piątek, 21 listopada 2014

Kilka swietnych zestawow swiatecznych, ktore zwrocily moja uwage.

Hej
W okresie swiatecznym, wiekszosc firm kosmetycznych robi specjalne zestawy, ktore kusza wielu klientow. Ja kupilam tylko jeden, ale jakbym mogla to wykupilabym pol drogerii. Dzis pokaze wam kilka produktow, ktore mnie zanteresowaly.

Zacznijmy od wedlug mnie najlepszej oferty- Benefit Cheeky Sweet Spot. Za £29,50 dostajemy 5 przepieknych rozy o dosyc duzej pojemnosci, brazer Hoola i rozswietlacz What's Up. Jeden roz pelnego rozmiaru kosztuje £23, wiec to naprawde swietna okazja. Jest to tez wspanialy zestaw dla dziewcyzn, ktore dopiero zaczynaja kompletowac kosmetyki do makijazu. Jakbym nie miala tylu rozy ile posiadam, na pewno zestaw ten wyladowalby w moim posiadaniu.

Kolejny zestaw to The Body Shop Wild Argan Oil Festive Picks. Za £17 dostajemy:
Wild Argan Oil Shower Gel 250ml
Wild Argan Oil Body Butter 50ml

Wild Argan Oil Body Scrub 50ml

Wild Argan Oil Soap 100ga

Cream Mini Bath Lily

Ta seria dostawala dobre recenzje, wiec jestem bardzo jej ciekawa. Mozliwe, ze sie na nia skusze, ale to raczej na wyprzedazach, po swietach.

Jesli ktos chce sprobowac Chubby Sticks i lakiery A Different Nail Enamel z Clinique, ten zestaw bedzie dla was idealny. Za £20 dostajemy kosmetyczke, dwa balsamy do ust i dwa lakiery. Sama nie jestem fanka tego typu kosmetykow do ust, ale mysle, ze ten zestaw byby fajnym prezentem.


Zestaw maseczek Origins bardzo mnie skusil i musialam go kupic. Za £23 mozna bylo dostac trzy swietne maseczki. Niestety cena wrocila teraz do £50 i za ta kwote na pewno bym tego zestawu nie kupila, ale warto czekac na wyprzedaze, ja z tymi kosmetykami juz sie polubilam.

Mac w tym roku znowu zachwycil swiateczna kolekcja. Za £26 mozna/mozna bylo  dostac 4 swietne blyszczyki w przepieknym opakowaniu, pewnie jeszcze je gdzies mozna dorwac. 
Zestaw z pomadka Ruby Woo bardzo mnie kusil, jednak poczekam, az bede miala 6 pustych opakowan i mozliwe, ze skusze sie na ta szminke. Cena zestawu £32.

Ktore zestawy swiateczne wy polecacie??










13 komentarzy:

  1. Mnie też zawsze kuszą świąteczne zestawy :) Seria Wild Argan Oil jest naprawdę fajna, warto wypróbować. Czekam na Twoją opinię o maseczkach Origins. Mam tą środkową i mi bardzo przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw z Clinique jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten zestaw z Benefit :). W sam raz dla różoholiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwa z pokazanych przez Ciebie. Benefit i błyszczyki Mac z obu jestem mega zadowolona a zrobiłaś mi jeszcze ochotę na TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Benefitowy zestaw jest rewrlacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej błyszczyki z MAC przypadły do gustu :) Ale raczej się nie skuszę, bo produktów do ust mam dostatek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że zestaw z Benefitu pojawi się u nas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie skusił tylko zestaw Diora z tuszem i cieniami, teraz resztę muszę omijać:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo żałuję, że w Polsce nie będzie palety z różami Benefit a sklepy z UK nie wysyłają jej do Polski :/

    OdpowiedzUsuń
  10. ten zestaw z Origins był świetny jakbym tylko wcześniej go zauważyła to nawet za przesyłkę do Polski byłabym w stanie zapłacić :p

    OdpowiedzUsuń