poniedziałek, 1 grudnia 2014

Miala byc tylko torebka, ale wyszlo inaczej.

Hej
Od kilku miesiecy zbieralam na torebke Michael'a Kors'a Selma w rozmiarze medium, jednak po jakims czasie zmienilam zdanie i chcialam DKNY Double Zip Shopper. Kobieta zmienna jest i stwierdzilam, ze za cene torebki moge miec kilka innych rzeczy, wiec zdecydowalam sie na firme Modalu, znalazlam torebke Belle za £189, jednak kupilam ja na wyprzedazy za £132, za reszte uzbieranych pieniedzy zdecydowalam sie zakupic elektryczna szczoteczke do zebow i prostownice. Torebka jest czesciowo moim prezentem swiatecznym :P. 


Modalu Belle Medium Leather Grab Bag, Black



Najpier wybralam kolor Moss, ktory okazal sie ciemnym khaki, wiec szybko pobieglam zamienic na czarna. Modalu jest angielska firma, produkujaca skorzane torebki o bardzo dobrej jakosci. Najbardziej znany model torebki to Pippa rozlawiony przez Pippe Middleton (siostra Kate).


Moja prostownica jest juz naprawde stara i dlugo zajmuje mi prostowanie wlosow zdecydowalam sie wiec na Remington Shine Therapy. Cena £31.99 minus 10% przy zakupie dwoch produktow z dzialu elektrycznego.
Zamowilam tez szczoteczke do zebow Oral-B Pro 2500 w kolorze czarnym. Jej cena to £35, minus 10%.
Dodatkowo przy zakupach za £75 na stronie Boots dostalam £12 w punktach na moja karte klienta. Jak tylko dozbieram £7/8 to skusze sie na lokowke.


Zdecydowalam sie tez na parke z H&M. Jedyna w ktorej w miare dobrze wygladam. Cena £39.99. 


Na kosmetyki w tym miesiacu sie raczej nie skusze, poza dwoma kremami o ktorych zakup poprosilam mame. Niczego innego mi nie potrzeba.



15 komentarzy:

  1. torebka i kurtka są piękne :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam! Ja sobie myślę oby żadnych kosmetyków w grudniu;p kurtkę trzeba kupić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wyszlo i troche kupilam, ale duzo nie wydalam.

      Usuń
  3. Bardzo fajne zakupy :) Nowa torebka i mi by się przydała, ale pewnie już zaczekam do wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam malo torebek, sprzydalyby mi sie jeszcze z dwie porzadne... ale na razie nie da rady.

      Usuń
  4. Parka śliczna- ciekawe jakbym w takiej wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również marzyłam o Korsie. Mogłabym ja kupic, ale jak zastanowię się ile innych rzeczy mogłabym za nią mieć to sobie daruje. Mam tą prostownice I naprawdę jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem zadowolona. Korsa pewnie jeszcze kiedys, kupie, ale na razie wielbie Modalu

      Usuń
  6. Ładna parka :) Z Remingtona mam suszarkę i jestem zadowolona, oby prostownica dobrze Ci służyła :)

    OdpowiedzUsuń