojej liście zakupowej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasta oczyszczająca z Ziaji jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ja otworze... chociaz nie... musze zyzyc maseczke z tbs

      Usuń
  11. ostatnio po raz pierwszy kupiłam sobie ten suchy szampon, wcześniej go nie używałam (wiem, jestem troche zacofana) :D a tą pastę oczyszczającą z Ziaji bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kusi mnie otwarcie tej pasy ale musze zuzyc inne produkty

      Usuń
  12. Świetny turban do włosów , ja niedawno kupiłam sobie taki z primarka zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem czy jest z tego samego materialu

      Usuń
  13. nie przepraszaj:) no przynajmniej mnie nie musisz:) u mnie dzieje się mnóstwo, mam praktycznie dwa etaty teraz i doskonale Cię rozumiem:) a ten turban to bym Ci z chęcią podkradła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupuje mieszkanie i szukam nowej pracy. turban dostaniesz w tk maxx

      Usuń
  14. Pastę z Ziaji również zakupiłam :) Jak narazie jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mmam nadzieje, ze tez bede. musze zuzyc kilka produktow wtedy sie za nia wezme

      Usuń
  15. Uwielbiam turbany, niezwykle ułatwiają życie przy długich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. podklad Max Factor Lasting Performance jest bardzo dobry, używam to wiem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie uzylam raz i jestem zadowolona, tylko kolor 102 odrobine za rozowy dla mnie

      Usuń
  17. Znam tylko Turbie Twist :) Jest genialny, nie wyobrażam sobie już powrotu do ręcznika :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nowości :) coraz bardziej kusi mnie ten Turbie Twist :)

    OdpowiedzUsuń
  19. u nas likwidowali stoisko barryM i byo wszystko za 50 pensów ! a ja zaapaam sie tylko na 3 lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam te kosmetyki z Ziaji. Fajny ręcznik :)

    OdpowiedzUsuń