wtorek, 25 listopada 2014

Zdenkowani ostatnich tygodni.


Hej
Dlugo zbieralam sie do tego postu, ale zawsze wydawalo mi sie, ze mam za malo pustych opakowan. Za niedlugo sie przeprowadzam, wiec musze sie pozbyc zbednych smieci. 

* Garnier Micellar Water- kolejne opakowanie mojego ulubionego kosmetyku do demakijazu.
* Garnier Instatant Radiance Scrub-  bardzo delikatny peeling myjacy, uzywalam go jako zel do mycia twarzy, adnie pachnial, opakowanie bylo dla mnie problemem, bo trzeba bylo je odkrecac, wolalabym jakies z pompka, albo na klik.
* Nivea 3 in 1 Micellar Ceansing Water- woda micelarna, ktora praktycznie nie zmywala makijazu.
* Head and Shoulders- moj ulubiony szampon do wlosow, teraz dla odmiany kupilam Loreal Elvive Fibrology Thickening Shampoo
* Garnier Ultimate Blends Conditioner, The Sleek Restorer- dobra odzywka, ktora ladnie wygladza wlosy, pewnie kiedys do niej wroce, jednak teraz zakupilam to do kompletu z Loreal.


* Carex Fun Edition Bubble Gum- mydlo pachnace guma balonowa, az chce sie sprobowac.
* The Body Shop Coconut Body Scrub- peeling do ciala, ktory wcale mnie nie zachwycil.
* The Body Shop Coconut Body Butter- dobrze nawilzajace maslo do ciala, zapach w miare, ale nie to czego sie spodziewalam.
* Batiste Dry Shampoo Tropical- kolejne opakowanie dobrego suchego szamponu, ostatnio jednak malo uzywam tego typu produktow. 

* Essie Mademoiselle- mialam ten lakier baaardzo dlugo, jak dla mnie mial za slabe krycie, uzywalam go do pracy jak nie moglam malowac paznokci.
* Essence I Love Extreme-  dobry tusz za niska cene, chociaz bez rewelacji.
* Bourjois Healthy Mix Concealer- lekki korektor, srednio spisywal sie na niedoskonalosci, ale pod oczy byl ok. Zuzylam 2 opakowania, ale 3go nie kupie.


13 komentarzy:

  1. Znam tylko micel z Garniera - jest fajny, ale teraz przerzuciłam się na Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bym chętnie powąchała masełko z TBS.
    Nie miałam w sumie nic z Twojego denka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Micelka Garnierowego właśnie poznaję, wydaje się być całkiem spoko ;)
    Szampony Batiste to już klasyki w mojej szafce z kosmetykami.
    Ten konkretny lakier Essie bardzo mnie kusi mimo słabego krycia, myślę, że sprawdziłby się przy frenchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu kupić tego micela z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. szampon H&SZ uwielbiam :*fajne denko

    OdpowiedzUsuń
  6. TBS zazdroszczę. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też akuratnie używam minęła z Garnier. Ciekawa jestem Garnier. Duet czeka na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. micel z garniera jest genialny:) Batiste to też moja obowiązkowa pozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jest taki Carex?! OOOOO Jak tylko pojawi się w Polsce kupuje 10 opakowań! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię micel z Garnier i serie czekoladową z TBS;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywkę z Ganiera chętnie bym wypróbowała, szkoda, że jest niedostępna w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zużyć :) Też lubię micel Garnier :)

    OdpowiedzUsuń