piątek, 30 stycznia 2015

DIPBROW™ Pomade - Anastasia Beverly Hills, czyli czy ten hit internetu podbil moje serce...

Hej
Od jakiegos czasu zaczelam zwracac wieksza uwage na moje brwi. Sa one niestety rzadkie i jasne, trudno mi je zapuscic. Moim ulubiencem od dawna jest Wibo Eyebrow Stylist, poniewaz podkreslenie nim brwi zajmuje mi minute, a kredka, czy cieniem musze sie troche pomeczyc. Dla proby kupilam DIPBROW™ Pomade - Anastasia Beverly Hills w kolorze Dark Brown, chcialam Medium Brown, ale nie bylo, a ja jestem w goracej wodzie kapana, wiec musialam miec to tu i teraz. Jego cena to okolo £14 za 4g produktu.
Wraz z pomada skusilam sie na pedzelekz Anastasia Beverl Hills no 12, ktory swietnie sie sprawdza do makijazu brwi.
Produkt ten dostajemy w czarnym kartoniku, a jego pojemniczek to szklany sloiczek z czarna zakretka. Otwor jest duzy, wiec nie ma problemu z jego nabieraniem. Pomada ma kremowa konsystencje, ciemno-brazowy kolor, ktory wedlug mnie ma odcien neutralny. Jest wydajna, jednak ja uzywam jej od czasu do czasu. Utrzymuje sie caly dzien bez problemu, trzyma wloski w ryzach, jednak aplikacja nie jest latwa i troche trzeba sie nameczyc, zeby nie zrobic sobie krzywdy. Efekt, ktory daje jest mocny, wiec Dipbrow uzywam do delikatnych makijazy. Pewnie jesli kupilabym jasniejszy odcien, uzywalabym go czesciej. Ja jestem leniuchem makijazowym i nie lubie marnowac za duzo czasu na malowanie brwi.


Plusami tej pomady sa trwalosc, wybor odcieni, trzymanie wlosow w ryzach, mozliwosc stopniowania koloru i efekt ktory daje. Mozna ja spokojnie dorysowywac pojedyncze brwi, jesli ma sie odpowiedni pedzelek. 
Minusem jest to, ze trzeba miec sprawna reke, zeby nie zrobic sobie krzywdy i malowanie zajmuje mi wiecej czasu niz np. produktem Wibo. 

Czy kupilabym ponownie? Raczej nie, moze skusilabym sie na kosmetyk Benefitu, ale Anastasia polecam tym, ktorzy lubia bawic sie makijazem, albo potrafia sie dobrze malowac/ ja do nich nie naleze/.






30 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda ta pomada :-) Gdybym miała dostęp do tej marki, to chętnie bym ją wypróbowała.
    Sama używam do makijażu brwi ciemnego cienia do powiek oraz żelu, obydwa produkty są z MACa. Kiedyś używałam kosmetyków do brwi z Benefitu, ale nie byłam specjalnie zadowolona. MAC sprawdza się u mnie lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem kredki z MAC, jak skoncze Pomade to moze sprobuje.

      Usuń
  2. Nie znam,ale fajny efekt daje na brwiach:-) Ja używam paletki do brwi essence .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mialam tej paletki, ale kupilam ja tesciowej.

      Usuń
  3. Mi też się efekt podoba, nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio coraz glosniej o Anastasia

      Usuń
  4. Co do brwi jestem cierpliwa i dużo czasu zajmuję mi ich podkreślanie. Z chęcią wypróbowałabym ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli masz cierpliwosc to polecam bardzo.

      Usuń
  5. Nie wiem czy dałabym sobie z nią radę:) póki co nie jest u nas dostępna więc nie kusi tak bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama bym pewnie tak tego nie zmalowała, bo nie mam tak sprawnej ręki, ale chętnie bym ją u siebie widziała. Efekt świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat mi wyszlo calkiem ok, jednak czasami zrobie sobie masakre na twarzy.

      Usuń
  7. Z chęcią bym wypróbowała, ja akurat lubię się bawić makijażem brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie bardzo polecam, mysle, ze Ci sie spodobaa

      Usuń
  8. Fajny kolor :) Ale to raczej produkt nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor fajny ale dla mnie za ciemny.

      Usuń
  9. Nie dla mnie ale słyszałam wiele dobrego o tej pomadzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla profesonalistow i pasonatow super sprawa

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zeby taki byl musze sie porzadnie napracowac. Dzis zrobilam sobie masakre ;)

      Usuń
  11. Miałam na nią ogromna ochotę jakiś czas temu, ale dostępność jest kiepska, wiec zrezygnowałam. Trafiłam za to na świetna i tanią pomadę od Vipery i teraz to mój brwiowy kosmetyk nr 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupilam i sie troche mecze. Raz mi wyjdzie a raz wygladam jak potwor.

      Usuń
  12. Marzyła mi się bardzo, ale osttaniuo przekonałam się bardzo do Benefitowego zelu z grzebyszkiem i chyba nie chce sobie utrudniać na razie "roboty" xD

    Zapraszam na duże rozdanie na mojego bloga!
    2 zestawy do wygrania, jeden aż 27kosmetyków!!
    weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ja na swojej chciejliscie, ale na razie nie mam do niej dostępu i miałabym problem z doborem odcienia :) mam nadzieję, że na wiosnę kosmetyki ABH wejdą do asortymentu sephory i będę miała fundusze żeby w nią zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest super produktem jesli wie jak sie go uzywa.

      Usuń
  14. Na jakiej stronie zamawiałaś tę pomadę?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, jak TM, to podrobka :( właśnie tez kupiłam i robi masakrę. Udalo mi się kupic potem taka co na opakowaniu ma R (originals) i niebo a ziemia! Nawet kolor ładniejszy (wybrałam taupe).

    OdpowiedzUsuń