wtorek, 4 listopada 2014

Wszyscy maja Anastasia, ja tez mam.

Hej
Dzis krotki wpis o moim ostatnim zakupie. Skusialam sie na Dipbrow Pomade z Anastasia Beverly Hills i pedzelek syntetyczny do brwi ze szczoteczka. Wybralam kolor Dark Brown, poniewaz na stronie internetowej Beauty Bay na ktorej byla darmowa przesylka nie znalazlam koloru Medium Brown, ktory pewnie pasowal by mi lepiej. Za ten produkt do brwi zaplacilam £15, ale juz wiem, ze bedzie bardzo wydajny, tylko szkoda, ze data przydatnosci do uzycia krotka, bo tylko 6 miesiecy. Kupilam tez pedzelek o numerze 12, poniewaz nie mialam zadnego, ktory by mi sie sprawdzil. Jego koszt to £14.

Kosmetyk ten uzylam dopiero kilka razy, ale juz jestem zadowolona. Musze nauczyc sie z nim wspolpracowac, ale jest duzo latwiej niz myslalam, ze bedzie. Pedzelek sprawdza sie swietnie. Na pewno za pare tygodni napisze recenzje obydwu produktow.

Wiecej zakupow kosmetycznych raczej juz w tym miesiacu nie bedzie, poza plynem micelarnym, ktory mi sie konczy.


Mialyscie okazje wyprobowac ten kosmetyk?





15 komentarzy:

  1. Widzę chyba dopiero drugi raz.. czy jestem mocno "za murzynami" ? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. mi juz nic sie nie marzy od nich, tzn pewnie za niedlugo ktos mnei na cos skusi

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę, jestem bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie za niedlugo bedziesz widziec czesciej

      Usuń
  4. Chętnie przeczytam recenzję i obejrzę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze z 2 tygodnie i dam znac co i jak

      Usuń
  5. Mnie jakoś nie kusi Anastazja. Do brwi używam cienia ze Slekka, żelu z Catrice i to mi wystarcza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tez nie kusila, ale z czasem zmienilam zdanie i w chwili smutku zamowilam hehe

      Usuń
  6. Jestem go baaaaaardzo ciekawa! Sama mam ochotę, ale nie wiem na który kolor się zdecydować i tak zwlekam z zakupem :/
    Napisz koniecznie słów więcej jak już trochę dłużej poużywasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znac, wiem, ze kolor ktory wybralam jest dorobine dla mnie za ciemny, alez coz >P

      Usuń
  7. Nie lubię kremów do brwi, ale kredki lub cienie to chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń