czwartek, 30 października 2014

The Body Shop Vitamin C Skin Reviver

Hej
Kilka miesiecy temu zakupilam Vitamic C Skin Reviver z The Body Shop, sama nie wiedzialam czego chce i skusilam sie na ten kosmetyk z powodu promocji. Mialam zamiar uzywac tego serum na noc, ale raczej w tym celu ono sie nie sprawdzi. Coraz rzadziej je nakladam przez problemy z cera. Boje sie, ze mnie wysypie, obecnie moja pielegnacja twarzy jest minimalistyczna. Masakre na twarzy mam pewnie przez ogromne ilosci czekolady, ktore ostatnio ze stresu zajadam :D.


''Skin Reviver to intensywnie nawilżające serum, które doskonale wygładza, regeneruje i pozostawia skórę pełną blasku. Zawiera drobne cząsteczki odbijające światło, które sprawiają, że skóra błyskawicznie nabiera zdrowego i lśniącego wyglądu oraz staje się jedwabiście gładka. Należy go stosować do codziennej pielęgnacji po użyciu kremu nawilżającego na dzień. Zawiera ekstrakt z jagód camu camu oraz olejek z orzecha brazylijskiego, wybrany ze względu na swoje właściwości nawilżające.''

Cena tego produktu to £15 za 30ml. Kosmetyk ten jest bardzo wydajny,ma wygodne opakowanie, posiada pompke airless. Serum Skin Reviver ladnie pachnie, troche witaminowo-cytrusowo. Ma lekka, sylikonowa konsystencje, posiada male drobinki, ktorych na twarzy nie widac. Stosuje je sie na krem, czyli zupelnie inczej jak reszta produktow tego typu. Rzeczywiscie wygladza, rozswietla i napreza cere, jednak nie zauwazylam nawilzenia. Uwazam, ze bardziej sprawdzi sie w roli bazy pod makijaz niz serum pielegnacyjnego. Ulatwia aplikacje podkladu, nie pozostawia lepkiego filmu na twarzy. Baz pod makijaz nie uzywam, poniewaz wiekszosc mnie zapycha i nie mialam zamiaru kupowac kolejnej, dlatego jestem odrobine rozczarowana. Nastepnym razem musze poczytac wiecej recenzji zanim cos kupie. Polecacie jakies dobre, nawilzajace, niezapchajace serum do twarzy na noc, dostepne w Polsce za niewielkie pieniadze /30-40zl/ ??



Mialyscie ten kosmetyk, polubilyscie sie z nim?

Dzis zrobilam dlugo oczekiwany zakup na stronie BeautyBay mam nadzieje, ze dojdzie jutro, albo pojutrze :D.





15 komentarzy:

  1. Ja serum żadnego obecnie nie użyam, a wcześniej nic dobrego nie pamietma:( co kupiłaś, poka poka:D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie zawsze ciekawiła ta seria... Na noc używam akurat tego co wczoraj opisałam a na dzień flavo C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam z tej serii jeszcze zel peelingujacy, ale jeszcze nie wyprobowalam

      Usuń
  3. ja miałam z full mellow i bardzo lubiłam. a na to nawet ochoty nie mam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam i raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam krem do twarzy z tej serii i był beznadziejny :< Jeśli chodzi o serum, to ostatnio używam świetne z Forever Young: http://www.forever-young.pl/30ml-10-witamina-c-serum-pobudzajce-podukcj-kolagenu-147-p.asp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mama przyleci na swieta to moze ja poprosze o zakup

      Usuń
  6. Kusiło mnie kiedyś to serum, ale dobrze, że nie kupiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli szukasz bazy to polecam a jesli serum to zupelnie nie

      Usuń
  7. A miało być tak pięknie... a tu nawet nawilżenia brak :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby nazwe zmienili to bylby to fajny produkt

      Usuń
  8. Nie znam ale czaję się na inne rzeczy z The Body Shop :)

    OdpowiedzUsuń